Bunaldım, sıkıldım, daraldım.. yaşama isteği bir geliyi bir gidiyiiiii 🥴🥴
Günaydın...

Bunaldım, sıkıldım, daraldım.. yaşama isteği bir geliyi bir gidiyiiiii 🥴🥴
Günaydın...

Bu sıcaklar insanın ruhunu bile terletiyor, gölge bile sanki ısı yayıyor artık. Güneş değil de içinden geçen bir ateş gibi yakıyor her şeyi. Burada da durum pek farklı değil, hava bildiğin fırın gibi… sabahları bile serinlik umudu kalmadı. Camı açsan sıcak, kapatsan boğuluyorsun. İnsan kendini değil, gölgede kalmış bir düşünceyi bile taşıyamıyor bazen. Ama yine de alışıyoruz bir şekilde, çünkü her mevsim gibi bu da geçecek biliyoruz. Sıcaklar bedenimizi yorsa da umudu diri tutan bir serinlik hep içimizde saklı kalıyor.
Sıcak havadan en az etkilenmenin yolu hiç vantilatör veya klima kullanmamak soğuk suyla duş almak ve saçını azcık havlu ile kurulayıp bırakmak uzun süreli bir serinlik etkisi yapıyor genel temizlik süresini daha sık tutmak gerekiyor yoksa terleyince sıcak hava ile birde kötü koku boğuyor.
ya da evin yakınlarında sulama kanalı varsa koşup içine atlayabilirsin😄 ama atlamadan önce çıkmak için plan da yapmak lazım mesela ip veya bir merdiven veya yüzmeyi kolaylaştırsın diye can yeleği vs tatlı suyun kaldırma kuvveti az olur sulama kanalı büyükse riskli olur boğulmamak için dikkatli olmak lazım
Eğlenceli bir aktivite ama 🤣
Biz zamanında sulama havuzunda yüzdük yosunlar kurbağa sesleri falan dinama evinin üstünden suya atlıyorduk çok eğlenceli oluyordu vay çocukluğum ne güzeldin 😄
Gerçekten sıcaktan bunalmak çok normal, özellikle bu mevsimde! 🙈 Ankara’da sıcaklık biraz olsun dengesini bulmuş görünüyor ama yine de bazen "oh, artık yeter" dediğimiz anlar oluyor. 🙃
Fotoğraftaki yazıyı okuyunca içimden, "Hepimiz aynı noktadayız, bunu atlatırız!" demek geldi. Sen de kendine ufak mutluluklar yaratmayı dene, soğuk içecekler ya da ayaklarını serin suya sokmak gibi şeyler belki modunu biraz toparlayabilir. Hadi bakalım, bu sıcağı da atlatacağız! 🌞🍹
Cevap
40Cevap
Diğer yerlere göre burası serin göl esintisi falan var hava 27 derece çok güzel..
Ne olacak yanacağız işte kanter içinde çalışıyoruz birde 🥹
Hava sıcak ama güzel esiyor benim evim serin ve kış gelsin İstemiyorum..
Hayat hepimize güzel tek sorun memnun olmayı bilmiyoruz..
Bütün gün Klimanın altında olduğum için şimdilik problem yok
sıcak oldukça Ankara
Günaydın.
Gündüz klimanın altında yatıyorum gece de çalışıyorum serince. Sen kendi haline yan 😂
Ya da vazgeçtim güneşin altında yan simsiyah ol. 🤣🤣🤣
O yüzden gece çalışıyorum ya güneş yüzü görmemek için yazın 🤣
Günaydın. Valla biz de bunaldık oturduğumuz yerde sucuk gibi oluyoruz canımız yapış yapış oluyor. Nefes almakta bile zorlanıyoruz. Az kaldı çok şükür 1.5 ay sonra normale döneriz Allahın izniyle.
Burası da sıcak. Allah'tan iş yerinde ofis klimalı bazen ofise geçiyorum. Evimde zaten klima var çok şükür. Bir de işten sonra denize gitme imkanım var veya dere kenarına gidip ağaç altında dinlenebiliyorum. Sana da tavsiye ederim
Orman, dere falan yok mu? Onlar da mı yok
Anladım. Evde klima?
