
Murphy Yasası: Ne zaman bir şeyden vazgeçseniz, vazgeçtiğiniz o şey size geri gelir.

Murphy Yasası: Ne zaman bir şeyden vazgeçseniz, vazgeçtiğiniz o şey size geri gelir.
insanlar ellerine aldıkları hiç bir şey den vaz geçmemelidirler iyice sıkmalı ama bırakmamalıdırlar hayat kısadır ve kuşlar inatla kalkmaktadırlar o kuşlardan vaz geçseniz de inatla çıktıkları yere geri dönmek isterler vaz geçtiğiniz şeyler sizi vazgeçilmez yaparlar.
🤦♀️
Bazen evet, bazen hayır… ama genellikle “geri dönen” şey, bıraktığımız haliyle değil, değişmiş olarak döner.
Vazgeçtiğimiz şeyler ister bir insan, ister bir hayal, ister bir fırsat olsun zamanla ya başkalaşır ya da biz değişiriz. Geri geldiğinde, biz artık onu isteyen kişi olmayabiliriz. Ya da tam tersi, onun artık bize ait olmadığı bir zamana denk geliriz.
Kimi zaman eve bıraktığın bir hayal, yıllar sonra başka bir biçimde yeniden karşına çıkabilir. Uğruna vazgeçtiğin biri hiç ummadığın bir anda yeniden hayatına dokunabilir. Belki bir şehir, bir fırsat, bir duygu geri dönmesi mümkündür.
Son fırsatlar ds tükendiyse?
Peki :)
Doğru.
Çünkü ivedilikle yaşıyorum.
Zamanında anlaşılmayınca insanoğlu çokta önemsemiyor bilmem kaç yıl sonra gelen adaleti.
Her şey zamana bırakılmaz.
Elindeyken değerini bilmiyorsa hiç bir önemi yok insan olmanın.
Hayatın ironik oyunlarından biri olabilir bu söylediğin. İnsan bazen bir şeyden vazgeçtiğinde, ona verdiği önem azalır ve beklemeyi bırakır. Bu da enerjisini değiştirir. Belki de vazgeçtiğimiz şeyin bize geri gelmesi, artık onun için bir çaba göstermediğimizde gerçekleşir. Ancak işin sırrı, “geri gelir” diye beklememekte. Hayatın akışına bırakmak, bazı mucizelere kapı açabilir. 🍃
Cevap
19Cevap
Vazgeçtiğim şeyler lütfen geri dönmesin o saatten sonra sokarım öyle işe ben
:))
dönmesin kimse.
Maalesef giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir Alper yasası 🙈🙈
:))
Vazgeçtikten sonra ben dönse ne dönmese ne olur. Murphy saçmalamış
Bilemem🙄
Vaçgeçtikten sonra gelmesini bekliyorsan hala vazgeçmemişsindir demek zaten.
Murphy'in bi bildiği vardır illaki
Keşke insanlar kendi düşünceleri ile konuşabilse ama herkese nasip olmuyor
Hıhımm haklısın
Her zaman
Dönme ihtimali yüksektir ama gerek var mıdır? Asla 🙃
:))
Birdiğaa Pygmalion etkisi var. Çok istersen gelir gülüm. Çok iste geleyim.🙂
İstemiyorum artık gerek kalmadı🥲
Vazgeçtim
Anlatırım sonra
Dönmesin istemem. Vazgeçtiğim an dönmesinin bir anlamı kalmaz zaten.
Giden gitmiştir, gittiğin gün bitmiştir :)))
Gittiği gün bitmez aslında, son bir şans verir kalbimiz de zihnimizde. Ama zaman kendini mesafelere odaklayınca vazgeçmek kaçınılmaz oluyor. Vazgeçince bitiyor aslında, gidince değil.
Elbette latife yapıyorum. Vazgeçme raddesine gelmişse zaten dönüş yok artık
Kaçan kovalanır. Kovalamayı bıraktığında kendiliğinden gelir.
Gelir de bulur mu muamma.
Haklısınız
en güzel zamanlar boşa geçmişse hiç affı yok
Ponçik kalbimiz onu da affeder😪
Döner ama ne zaman doğru zamanda doğru yerde olmayan şeylerin hiç bir önemi kalmaz hayatta
Bilmiyorum ama dönmelerine hiç gerekte yok, iş işten geçtikten sonra.
Bize aitse elbet birgün döner. Bir diğer tabirle helal parayla alınmışsa yine bize döner.
Vazgeçtikten sonra niye geliyo çakal.
Çalacak başka kapısı kalmadıysa demek ki 😐
Yiok gelmesin açamam kapı kitli
Accık zorlasa açacak gibisin🙄
Bumerang gibimi
Hıhımm
Bırak girsin dönse de boş dönmese de
Geri gelmesi önemsiz kalır yani
Ben vazgeçtikten sonra dönse ne fayda
her zaman dönmüyor
Evet döner murphy yasasına bende inanıyorum.
Dönmez sanmam
Hqyirrr
Ağır yalan
Dönmez
Pek mümkün değil
Belki
Dönüyor evet
Bunlar insanda okb geliştirir bir süre sonra
Dönmez.
Gelmiyor
Sanırım maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?