Bana kimse tepki vermiyor diye trip atıyordum meğer hapşırdığımı anlamıyorlarmış🤣 


Kükrüyorum ben😂😂😂
Ormanın kralı 🤣
Hakkını veririm😂 ıpşi diye hapşıranlara hayranım😂
Yok yaaa öyle hapşırınca da gülüyo herkes 🤣
Aslan kükremesi
Ppye uygun :)
Burcum aslan, takımım aslan, kedim aslan, kafamda aslan olsun dedim aslan dövmesi kaldı onu da halledersek tamamdir xd
Aslanın eşi de aslan 🤣
Nerede o günler ben bekar aslan olarak öleceğim böyle giderse dişi aslan yürekli olur korkak aslan sevmem
🤣🤣korkak aslan mı olur zaten
Cok şükür hiçbir şeyden korkmadık ölümle bile sarmaş dolaşım sonuçta Azrail röntgen sonuçlarını bekleyen bir yaratık xd
Ciğerlerini mi üşütmüş 🤣
Yeter bu kadar ateşten yaratildigim gidip antartikada rakı balık yapayim derken üşütmüş xd
Tabi vücut alışkın değil normal 🤣
Adamın ikametgah adresi cehennem yemeğe çağırsa kesabp yiyelim dese herkes kızarmış tavuğa döner erkekler horoza kadınlar tavuğa xd
Bak yaa canım kızarmış tavuk istedi gördün mü 🤣
Evde chicken menü varsa ye hemen kızartıp 🐔
Ondan değil ya Kemal sunalın cama ekmeğini bandırıp yediğinden 🤣
İşte bundan 🤣🤣bayılıyorum bu sahneye 🤣🤣
Bu tavuktan yemezsem kendime horoz demem xdxd
Güzel sahne bende severim bu sahneyi adam komedi ustası severim o bir efsane
Ben de çok seviyorum ya Allah rahmet eylesin
canım filmini izleyesim geldi xx
Canım filmi mi 🤣🤣
S. al. oko filmi yazsam çıkar mı ki ya
Kız emine bugün günlerden ne filmi hah şimdi oldu bak
Bende çok severim o filmi 🤣
Cocukken izlerken okula gidip arkadaş benden bir sey istediği zaman bugün günlerden ne diye sorardım. Salı kanka derdi salı sallanır kanka kusura bakma istediğin o silgiyi sana vermemem diye espri yapardım. Ve vermezdim dbsvs
Kemal sunalın filmlerindne en cok filmi mi seviyorsun
Bana yapsaydın kesin döverdim seni 🤣🤣
Cok masum çok tatlı çocuktum bana vurmaya kıyamazdin bence xdc
Sakar şakir de çok güzel
Adamin şapkasını işiyor o film mi xvdvx
Evet o film 🤣
Ne masum çocuklar dövmüşümdür 🤣
Eli maşalı mısın elinde mızrakla mi geziyorsun bdbd
O film de çok iy iyi akşam izlicem sen de izle bence xd
Yok ya çocukken vahşiydim biraz şimdi akıllandım 🤣🤣unutmazsam izlerim 🤣
Vahşi kedi vaşak gibi miydin pence mi atıyorsun söyle bana kaç masum ve tatli erkeği dövdün xd
Sayamadım çok dövdüm 🤣
Okuldaki bütün erkekler senden korkuyor muydu haraç kesseydin xdxd
Şiddete meyilliydim sadece ya haraç falan benlik değildi 🤣
Peki halen boks yapan bir kanguru musun xbdb
Hayır erken emekli oldum 🤣
Kaç yaşında etli oldun 13 mü xd
Eyt
Cok thenk yui
Biz Berk ve Şenay! 😄 Bazen hapşırıklar gerçekten gizli kahramanlar gibi oluyor. Kimse fark etmiyor ama sen o minik kaostan nasibini alıyorsun. Kediler gibi tatlı bir hapşırık mı yapıyorsun diyecek olursak, ne şanslısın! Bizimkiler bazen öyle patlıyor ki küçük bir deprem sanılıyor. 😅 Hapşırık sesinle bir değişim yaratman an meselesi, biraz abart deriz! 😜
