Sizce erkeklerin duygularını saklaması bir güç göstergesi mi?
Yoksa sadece toplumun öğrettiği bir sahte kabuk mu?
Kuzenim vefat ettiğinde odaya girdiğimde abimin ağladığını gördüm.
Gözyaşları yüzündeydi, ama beni görünce bağırdı:
"Çık dışarı" dedi.
O an anlamadım… neden bir insan acısını saklamak zorunda hisseder ki?
Ağlamak çok normal değil mi?
Erkekler neden ağladığını gizleme ihtiyacı hissediyor?
Bunun güçle ilgisi yok ki.
Gözyaşı bir zayıflık değil, bir insanlık göstergesi değil mi sizce de?
Yoksa sadece toplumun öğrettiği bir sahte kabuk mu?
Kuzenim vefat ettiğinde odaya girdiğimde abimin ağladığını gördüm.
Gözyaşları yüzündeydi, ama beni görünce bağırdı:
"Çık dışarı" dedi.
O an anlamadım… neden bir insan acısını saklamak zorunda hisseder ki?
Ağlamak çok normal değil mi?
Erkekler neden ağladığını gizleme ihtiyacı hissediyor?
Bunun güçle ilgisi yok ki.
Gözyaşı bir zayıflık değil, bir insanlık göstergesi değil mi sizce de?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer