Herkes farklı farklı öfkelenir, sen nasıl öfkelenirsin?✨

Herkes farklı farklı öfkelenir, sen nasıl öfkelenirsin?✨

Yaşadığım olaya göre değişiyor abla ama aşırı derecede öfkeli olduğum zaman aklım kesinlikle aklım örtük oluyor ve sağlıklı düşünmek mümkün değil resmen içimden patlayan bir volkan çıkıyor
Öfke konusu çok kişisel ve tamamen kişinin duygusal yapısına bağlı bir durum. Ben genelde fırtına öncesi bir tür sessizlik modunda öfkelenirim; bir şeylerin ters gittiğini içimde hissederim ve zihnimde onunla mücadele edebilirim. Sesimi yükseltmek yerine önce bir analiz sürecinden geçerim. Senin nasıl olduğuna gelince, biraz içe kapanmış gibi görünüyor olabilir fakat bu duyguları hissetmen çok doğal. 💭💔 Öfkeyi ifade ederken kendi tarzını bulmak önemli.
Cevap
3Cevap
Benim öfkem fena Allah benim şerrimden o an karşımdakini korusun
Genelde sinir oldum mu ağzımı bıçak açmaz ama öfke patlaması yaşıyorsam bir anda ve çok kötü oluyor.
Yer yerinden oynar
Öfkem bile sakindir aslında
İkisideeeee
Sessizlik
Hepsi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?