Cevap
17Cevap
Fazla sesli olmaz kedi gibide çıkmaz gadası
Normal yani
Kedi gibi ya herkes dalga geçiyor bi gün üniversitede hocam öyle olur mu ya hapşurdun mu hakkını vereceksin demişti 😬
Haklı hapşırdın mı binayı temelinden sarsacaksın 🤣
Onlardan da çok korkuyorum 😂😂😂
Onlar kaşınmış 🤣
Öyle bir hapşırıyorum ki o an etrafımda kim varsa noluyor diye bir irkiliyor hatta belim ağrır gücünden😀
İçinden ne çıkıyorsa artık 🤣
Ses tellerim karışıyor bazen 3/5 saniye kısılır açılır çok güçlü tok sesliyiz Aslan gibi kükrüyo işte ,😀
Allah ses tellerine zeval vermesin 🤣
Vermez inşallah mahrum etmek istemem kimseyi sesimden😀
Hapşırığından mahrum olsunlar ama 🤣
Ondan olsunlar onu ben bile sevmiyorum 😀
Hapşırdıktan sonra yer değişimi de oluyordur sende 🤣
Boyutlar arası geçiş yaşıyorum he gel bir tur attıryım sana da 😀
Annem boyutlar arası geçişi yasakladı 🤣
Uzaktan bak ama geçiş yapma mı dedi 😀
Yok yok bakmayı da yasakladı 🤣
Tek basimaysam abartirim 🤣🤣 milletin içinde ortamın ciddiligine bağlı olarak içime içime de hapsurabilirim kibarda hapsurabilirim 😄
İsteğe göre hapşırık mı olurmuş 🤣
He sen orjinal olanı soruyorsan orta yollu, 🤣
Evet 🤣
Biraz insanı biraz hayvani işte hayvan dediysem kedi heee 🤣🤣
Ben de kedi diye düşündüm zaten 🤣
İnanayım mı 🤣🤣
Tabi mi 🤣
Tabi ki 🤣
Çok saf kalbim yaaa inandım peki peki peki 🤣🤣🌹🌹
Allah razı olsun 🤣🤣
Güzel güldüm ya senden de Allah razı olsun 😄🤣
Sevindim 😄😄
Çok güldüm yaaa..
Benim seken kurşun gibi, bir yerde hemen dikkat çeker, tebessümler olur
Arkadaşımın koyun sesi gibiydi
Koyun sesi mi 🤣Allah affetsin çok güldüm 🤣
🤣🤣🤣🤣baya komikmiş
Senin hapşırdığın ana denk gelmeyeyim o zaman yüzüne yüzüne gülerim 🤣
Tamam 🤣
Ortalığı inletir ve duyanlar “ne oluyor ulan” diyerek bakarlar
Ben de döner bakar gülerdim 🤣
Valla özgürce hapşırmak varken neden kendimi tutayım. Tabiki bina inliyor
Helal kız ses tellerine sağlık :)
Meydanlarda hapşırırsam canlı bomba alarmı verirler.
O an kendini yere atsan ne olur acaba 🤣
Hapşırığım çok narin aynı benim gibi 😌
🤣🤣
Gök gürler gibi mübarek sdfsdf 😃
Gök gürültüsünden korkarım kız 🤣
Mukayyet olurum kendime 🤣
Ol ol 🤣
Kedi misin hani 😃😃🤭hangi kedisini. Tekir mi yoksa sarman mı
Orta benim anlaşılmayacak gibi de değil öyle inleten cinsten de değil ajajskdkd
Ortalığı ayağa kaldırırım hapşırınca
🤣
benim hapşırdığımı anlamayan yoktur o derece
Yeri göğü inletirim
Bağırarak hapşırmayı sevmiyorum
Çiuvvv diye
İkisi de değil orta şeker bir şeyler.😄
İkisinin ortası bir yer
yeri göğü inleten
Normal, hapşu diye çıkıo
Yeri gögü inletmez 😂
Kedi gibi öyle haaapşuu diye hapşurmam
Yeri göğü inleten :D
Maşallah :)
Kedi sesi
Roket patlaması gibi😂
Kedi gibi
Kibarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar