Erkekler kadınlara üstünlük kurmaktan hoşnut mu oluyor?

Bu resmen başka bir boyutta ama kendisi benim hocam gibi düşünün tam olarak öyle olmasa da yetkisi var üstümde. Yaklaştı biraz uzak kaldım korktum. Hiçbir işimi beğenmiyor beni tekrar tekrar uğraştırıyor yaptığım şeylere lütfeder gibi bakıyor çalıs çalış iyidir çalışmak diyor. Beni zorla 40 dakika geç çıkardı bir şey diyemiyorum. Benimle uğraşmaktan bana eziyet etmekten zevk alıyor. Yarın da benimle birlikte birkaç öğrenci daha yazmış laboratuvar nöbetçisi diye özellikle yazdı zaten biliyorum. Bana üstünlük kurmaktan eziyet etmekten sıkıntı vermekten hoşlanıyor 1 ay daha bununlayij cidden bıktım artık. Zaten en başında da benden hoşlandığını anlamıştım da böyle bir durumda ben bu adamla nasıl sevgili falan olabilirim ki? Aşırı merhametsiz kötü kalpli
Güncellemeler
11 ay
Yardım eder misiniz diyorum umursamıyor dakikalar sonra geliyor. Öğrenciyim diye beni küçümsüyor.
Güncellemeler
11 ay
Dediği söylediği cidden yanlış şeyler var eğer gerçekten bir daha yanıma gelirse ses kaydı alıp hocaya göstericem hocanın da genç kızı var umarım benim yanımda olur. Dün yok yere ağlattı beni üstüme gele gele
Erkekler kadınlara üstünlük kurmaktan hoşnut mu oluyor?
Cevapla