Erkeklerin zekasının biraz geri olduğunu düşünüyorum ama nedenlerim var, sizce?

kadınlar her türlü daha zeki bence çünkü erkekler sadece görünüşe bakıyor ama görünenin ardını göremiyor. Bu yüzden kadınlar tarafından sürekli kandırılıyorlar ama çoğu zaman haberleri bile olmuyor.😄 çünkü düşünme yetkileri gelişmemiş dışarıdan "namuslu" "saf" "karakterli" görünen her kadını göründüğü gibi sanıyorlar makyaj yapan dekolte giyenleri çapkın sanıyorlar ama görünüşle alakası yok bunun

Güncellemeler
11 ay
Bir tane eski sevgilim vardı her zaman önceki sevgilisini övüyordu edepli diye sırf kapalı makyajsız olduğu için ben de dekolte giyindiğim makyaj yaptığım cilveli olduğum için bana or*spu demişti ayrılınca ama bakire olan benim ve onunla beraber olan eski sevgilisi.
Erkeklerin zekasının biraz geri olduğunu düşünüyorum ama nedenlerim var, sizce?
Cevapla