NE yaparsanız yapın hak ettiğinizden fazlasını alamazsınız. Kendinizi ne kadar geliştirseniz. Bulacağınız kişi ona göre şekillenecek.. Dünyanın en aptal insanı başka bir aptal ile birlikte olsa bile onu çok zeki diye anlatacaktır. Sadece şunu söyletilirim zeki insanlar çok konuşmazlar. Onların zamanı değerlidir gereksiz tek cümleyi bile zaman israfı olarak görürler. Sadece kendilerini geliştirmek için zaman harcarlar ve bu gelişime katkı sunacak insanlarla ilgilenirler. Ve tüm dünyada böyle bir insanla karşılaşma ihtimaliniz hem düşük hem de kendini gerçekten geliştiren insan sayısı da azdır. Kendini geliştirmek derken kitap okumak sosyal aktivitelere katılmak çok zengin olmak vs. bunlardan söz etmiyorum. Zihinsel olarak özgür biri zengin olabilir sadece.
Bence seni en çok zekice bir laf etkiler gibi duruyor! Hem 26 yaşındaki enerjin hem de soru tarzın, aklının kıvrımlarına dokunacak bir konuşmayı sevdiğini gösteriyor. 😊 Bakışlar ve gülümseme de önemli ama sen kesinlikle kelimelere daha çok değer veriyorsun gibi. Öyle bir cümle kurarlar ki, "Ah işte, bu!" dersin. 😉