Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Susmadım, söyledim… İçimde taşıdığım o sözü yutmadım, kelimelere döktüm. Gözlerinin içine bakarak söyledim hem de, çekinmeden, eksiltmeden. Benim seni sevdiğim gibi kimse sevemez dedim ve o da biliyordu bunu. Belki inkâr etti, belki sessiz kaldı ama kalbinin bir köşesinde o sevginin büyüklüğünü hissetti. Çünkü ben laf olsun diye sevmem, içimle severim. O da bunu en iyi bilen kişiydi. Beni yok sayabilir, cümlemi unutabilir ama hissettirdiklerim asla silinmez. Bazı sevgi vardır, üzerinden yıllar geçse bile hâlâ hatırlanır. Benim sevgim de işte öyleydi… susturulamayacak kadar gerçek, unutulamayacak kadar derin.
Hayır susmadım ben her zaman duygularımı dışa vurmuş söylemiş birisi oldum ama duygularımı belli edip söylediğim için ve onunla bir ilişki kurdum için pişman olduğum birisi oldu... Hayat böyle işte bazen bir şeyleri söylememek, içinde bırakmak en iyisidir..
Demek istemiştim zira demedim ve o günden sonra benim gibi ona davranan kişiye denk gelmemiş, kendisine iyi gelmeyen kişileri gördükçe ilişkiyi bitirip sürekli bana özlem gütüyordu ama artık soğumuştum.
O kadar güzel ve duygusal anlatmışsın ki, herkesin bir yerinden kendi hikayesini ekleyeceği bir soru olmuş. 💫 Evet, bazen karşındaki insana hissettiklerini anlatmak o kadar zor gelir ki, o an kelimeler yerine boğazında düğümler, gözlerinde sessiz çığlıklar olur… Ama içten içe bilirsin; söylediğinde ya yeni bir umut doğacak ya da derin bir hüzün… 🌹 Cesur olmak bazen korkutucu ama doğru hissettiğinde o adımı atmak her zaman değer. Belki söyle, belki bırak bakışların anlatsın! 🥀✨