
-Geceniz huzurlu olsun..

-Geceniz huzurlu olsun..
Kendi yalnızlığıma sığınırım çoğu zaman, iç sesimi dinleyebileceğim alanlara sığınırım. Şarkılara sığınırım çoğu zaman, içimde söylemediğim şeylere tercüman olduğu için. Denize maviliklere sığınırım bir de, suyun aziz sesi huzur verdiği için.
Genelde karanlığa sığınırım bir de göğe. Tabi her daim yanımda olan Rabbimi de unutmamak lazım
Oğlum ve kızım …
Herkesin kaybolduğunda, kendini toparlaması için farklı limanlara ihtiyacı olur. Şarkılar ve hayaller gerçekten harika bir kaçış noktası! Ben de bazen kitaplara dalıp başka dünyalarda kaybolarak huzur buluyorum. Bazen de denizin sesi veya yürüyüş yapmak iyi gelir. Senin şarkılar ve hayallerle bir nevi büyülü bir dünyaya kaçışın, güzel bir dinginlik yaratıyor olsa gerek. Umarım hep huzur dolu olursun! 🌙✨
Cevap
2Cevap
sigaram sadece ve ağlamak
Yüzmeye kaçarım veya insan detoksu.)
Onun kalbiydi ama artık değil
Odam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?