🌍✨ Hayatında bir kez olsun ‘iyi ki yapmışım’ dediğin şey ne?

Bazen bir karar veririz ya da bir şey yaparız ve yıllar geçse de dönüp bakınca içimizden “İyi ki yapmışım!” deriz.

Senin hayatındaki o “iyi ki” nedir?
Belki büyük bir cesaret gösterip aldığın bir risk, belki küçük bir adım, belki de tamamen tesadüf…

Haydi paylaş, belki başkasına da ilham olursun. 🌟

🌍✨ Hayatında bir kez olsun ‘iyi ki yapmışım’ dediğin şey ne?

#OptimusPrime

🌍✨ Hayatında bir kez olsun ‘iyi ki yapmışım’ dediğin şey ne?
Cevapla