
Acaba dalıp gittiğimiz şeyler halının desenleri değil de halının altındakiler mi?

Acaba dalıp gittiğimiz şeyler halının desenleri değil de halının altındakiler mi?
Bunu en çok saygılı görünmek adına yaparız kız isteme aile tanışmaları gibi ortamlarda kafa öne doğru eğilir ve desenler hayal dünyanın kılavuzu olur labirentin içinden çıkmak istemezsin...
Bir anda bütün büyü bozulur ve manzarana kıyar bir çift el! Tepsi desenlerle aranıza girmiştir bir heyecan bir gerginlik yaşanır bir an önce gitsin de dalayım en güzel manzarama dersin 😀
Ya yerde halı yoksa :)(
Halı olmayan eve girmiyoruz, hem ne demişler halı olmayan evden hayır dalı olmayan ağaçtan meyve beklenmezmiş :))
Aa ilk kez duyuyorum:)))
Aa ne tesadüf ben de şu an duydum:))
Uydurdun mu yoksa :))
O kadar güzel uydurdum ki inanmak istemiyorsun de mi :))
Yine kandırıldım :))
Adım ata değil diye söz yalan mı oldu 😀
O zaman ata sözü demeseydin :))
Bir söz vardır dedim uydurma;))))
Hem dere geçerken at yorum yaparken avrat değiştirilmez tövbest 😂😂
At ne zamandır yorum yapar oldu :))
Sözlerimi niye çarpıtıyorsunuz küçük hanım🙄
Dere geçerken at değişmez, yorum yaparken avrat ! :))
Virgülün önemini anlamış oluyoruz işte :))
Kesinlikle notkadan kıymetli:)
Virgül yoksa, anlam da yok :))
Virgül yoksa, istediği gibi anlam yükleyen de çok :))
Bazı şeylere çok anlam yüklememekte lazım:))
Haklısın, hayat kısa ve kuşlar uçuyor:))
:)))
Evet, çoğu zaman gözümüz halının desenine takılı gibi görünse de aslında içimizde bastırdığımız, süpürüp altına attığımız ne varsa onun ağırlığında kayboluruz. Halıya dalıp gitmek, biraz da içe dönmek gibidir; o an neyi unuttuk sandıysak bir anda belirir zihnimizde. Halının altına süpürülen kırgınlıklar, susulmuş cümleler, yarım kalmış vedalar… hepsi sessizce orada durur, biz görmek istemesek de varlığını hissettirir. Bazen sadece bir desen değil, bir sızıdır baktığımız şey. Yüzümüz dalgın, bakışımız uzaksa… sebebi çoğu zaman gözümüzün önündeki değil, kalbimizin altına ittiğimiz o ağır sessizliktir. Ve insan en çok da o sessizlikte yorulur.
Teşekkürler :)
Olaylara yüzeysel bakmanın acı faturaları bunlar.. ve faturalar buruşmasın kaybolmasınlar diye halı altlarındadırlar.. günü geldi mi buruşturulurlar, gidecekler yerde bellidir..
O acı fatura er ya da geç ödenecektir :)
Kesinlikle hiç Kurtuluş yoktur 🙂
Cevap
20Cevap
Halının altına hiçbir şey süpürmem
En iyisi :)
Sorunları çözmek varken arkaya bırakmak ölümcül hata bana göre
Eğer çözmezsen, o sorunlar eninde sonunda önüne geliyor :)
Her sorun çözülmeye mahkumdur sadece insan gerçekten iradesi ile çözmek istesin
Halıya dalıp gitmem. yıldızlara bakarım
Gökyüzüne dalarım diyorsun:)
Desenleri. Aşırı spesifik ve anlam dolu. Özellikle sabah uyanır uyanmaz bakınca daha da anlam kazanıyor.
Nası bir deseni var ki :))
Çok felsefik. Uyanır uyanmaz en az 10 dakika izlememin başka bir sebebi olamaz 😅
O 10 dakikada kim bilir neler geçiyordur aklından :))
Hiç bir şey geçmiyor yaa ( bu ay kart ekstresini nasıl ödeyeceğimin planları)
Olsun o daha felsefik bişey :))
Neyi nereye süpürüp orada bıraktıgınla alakalı.
Sen düşüncelerini nereye süpürürsen senin karşına orada tekrar geri çıkar
Ben dip köşe temizlik yapmayı severim 🙄
Peki soruyu neden sordun
Halı altına süpürenler için.
Tamamdır😉
kalkan kuşların güzelliğine dalıp gazetenin üstüne yaptıklarını gözden kaçırmamalıyız özeti bu
Uçan🤦♀️öğreticem sana
öğrenmem ki böyle daha tatlı
🙄
Bunu anneme bi sormam lazım en çok o inceliyor halı desenlerini ajajsjsjskskekdkkf
:)))
Felsefe yapma. ben çocukken halı desenlerinde oynadığım arabaları düşünüyorum sadece 🙄
Yaparım🙄Bende o sebeple kullanırdım çocukken🙄
Barbi bebekleri mi yürütürdün halı desenlerinde 🤣
Araba🙄
Niye sen doğmadan erkek olur bu diyip araba mı almışlar 🧐
Yoo çocukluk kankim erkekti beraber araba sürerdik🙄
Bekar mi o da 🙄
Çocukluk diyorum🙄
İletişim koptu mu yani 🙄
Evet
Belki o da bekar, bir yerlerde "çocukluk kankim kızdı ama benimle arabalarla oynardı ne kadar da uuumluyduk" falan diye düşünüyordur 🙄
Gökhann bul beni 😪
O sırada Gökhan evli 5 çocuklu 🤣🤣🤣🤣🤣
Doblosu ile piknikte mangal yakan enişte rolünde 🤣🤣🤣🤣🤣
Hayır yaa benim Gökhanım yapmaz öyle şeyler :/
Sana da şey diyormuş "Oha sen hala evlenmedin mi, bak benim kızıma senden uzun" 🤣
😒
Hiç düşünmediğim ama çok şeyleri ifade edeb bir soru olmuş. Tebrik ederim.🙌
:)
Valla halı malı kullanmam ne atacaksam içime atarım gayette şeffaf ve netimdir. İçimi merak edenin bir bakışı yeter 😊
Desenlere dalıp halının altında kalanları unutuyoruz..
Erteleyerek birseylerin uzerini ortmek sonrasimda daha buyuk sonuclara elzemdir
Ahah pek felsefi bir soru olmuş
Cevabınız ne peki :)
Bu süper soru olmalı bence
Şeyy zaten öyle :)
Güzel bir mantık ama benim için doğru değil
Neden peki?
Ya bir çözümü yoksa? :)
Bence de :)
Gece gece ne diyorsun : ))
Halının altına süpürme diyorum🙄sonra zamansız dalmalar yaşanıyor 🙄
Alla alla : ))
😏
Bu emoji ne anlama geliyor 🤔
Bir anlamı yok🙄
evet bence de öyle
Sorumu taşıyabilir misin 🙄
@KızlarSoruyor kişilik karakter lütfen
Halının altındakiler..
Kişiye göre xeğşen bir durum bu
Tebrikler
Güzel bir konu başlığı
Bence pisletip silmediğinden
Altındakiler...
Sanırım
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?