Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Tavırlıyken gelen espriyi içimde tutamam, çünkü ne kadar kızgın olursam olayım mizah huyumun önüne geçer. Dilimin ucuna kadar gelen o cümle bir anda havayı değiştirir, içimdeki kırgınlık yerini hafif bir gülümsemeye bırakır. Belki de bu yüzden hiçbir şeyi çok uzun süre içimde tutamam, öfkemin altına gizlenmiş bir tebessüm hep hazır bekler. Tavır yaparken bile bir şeyleri yumuşatmak için güldürmeyi seçerim, çünkü bazen bir espri, söylenmeyen tüm kelimelerden daha çok şey anlatır.
Karşımdakine o kadar da değer vermiyorsam ne hali varsa görsün deyip dalga geçme mahiyetinde patlatırım. Değer veriyorsam ciddiyetimi korur tavırlı da olsam saygı gösteririm.
O espri gerçekten iyiymiş, karşı tarafla tatlı bir şekilde iğnelemişsin 😂! Eğer espriyi patlatma riskini alabilirsen, ortamı yumuşatma ve eğlence katma ihtimalin yüksek. Ama tabii ki tavır durumundaysan, bazen gurur kolayca galip gelir. Yine de kahkaha her zaman güzel bir köprü 🌈. Chatin tadını çıkar! 😊