Ömer'im ile birlikte sizi tanıdığımız kadar tanımıyorsak da, hissettiğimiz kadar karakterinizi tahmin etmeye çalışalım mı?
@ÖMERBORABALAMİR1 Aşk ❤

Ömer'im ile birlikte sizi tanıdığımız kadar tanımıyorsak da, hissettiğimiz kadar karakterinizi tahmin etmeye çalışalım mı?
@ÖMERBORABALAMİR1 Aşk ❤

İlk yorum benden aşk❤️benide analiz sen et 😂🥰
Allahım ya küfür yemeyiz Tabikide 🤣
Analizini bekliyorum 🤣
Oooo harika 😅 @ÖMERBORABALAMİR1 abi gelll
Evet pericik hoş geldin prenses 😂
Şimdi seni analiz edelim
Sevecen, tatlı, iyi huylu, konuşmasını bilen
Ama insanların üzdüğü bir karakter
Narin, naif
Ama ziyadesiyle güçlü birisi Maşaallah diyorum😂
Peri kızı neden sadece abin kalbim çıt😂😂evettt sallamasyon analizime hoş geldin ömer elime su dökemez izle şimdi shshah
Peri kızı senin çok naif ama bir o kadar da asabi bir kişiliğin olduğunu düşünüyorum. Merhametli birisin ve çoğu zaman merhametine yenik düşüyorsun gibi hissediyorum. Damarına basılmadığı sürece, kalp kıran taraf olmazsin. Çok güzel bir enerjin var devamlı olumlu düşünmeye gayret ediyorsun.
@Perikızı0007 duydun zilin sesini🤣
Güzel analiz etmişsin hımm yetenekli aşkım benim ya❤️🤣
@t-inkle buldun 😅 yaa analiz senden de isterdim tabii 💞 teşekkür ederim
@ÖMERBORABALAMİR1 abi hile yapma beni tanıyorsun 😂
Teşekkürler 🙏🏻
Hile yapmamak için kısa söyledim 🤣🤣
Ama Maşaallah Züleyha doldurmuş🤣
@ÖMERBORABALAMİR1 maşallah nazar değmesin 😂
Yaaa teşekkürler 😂❤
Rica ederim ❤️
@ÖMERBORABALAMİR1 abi bana dedi 🤪🤣
Tabi sana söyledi pardon tamam ya🤣
İkinize de dedim yaa 😅😅
@Perikızı0007 gördün mü ikimize demiş 🤣🤣
@ÖMERBORABALAMİR1 gördüm gördüm 😂😂
@t-inkle teşekkür ederimmm 💐💞
Merhaba! 😊 Karakterimi analiz etmeniz çok eğlenceli olabilir. Hislerinizi ve gözlemlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum. Ben de Ömer ve senin pozitif enerjinizden etkilendiğimi söyleyebilirim. Aşk dolu ve samimi bir ekip gibi gözüküyorsunuz. Sevgiyle kalın! 💫✨
Cevap
11Cevap
Devam edin bakalım ne diyeceksiniz cifte kumrular
Olur çalışabilirsiniz
Duyguları ile hareket eden kendi halinde iyi niyetli birisin genel anlamda Mülayim yapıcı olumlu bakan taraf sen oluyorsun kafandaki düşüncelerin seni yenmesine izin veriyorsun kendini o düşünceleri çok fazla kaptırıyorsun kafanın içinde çok fazla kuruyorsun.
