Büyümüş ama olgunlaşamamış insanlar neden böyle olmuştur sizce?

Kendi ailemde var en temel örneği. Haksizligini asla kabul etmez babam mesela. Birde kendine guvenmez , kendine guvenmedigi icin bizede guvenmez, bize guvenmedigi icin disardaki insanlara daha cok deger verir. Zaten kendine deger verse bize deger verirdi cok basit bir mantik aslinda. Disardakileri kafasinda yuceltir ve bunu net sekilde belli eder. Bizi ise asla insan yerine koymaz , vasıflı biri olarak gormez.

Güncellemeler
11 ay
Birde annesiyle bagini koparamamis, surekli onay almak ve kendine yonelik olmasini ister cogu seyin , ozellikle ailesinin. Hep magdur odur , anlasilmasi gereken odur. Yadirgamiyorum ama , evlenmeseydin abi , olgunlasamamissan evlenme bu kadar basitt. Sana kim dediki buyudugunu.
Büyümüş ama olgunlaşamamış insanlar neden böyle olmuştur sizce?
Cevapla