Kendinle en çok gurur duyduğun ama kimsenin bilmediği bir anın var mı?

Bazen kimseye anlatmadan sessizce savaştığımız, içimizde fırtınalar koparken dimdik durduğumuz anlar olur. Alkış beklemeden, takdir edilmeden… Sadece kendimiz için güçlü kaldığımız o anlar.

Senin o anın neydi? Hani kimse görmedi ama sen kendine “Aferin bana” dedin ya, işte o.

Kendinle en çok gurur duyduğun ama kimsenin bilmediği bir anın var mı?
Cevapla