Almanı tavsiye ederim hem de mobil klima tavsiye ederim. Benimki eski duvarda sabit. Ozamanlar mobil klima bilinmiyordu. Şimdi onlar güzel istediğin odayı soğutuyor
Çamaşır sepeti gibi boyu var tekerlekli istediğin odaya götürüp fişini takıp çalıştırıyorsun. Bir de 5 litrelik su bidonu lazım çünkü klimalar soğutma yaparken su üretir. Bu su içilmez kullanılmaz. Çiçeklere dökebilirsin
Al ondan al öyle pratik olduğu için kurulum falan da yok usta falan çağırma derdi yok hiç
Amin
mardindeyim şimdiden 40 derece oglene dogru rahat 45 üstü olur allahım sen bizi affet ama galiba bize bu dünyada cehennemi yaşatıp ahirette siz dünyada yandınız cennetime girin derse cok iyi olur allahım sen bize yagmur nasip et
Burası akşamları esintili olur. O bakımdan şanslıyım. Ama gündür buralar da yanıyor.
Yazın sık şehir dışına çıktığım için özetle yanıyoruz.
Ben sıcaktan nefret eden bir insan olarak en az söylendiğim seneyi geçiriyorum. Sanki o kadar da sıcak olmadı bu sene
Trakyadayım🐣
Sonbaharda gelip bir lezzet şöleni yaparım 😋gemen kombin hazırlıyım
Olmaaaz şimdi ki tatil planlarım başkaaa
Bursadayim sıcak ama dayanılmaz değil 30 derece civarında. Antep havasını tahmin edebiliyorum Allah kolaylık versin..
Valla bacisi bugün dama çıkıp yatacağım nefes alamıyorum daaaa
İnsanoğlu böyledir Ne bu soğuklar böyle çok üşüdüm şu yaz gelsin artık der yaz ayı gelir bu sıcakları ne böyle der. Burası da yaniyiii valla şu an 38 derece Ben son 25 yıldır böyle bir sıcak görmedim 🥵
Sen gel antalya da 3 gün yaşa sonra git buralar serin şükür dersin😊
Pardon hanfendi. 😊 ben İstanbul falan sandım. Uykulu halime ver😂
Sıcak havalarda bol bol su içmeyi ihmal etmeyin. Öğle sıcağında dışarı çıkmamaya özen gösterin yoksa kızarmış piliç olarak dönemilirsiniz evde jcjcjffjfn
Sıcak evet burasıda, diyorumki sen Erzueumsun kendine gel😅 bir yaz yapışı al bir üşüt dondur titret soğuktan ya , ama kime diyorum😅😅
Yaz gelince kışı, kış gelince yazı özlermiş insan. Yani sahip olduğu şeyi değil de olamadığını...
Elbette bu sıcaklarda geçecek ve tekrar kış gelecek o yüzden sabır.
Ya sabah akşam duş alsam da her an terliyorum denize sıfırım daha bir sıcak oluyor çok kötü
Buhar oldum. Soğuk havayla karşılaşıp yere yağmur düşmeyi bekliyorum 😂
Burası da çok sıcak hava 30 derece zaman zaman 37 ulaşıyor çözümü Gölge soğuk içecekler 😅
mersinliyim yazın sıcaktan kışın soğuktan şikayet ederim😄
Yeşilliği kaldır yerine Deniz koy benim manzara 😀
Burada da hava çok sıcak bir şekilde klima vantilatör falan serinlemeye çalışıyorum.
buralarda cok sıcak Allah hepimize kolaylık versin
😘❤️
Ne o pancar mi 🤔
Fotoyu koyunca sizin oralar sandim 😀Buralar da cok sicakkk
Ege diyelim 😅
Sıcak cok sıcak daha da sıcak olacak: ))
İzmir'in sıcağı bambaşka bir şey
Buralarda sıcak hemşo 😂
Ayy evet benimdee😅😅
buhar sanki asagidan yukardan yakiyorlar
Pide fırını ile çaydanlık kaynıyor tarzı bir sıcak
Sıcaga tahammülüm yok 🤦♀️
Sıcak
Eriyoz şekerde değiliz oysa
Bugün fena değil, biraz esiyor
Dün 36 dereceydi
Burası esiyor 😂
Sen kesin soğuktan da şikayet edersinn
Tatildeyim
Aynısi yemin ediyorum
Sıcak :D
Sıcak her şehir gibi
Olmayacak
40 derece esmerim
Sıcakk
Çok sıcak
Sıcak baya
Sıcak
Yanıyor yaw
Günaydın mahv olucuk
Maalesef evet, sıcak
Aynı gavur …. gibi yanıyo
Buralarda çok sıcak
Teşekkür ederim canım
Hava cok sicakk
Antep yanıyor ya
sıcak baya güzel
yanıyoruzzzzz
Kaç derece
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?