Çabalamanın anlamsızlaşması, vazgeçiş noktası mıdır?

Yorulmuşsan gitmelisin, ne fazlalık olmalı ruhun bir yere, ne de bir yer ruhuna bu saygısızlığı yaşatmamalı. Zira mücadele eden yorulmaz, yorulmuşsan; mücadele edecek bir tarafı kalmamıştır o şeyin ve tutacak bir yer kalmayınca ancak bakar kendine, anlar tükendiğini.

Çabalamanın anlamsızlaşması, vazgeçiş noktası mıdır?
Çabalamanın anlamsızlaşması, vazgeçiş noktası mıdır?
Cevapla