İnsanların geneli imajına önem verirken ben hep saf ve dikkatsizim bu konuda nasıl daha sinsi olabilirim🤦‍♀️?

İnsanların çoğu her an her dakika imajlarını düşünüyorlar özellikle işyerinde ama hayatın her alanında böyleler ve ona göre davranıyorlar. Bundan kastım en kötü niyetli, yalancı, psikopat, narsist, yapmacık insan bir şekilde kendini iyi biriymiş gibi gösteriyor. Ve ben iyi biri olduğum halde dikkatsizim bu konularda genelde aşırı şeffafım duygusalım rol yapamıyorum ve herşeyimi herkese anlatıyorum içimden geldiği gibi ruh halime göre davranıyorum ve insanlar beni küçümsüyorlar bu yüzden dengesiz ve aptl biri olarak görüyorlar. Aslında kimse benden üstün değil ama sadece imajlarını iyi yönetiyorlar. ben nasıl yapabilirim bunu

Güncellemeler
11 ay
Aşk ilişkilerinde de aynı bu arada bir erkeğe ben ruh halime göre ve bana nasıl hissettirdiğine göre davrandım diye beni egoist biri gibi gördü ama başka bi kız aynı erkeğe yalandan cici kız rolleri kesti onunla birlikte oldu ama görünürün altında kız sayısız kişiyle flörtleşiyor ve onun yanında farklı davranıyor.
İnsanların geneli imajına önem verirken ben hep saf ve dikkatsizim bu konuda nasıl daha sinsi olabilirim🤦‍♀️?
Cevapla