Bir erkek gözyaşlarını saklıyorsa güçlü müdür, yoksa bastırılmış bir çocuk mu?

Sizce erkeklerin duygularını saklaması bir güç göstergesi mi?
Yoksa sadece toplumun öğrettiği bir sahte kabuk mu?
Kuzenim vefat ettiğinde odaya girdiğimde abimin ağladığını gördüm.
Gözyaşları yüzündeydi, ama beni görünce bağırdı:
"Çık dışarı" dedi.
O an anlamadım… neden bir insan acısını saklamak zorunda hisseder ki?
Ağlamak çok normal değil mi?
Erkekler neden ağladığını gizleme ihtiyacı hissediyor?
Bunun güçle ilgisi yok ki.
Gözyaşı bir zayıflık değil, bir insanlık göstergesi değil mi sizce de?
Bir erkek gözyaşlarını saklıyorsa güçlü müdür, yoksa bastırılmış bir çocuk mu?
Cevapla