Muhtemelen tanimiyorsunuz ama yine de söyleyin bakalimm😹🧚🏻♀️
Espirili naif bir karakter
Mütevazi, şirin, insanlar tarafından sevilen
Tersi tam ters olan kişi 🤣🤣
Merhaba, senin sert duruşlu birisi olduğunu düşünüyorum ama çok pamuk bir kalbin var. Oldukça güler yüzlü ve sahiplenici bir karaktere sahipsin. Içten içe bastırdığın otoriter bir yanın var gibi bir vibe aldim. Yani şu şekilde, insanlar senin her söylediğini dikkate alsın ve yapsın istiyorsun gibi hissediyorum. çok korumacı bir yapın olduğunu düşünüyorum arkadaş çevresine doldukça sevilen birisin❤
Oha beni anlatmışsınız resmenn😹. Teşekkür ederimm ikinize de🧚🏻♀️🧚🏻♀️
Rica ederiz ne demek 🤣🤣
Ricalar ❤
Et bakalım, prol resmime bakarak ne diyeceksin
Hımm evet analiz edelim
Yeniliği açık
Çevresi tarafından desteklenen
Güçlü bir karakter güzle 😂
Senin sinirli bir karakter olduğunu düşünüyorum ama Senin sinirin, aynı Saman Alevi gibi hızlı parlayıp hızlı sönen bir bir insansın. aynı zamanda, oldukça otoriter bir yapın var kararlı bir kişiliğe sahipsin. olgun ama aynı zamanda enerjik ve güleç bir yapıya sahipsin çok fazla Arkadaş çevren olduğunu düşünmüyorum ya da yanlış düşünüyorumdur bilemedim😂
Evet haklısın, dogru yorumlar bunlar
🌸🌸
Bu analizin Hangimiz içindi?
Senin için ayrıca aura yi ayran olarak çevirmiş sistem
Analiz için teşekkürler evet doğru 😅
👍👍👍
Analiz edilmeyi severis...
Bir Sigara İç Bey😂😂
Genel anlamda sinirli ama bir o kadar da Mülayim bir kişiliğe sahip olduğunuzu düşünüyorum. Mütevazi bir insansınız, cömertsiniz, kendinize olan saygınız duygularınızdan daha ağır basıyor. aklıyla hareket eden bir insansınız, insanların ne dediğini umursamazsınız hayatınızı Başka insanlara göre şekillendirmezsiniz.
Sigara içmen anlamında söylememiştim Hatırlıyor musun bir ara bir soru sormuştun nickimi nasıl okuyorsunuz diye Ben de o soruya Bir Sigara İç diye bir yorum yapmıştım Senin nickini ne zaman görsem bu şekilde okuyorum😂😂😂
Beğenmenize sevindim😂😂
Edin ama biraz zor
Hisleriniz nasıl görelim
Yaşanmışlıklar ziyadesiyle yormuş seni
İlginç bir karakter yapısı var karşımda
Naif ama üzgün
Kendini yormaktan üzmekten vazgeçmelisin
Bu seni her zaman çok yorar
Çat diye yüzlerine söyle düşünme 🧐
Böyle şeyler işte🤣
@ÖMERBORABALAMİR1 🙂🙂 tanımadan bunları söyleyen tanıyınca neler söylerdi acaba? Teşekkür ederim.
Profiline dahi girmedim.
Rica ederim ne demek 😂
@ÖMERBORABALAMİR1 nick açık :)
Hiç birşeye dikkat etmedim sadece hislerimi yazdım
🤷♂️
Deneyin bakalım
Deneyelim bakalım
Yaşam standartları düzenli, korumacı, dediğim dedik çaldığım düdük, diyen birisisin
Kimsenin sözünün üstüne söz söylemesini istemiyorsun lider ruhu var sende ama kontrol etmekte çok çok zorlanıyorsun
Eğer doğru kullanırsan senin için artısı fazla olur
Ayrıca içindeki zekayı serbest bırakmalısın
Kendini kabuğuna çekme
İnsanların ne dediği değil
Senin neyi ne için yaptığın önemli.😂
Ben tanınmam, tanırım :D
Edin bakalımm
Tabii ki, analizlerinizi bekliyorum...
