Ne yaptım ben ya ne büyük aptallık nasıl açıklayabilirim şimdi?

Kafaya takacak bugün bunu buldum. 😭 Ne yaptım ben ya ne büyük aptallık. Bir arkadaşım var. Ben onu çok seviyorum ama o benden çok üstüne düştüm için 💠 bıktı artık. Dün numaramı 🔢 değiştirdim. Adam istediğin son dört rakam var mı diye sordu eski numaramdan birini 1️⃣ verdim. 9898 kabul etmedi. Sonra arkadaşımın numarası geldi 📨 aklıma 0040 bu olur ☝️ dedi öyle der demez pişman 🤦‍♀️oldum ama artık iş işten geçmişti. Şimdi ben ona nasıl açıklama yapacağım.
Ne yaptım ben ya ne büyük aptallık nasıl açıklayabilirim şimdi?
Cevapla