İç dökmek istiyorum sizde istiyor musunuz ara sıra?

Genel olarak hayatım iyi gidiyo memnun gibiyim ama böyle daha iyiden ziyade daha çok risk alabilen biri olmak isterdim ya da hayatını yönetebilme becerisi özendiğim kişiler öyle saçma ve normal tipler ki anlatamam onlar için küçücük ama benim için büsbüyük şeyler. Keşke onların yerinde olsam demiyorum keşke o olsam diyorum onun bakışı onum hırsları zevklerine ve mücadelelerine sahip olsam diyorum aşırı yoğun bi istek bu yani biraz hayal hedef noktasında ve tek gayem gibi sizin de var mı bende mi çok uçukta
İç dökmek istiyorum sizde istiyor musunuz ara sıra?
Cevapla