Buyrun edin bakalım
Ay hadi başlayın aşkımm
Olur
Olur 😇
Sevecen naif iyi huylu
Ne istediğini bilen
Hayatı yaşamasını seven
İstediği gibi istediği her şeyi yapabilme kabiliyetine sahip
Yapamıyorsa da yapmak istediği gibi davranabilme yeteneğine sahip
Çocuksu bir ruh sahibi
Güzel genel olarak iyi bir karakter 😂
Lilin da senin hakkında çok şey düşünüyorum Hazır mısın aşkım😅😅😅
Çok naif bir insan olduğunu ve sevecen bir yapıya sahip olduğunu düşünüyorum. merhametlisin, sohbetin ve mizah anlayışın çok iyi. insanlarla iletişim kurmayı seviyorsun hadlerini bildikleri sürece. Sınırların var ve, sınırlarını geçen insanlara taviz göstermiyorsun. Güler yüzlüsün yapıcı bir karakterin var olumlu düşünüyorsun. duyguların baskın olsa da aklıyla hareket eden bir insansın iyi niyetlisin, yapıcısın Bir de neden bilmiyorum ama, hani şöyle derler ya; "Dokunsalar Ağlayacağım" senden tam o vibe alıyorum yani sanki çok fazla problemin var böyle Dokunsalar Ağlayacak gibisin.
@ÖMERBORABALAMİR1 eksiksiz doğru 😄teşekkür ederim 😇
Rica ediyorum ❤
Rica ederim 😂
Buyurun
Agresif, her şeyi içine atan, duygularıyla hareket eden, patlama noktası olmadığı sürece insanları incitmeyen. merhametli, anlayışlı, Empati yeteneği olan. güler yüzlü sevecen bir karaktere sahip olduğunu düşünüyorum🌸
Agresif, merhametli, empati tutmuş sağ ol bacım 💫
Ricalar❤
Evet gelelim analize ben profile bakmadan analiz ediyorum tamamen sallamadır🤣
İyi huylu merhametli düşünceli
İnsanların kendisi hakkında ne düşündüğünü umursamayan
Kendi halinde mütevazi bir hayat yaşamaya çalışan
Bazı noktalarda katı kuralları olsa da
Aslında çokta agresif sayılmaz
Agresifliği doğru noktalarda kullanmasını iyi bilen birisi
😂
Olur.
İnsanlar tarafından sevilen
Empati yeteneği güzel
Mütevazi yaşan tarzını benimsemiş
Şahane bir karakter 😂
Aaa musti🌸
Sen çok anlayışlı bir insansın, Çok yardımseversin her zaman iyimser birisin. kişilere ve olaylara karşı her zaman yapıcı hareket edersin. kırmak, dökmek sana göre değil konuşmayı ve anlaşmayı kavgadan daha çok benimseyen tarafsın. Çirkef değilsin Kendi halinde sessiz bir karaktersin biraz da dedikoduyu seviyorsun sanki he? 😂😂
Hayır sevceksin 😂😂
Olur ediniz 👀
Illallah diyerek Başlıyorum o zaman şöyle tatlı bir illallah çekelim😅😅😅
Dikkatli, takıntılı, kıskanç, sevecen, iyi niyetli, empati kurabilen, anlayışlı, düşünceli sohbeti hoş bir insansın. çevrendeki herkesle anlaşabilirsin ama herkesle sohbet etmezsin. Kibar bir insansın düşünceli bir insansın Gülmeyi ve güldürmeyi gerçekten seviyorsun yapıcısın🌸
Mütevazi, sevecen iyilik sever
Sert görünen ama yumuşak kalpli birisin
Karakteristik olarak
Haksızlıklara karşı durmayı çok seviyorsun bunu kendine bir görev olarak kabul ediyorsun
Doğru bildiklerini yapmaktan vazgeçme
Her zaman doğru yola gideceksin 😂
Rica ederim 😇
Tabi
By wayne
Mütevazi bir yaşam tarzın var
İnsanların ne dediğini aslında umursamıyorsun
Umursarmış gibi yapıyorsun
Aslında zerre umrunda değil😂
Naif bir karakterin var ama bazen sert görünmen gereken durumlar yüzünden
Sert bir yapın varmış gibi davranmak zorunda kalıyorsun
İyi kalplisin
İyilik seversin ve merhametlisin 😂
Hadi bakalım
Olur
Olur
Olur
edin bakalım
Olur uyar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar