ՏҽӀɑʍՏ ♡
Kıskandırmaya çalıştığını fark edince oyuna gelir misin, yoksa geri mi çekilirsin¿

Kıskandırmaya çalışmıyordur ah başım dönüyor djfj
ՏҽӀɑʍՏ ♡
Kıskandırmaya çalıştığını fark edince oyuna gelir misin, yoksa geri mi çekilirsin¿

Kıskandırmaya çalışmıyordur ah başım dönüyor djfj
Erkeğine kıskandırma taktiği yapan kadın hem hayasızdır hem de ahmaktır. Nasıl mı?
Kadın/erkek doğasına Fransız kalmış, kadın erkek ilişkilerini anlayamamış, çözümleyememiş, hayatı ıskalamış post-modern ilişki paradigmalarının siz kadınlara dikte ettiği görüşlerden birisi de partnerinizin saygınlığını ve üzerinizdeki meşru otoritesini sarsacak kıskandırma taktikleriyle o erkeği kendinize bağlayabiliceğiniz yalanını söylemeleri...
Ne yazık ki bu yalanı size en çok söyleyen erkekler de genelde kısa boylu, kel, feminen ruhlu, hayatında hiçbir kadınla ilişkisi olmamış, 7/24 kadınlara oynayan ama cinsel yöneliminin ne olduğu dahi belli olmayan iğrenç pislik herifler...
Bak Sosi. Erkekler, dürüstlüğüne ve sadakatine güvenebildiği kadınlarla ilişki yaşar. Kadınlar ise yanında kendini güvende hissettiği erkekleri tercih eder.
Erkeğin evlilikteki temel motivasyonu nesebini koruma içgüdüsüne dayalı retro kıskançlıkken, kadının ilişkiden beklentisi ise kendisini ve dünyaya getireceği çocuğun yaşamsal çıkarlarını garantiye almaktır.
Erkek kadının sahibidir, efendisidir. Kadın ise erkeğe aittir, ona hem cinsel hem duygusal itaat, saygı ve bağlılıkla yükümlüdür. Bunun aksini iddia eden bir kadın o erkeğe karşı herhangi bir aidiyet ve duygu bağı içinde değildir. Yaptığı evlilikse tamamıyla ticari sözleşmeden ibarettir.
Akıllı ve onurlu bir kadın, erkeğinin yanındayken o adamı onurlandırıp ona saygı ve sadakati vurgulayan davranışlarda bulunur. Başka erkeklerin ilgisini ve ümidini cezbedecek davranışların içine girmez. Bu durum, hayat boyu çalışarak sizin nafakanızı sağlayan ve sizi daha iyi hayat koşullarında yaşatmaya, mutlu etmeye çalışan erkeklere minnet borcunuzdur.
Hiçbir gerçek erkeği kıskandırma taktikleriyle kendinize baglayamazsınız. Bu taktikler ancak ve ancak işe yaramaz, hayatsız, uğruna yaşadığı hiçbir amaç ve değeri olmayan, erkekleşememiş feminen ruhlu oğlan çocukları üzerinde işler. Sebebi de onların size aşık olması değil seçeneklerinin olmamasıdır.
Sana bir sır vereyim mi Sosi.
BİR KADIN BİR ERKEĞİ GERÇEKTEN SEVİYORSA O ERKEĞİ BAŞKA KIZLARLA PAYLAŞACAK KADAR SEVER. TÜM KIZLARIN İLGİ ODAĞI OLAN ERKEK, ELMAS KADAR DEĞERLİDİR ÇÜNKÜ.
BİR ERKEK, BİR KADINI SEVİYORSA ONU HİÇBİR CANLIYLA PAYLAŞAMAZ. BU KONUDA ŞÜPHEYE DÜŞTÜĞÜ KADINI DA ASLA HAYATINDA TUTMAZ.
ÇÜNKÜ KADINLAR, HEMCİNSLERİNİN İLGİ ODAĞI ERKEKLERE DAHA ÇOK BAĞLANIR. ERKEKLER İSE HEMCİNSLERİNİN İLGİSİNİ/ÜMİDİNİ CEZBEDEN KADINLARDAN UZAKLAŞIR.
https://www.youtube.com/embed/zWGucwwLhEkKıskandırmaya çalışan biri bana pek samimi gelmez, daha çok bir şeyleri zorlama çabası gibi durur. Gerçek duygularla değil de oyunlarla bir bağ kurmaya çalışan biri, ister istemez mesafe koydurur. Çünkü sevgiye oyun karıştırıldığında o sıcaklık kayboluyor, içtenlik yerini hesaplara bırakıyor. Belki bir anlığına dikkat çekebilir ama uzun vadede bu tür çabalar yorucu ve sahte gelir. Benim için çekicilik, kendin gibi olabilmekte saklı; kimseyi kıskandırmaya gerek duymadan sevilmeyi hak etmekte. Bu yüzden böyle davranan biri, bende güven duygusunu değil, uzaklaşma hissini uyandırır.
Karşı cinsi taktikle avlayan,
Aşkı oyunla yaşayan,
Manipülasyon ile kendine bağlayan,
İnsanlar zeki veya çekici değildir sadece insanlar bu tür yalanlara daha çabuk düşerler.
Çünkü çoğu kişi gerçekleri değil duymak istediklerinin söylenmesini ister.
Sonuç duygusal enkazlarla dolu toplum özellikle kadınlar...
Yani her zaman doğru hayatta ve ilişkilerde başarıya götürmüyor sahtelik üzerine kurulmuş geçici mutlulukları yaşamak yerine kendi duygularıyla dümdüz yalnız yaşayanlara selam olsun.
😅 ya sabır. Güzel yazmışsın fakat o kadar jdjdk
Sen uyuyor musun bu yazdıklarına
Hep ve her zaman uymalısın bu seni tutarlı bir insan yapar
Var tabii
Misilleme yapılabilir ama çok nadirdir bu durum djdj
Detaylı düşünürsen benim illaki birine yalan söylenmesi anlamında demiyorum var dersen ayrıntıya gir düşün bazen en basit bir ilgi hiç tanımadığımız birinden hatta hiçbir birliktelik ihtimalimizin bile olmadığı bize tam ters hiç hoşlanmadığımız bir tip bile ufak bir ilgisi o an için insanın ruhunu okşayabilir bir bakışı bile dönüp tekrar bakarız bazen emin olmak için çünkü bazen iyi hissettirir bu da bir manipülasyondur karşı taraf için
Ahaha giremezsin sen o sınıfa
😅 gerildin mi sen
Hııı hı 😅
Ceketini bırak da git jsjs
Okay hadi bb 😌
İtici ya, normal davranışlarını kıskanabilir insan ama inadına da yapmazsın
Not: bu çabaya girmeye çalışan tiplere bunu yapmak istiyorum ( Kadınlara hariç, el kalkmaz)
https://www.youtube.com/embed/pNoAipfLeKE😅👌
Kıskandırmaya çalışmak çoğu zaman itici bir hareket olarak algılanır ama işin içine biraz mizah katma ve samimiyet varsa çekici bulunabilir. 🙂 Burada önemli olan, bu hareketin içten mi yoksa manipülatif mi olduğudur. İnsanlar genelde bu oyuna dahil olmayı çok istemez, çünkü doğallık ve samimiyet daha kazanandır. Kendini değersiz hissettirecek bir duruma karşı geri çekilmek her zaman daha sağlıklı. 🙌
Cevap
41Cevap
Midem bulanır içimde zerre ilgi his varsa o da kaybolur
Kıskandırmaya çalışmak, genelde özgüven eksikliğinden ya da manipülasyon isteğinden kaynaklanır. Beni etkilemiyor, aksine itici geliyor. Sağlıklı ilişkide açık iletişim varken neden oyun oynansın ki?
Bazıları hâlâ çocuk sfjjs
Sıkıldım onlar sjshsjsjs şu şekil uzaya gonderesim var onları youtube.com/shorts/DCWDtYW_D8A?si=tr6r_cgO0N5MiwnS
Tee allam sjdjs
Böyle bir şey var mı bunu yapanlar var mı merak ettim ne olacakki eline ne geçecek götü göğe ermiyor kimsenin.. Basit bir şey.
Var maalesef
Yapmacik yapilan hiçbir hareketi hoş bulmuyorum
Ama şu da var beni seviyor beni adam yerine koyuyor benim onu kiskanmami istiyor buda güzel bir şey %10 ihtimal dahi olsa sosyetik hanım
Değişik bir bakış açısı
🙂
Kıskandırmaya çalışmak :) düşününce bile komik geldi.. bi süre eğlenmek için izleyebilirim bu atraksiyonu..
Ahaha mükemmel cevap
Bunu bir tenhaya çekerim ''oğlum sen ne ayaksın ha, tiner mi kullanıyon'' diye, sonra suratı domatese döner 😂
😅 dönsün bakalım djdj
Domates salatası çekti canım sjdj
Ne sanıyorlar ki her defasında aynı konu açıldıgında "sus, sen benim helalimsin benden başkası olamayacak "diyip alnından mı öpelim ego mu okşayalım?
Helal kız sjdj
Gel buraya helalim 😚JSLSKSJSJDKD
Bir kadın itici görünmek istiyorsa bu tip çabalara girsin yeterli. Buz gibi oluyorum.
Erkekler de öyle
Ben de ondan şüpheleniyorum
Bana öyle erkekler çok itici gelir, anında buz gibi soğuma sebebi.
İtici zaten ayrıca sürtüqq jsdj
Yazzzık kafasına 😏
Daha bi yazık kafasına ahdjs
Kıskandırmaya çalışanlar direkt asalak gözümde. Diyeceklerim bu kadar ajskdkdkdkdkfk
Yeterli zaten sjdjs
Adam olana çok bile ajsjskdkd
Heh işte onu diyorum sfjjs
İticii kendi kendine niye abuk sabuk şeyler yapıyo ki 🤔 sjdjjdj
Bazı insanlar abuk sabuk shdjs
Ne çok önemseyen var kendini ya 🤣
Bunlarla muhatap olana günah yavru ksfjs
😅
Çok fena itici. Bu kadar mı düştün içimden derim. Bir de bulduğu tipe bak sjsjs
Ahaha bu bneee
Kendinden soğutmak istiyorsa bunu yapabilir, çok itici
Garantisini de veririz
İtici geliyor. Basit hareketler, taktiğe gerek yok bam bam bam 😀
Hiç uğraşamam valla djdj
Bana itici geliyor... İlişkilerde 3. kişilerin lafını duymak bile beni sinirlendirebiliyor :D
Sen onunla konuştun ben de bununla konuşayım tarzı bir şeyler de dönüyor :D ne diyelim
Ehhh kendime yapılmasını sevmediğim şeyi başkasına da yapmam mottosuyla böyle bir durum söz konusu olmayacağı için :D Cidden 3. kişiler muhabbete girince acaip soğuyorum çok basitleşiyor ilişkiler bu şekilde diye düşünüyorum. İlk aşık olduğum kızla benzer bir durumdan 10 gün sonra ayrılmıştım. Düşün ilk aşık olup ilk çıktığım kadın :D
Yazık etmiş 🤦🏼♀️
İtici. Çünkü kendini ispat etme çabasına gidiyordur. Gözümden düşer. Doğal yaşantıda bir şey görüp kıskanmak başka bişey, özellikle kıskansın diye saçma sapan şekilde şekle girmek başka bişey
Hiç sevmem böyle ayak oyunlarını. Sevgim veya samimiyetim gerek sözel gerek davranışsal bütünlüğüm düşünülmeden teste tabi tutulursa kaybeden o olur.
Fazlasıyla itici... Ona istediğini asla vermem.
Bilerek ve durduk yere yapılan bu gibi durumlar itici gelir.
Ergence gelir gitsin kumda oynasın komik yani kişiliği oturmamış bir insandır..
Zorla dikkat çekmeye çalışması bak beni kıskan çabası oldukça itici olur
iy yani ablam, daha itici ve ezik gorunemez
İtici olmaktan daha kötüsü var.
Boştur.
İçi boş kutu gibi düşün.
Bana itici gelir. Gerçekten seven insan bu tür gereksiz girişimlerde bulunmaz.
Gitsin az ötede oynasın o zaman 😂
Oynasın madem sjfjd
En nefret ettiğim şey, anında buz gibi oluyorum
Oooo lambır lambııır sjdj geç bunlarııı
😅😅 keyfim yerinde nedense dur bi
Amin kullar bozmasın sjdh
Ben de keyfime kıyana acımam msfjjs
Avellik bu, bi iterim bi daha çekilemez 😂
Oh mis jdjd tortiyi örnek alın
İlk defa örnek oldum 😂 çok heycanlandım 🤭
Birçok konuda örneksin, sus sjfks
Oyşş🫠 taam 🤭🤭
Of belli oluyor ve çok saçma gözüküyor bence 😂
Çocukça ya, birilerini kıskandırmak için o peynirin bu peynirin totosunu kaldırıyorlar sjfjs
Hepsi de hazırda bekliyor ulee piyonlaaar
Allahım bu nasıl bir şuursuzluk sjdjs
Hiiiiç nys biz kahvemizi içelim sosyetik sosyetik 🕶️☕️
İçelim yavru 😌🌸
Bir çuval inciri berbat ediyor 😑
Evet ya, dengesizler uzak olsun
Ben kıskanmam soğurum
İtici ne demek basitlik bana göre. 😂
Görmezden gelirim
Çok itici geliyor bana
Sevmem öyle oyunları.
İtici gelir bence çok mide bulandırıcı
Hemen soğurum. Yapmasın öyle bir şey.
Severken delirtici. Gerisi hiç etki etmez
İnanılmaz itici geliyor
Bana daha da itici geliyor
İtici gelir ve soğurum aniden
Bana çok itici gelir
itici ve aninda sogarim
İtici gelir
İtici de ne kelime çocuktur o , net.
İticiden daha öte itici gelir
Zor bulursun maalesef sjej
Hedef bensem hoşuma gider sanki.
Kıskandıran kişi bana göre iticidir..
Öyle oyuna gelemem popoya tekme
Soğurum direkt.
Hem itici hem kötü niyetli olduğunu düşünürüm
Umrumda olmaz
Kıskanmam soğurum.
Bacaklarını kırarım öyle yapan kadının.
Itici gelir
İtici gelir bana
Çocukça
İticidir
itici
Çok itici bencee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?