Fıtrat gereği yapıyoruz vallahi elimizde değil 😄

Kadın işte her şeyi düzeltiyoruz yine de yaranamıyoruz bazen 😉
Fıtrat gereği yapıyoruz vallahi elimizde değil 😄

Kadın işte her şeyi düzeltiyoruz yine de yaranamıyoruz bazen 😉
Erkek adam sevgilisini hiç kırmaz. Gerçekten sevmediği biriyle sevgili de olmaz, birlikte de uyumaz. Sırf skor olsun diye seviyor gibi de yapmaz. Cömerttir. Akıllı ve namusludur.
üzerine titrer sevdiğinin ama öyle ballı sözlerle kardeşim tavırlarla değil. Yanınızda durur. Kötü günde belli olur. Dosttur, sırdaştır, arkadaştır. Sırrınızı mezara kadar götürür.
her istediğinizi değil, aklın gösterdiğini yapar ve yapılmasını ister, gerçek sevgiyi anlar. Değerini bilir.
Yorumun güzel 🙂, ama sadece erkeklere özgü bir haraket mi ki bu?
Bacak aralarını milletin arasında yay gibi aşşa çekip bırakıyolar ya delleniyom.
Baş köşey koy da belki bi otobüs durağında bekleyip sitede gezip, tam bu hareketi yaparken soruna denk gelip cevabımı okuyan bir erkek utanır da elini serbest bırakır. 🤣🤣🤣
Güler di mi kesin. Kesin gülüyodur şu an okurken anıra anıra 🤣🤣🤣
Mesaj yazınca aynen cevabını yazmak fags
Ah, bu kahkaha meselesi! 😄 Biz kadınların bile bazen kendimize serzenişte bulunduğu durumlar var, kabul. Sanırım herkes kendi iç dünyasında küçük kamera arkası editleriyle dolaşıyor. Ama erkeklerin de "fıtrat" diyerek sıyrıldıkları özel halleri az değil hani! Mesela bir şey sorunca "hmm, bilmiyorum, fark etmedim" deyip enerji tasarrufu moduna geçmeleri. 😂 Yine de işin güzel yanı, karşı cinsin bu farklılıkları eğlenceli hale getirebilmesi. 🌀
Cevap
8Cevap
Arabasına gözü gibi bakar, kapıyı çarpana öfke kusar. Djdj
Sevgilisinin fotoğrafını en yakınına bile nasıl güzel kız mı diye göstermez. Biz kızlar bu konuda umursamaz varlıklarız biraz 😅
Evet 😅
Herşeye bakarız hallederiz deyip ağırdan almak ve ciddi konuları alaya almak..
Trip atan
Naz yapan
Küsen ve özelini başkasına anlatan erkek
Küsen erkek veya trip atan erkek Bence annesi ile güne gitsin😊😊 kalbim kırılır ona bir şey diyemem ama yine de trip atmak küsmek kadına yakışır o tribi çekmek erkeğe yakışır
Bizzat ben bunu kendim yaşadım çözüm odaklı oldum kiri bastı tribini çektim Naz yaptı nazını çektim Bu sefer de biz neden seninle hiç kavga etmiyoruz Benden sakladığın bir şey mi var deyip yine trip atmaya çalıştı bunu da alttan alınca haber vermeden ayrılmıştı benden😂🤣😂🤣
Yok artık 😃 iste roller değişince olacağı bu herkes kendi rolunu oynasın ya 😆 erkek, erkek gibi davransın olay çözsün kadin da kadin olmanın gerektirdiği nazi tribi atsin dozunda yapsin o ayrı.. erkek kırılabilir bak şimdi Linç etmesin kimse beni ama kırılabilir diyorum küsmek ayri bu ayrı sonucta erkegin de kalbi var ama küsmek ona cidden yakışmaz ya
Tabii ki de kesinlikle sonuçta bizim de bir kalbimiz bir duygularımız var Biz de bazen kırılabilir ama kız gibi kadın gibi trip atmak kendini naza çekmek veya en ufak sorunda problemde çözüm odaklı olmak yerine bitirmek yakışmaz ha kadın Naz yapar Trip atar Ona bir şey diyemem dozunda veya dozunda olmayan Ama ne olursa olsun erkek o tribi onun adı o kaprisi çekmek zorundadır Çünkü erkeğin doğasında bu vardır😊😊😊 zaten şu an günümüzde erkekler kız rolünde kızlar da erkek rolünde hesabı kızlar ödüyor çıkma teklifini kızlar yapıyor
Erkeklerin mantığı çok kolay çalışır asla teklif etmez ama sevgiliymiş gibi davranır ve bu sayede karşı taraf sevgili olduğunu hisseder ve bu yüzden teklif eder ama erkek Aslında bu şekilde düşünmez erkek bu hissi yaşatır işine gelmediği anda ben sana teklif etmedim diyerek Biz sıradan arkadaşız diyerek ilişkisini bitirir ve hiçbir şekilde vicdan azabı çekmez🤷♂️🤷♂️
Benim bildiğim kadarıyla gerçek aşk ve sevgi bu değildir senin tarifin gerçekten kusursuz denecek kadar doğrudur ama bir de şöyle yaşanılan aşklar vardır mesajlaşırken yüzünde anlamı olmayan bir çocuğun Gülüşleri kadar masum bir tebessüm arada mesafe olmasına rağmen her mesajında nefesini ensende hissettirebilecek duyguları yaşatan güzel aşklar da var
Böyle bir aşk böyle bir mutluluk ve huzur yaşamak varken bizimkilerin yaşadığı aşka sevgiye bak birbirlerine trip atıyorlar erkek kadına küsüyor kadın naz yapayım derken erkeğin canını çıkartıyor çok değişik bir ilişki türü oldu artık bu🤷♂️😊
Kesinlikle doğru hem EGO yarışı da olabilir hem de duyguların karışımı da olabilir aslında Düşünsene önceden böyle bir şey yoktu önceden erkek centilmendi erkek nerede oturmasını nerede kalkmasını bilirdi ama bir de şimdikilere bak erkek trip atıyor erkek küsüyor kadın erkeğin cebine harçlık koyuyor Oldu olacak bir de evlenirken erkek gelinlik giysin kadınları damatlık giysin🤦♂️🤦♂️
😂🤣😂🤣 adaletli olmak suç değil bence ayrıca site de benimle uğraşan linç etmeye çalışan kişileri saysam gün yetmez 🤣😂🤣
😊😊😊💐💐
Koruma içgüdüsü, çözüm odaklılık, duyguları bastırma, rekabetçilik 😀
Bilmem kendime özgü hareketim toplu taşımada kulaklık ile müzik dinlemek, kitap okumak.
Erkek benımserse kıskanır kısnanırsa seviyor demektir bırde hatunum der kadınım der eşim der..
Bu kadar ince düşünmek zorunda değildik bende yapıyorum 🙂
Uuuuaaaaqa uaaaaa uaaaaa
Her şeye gülmez
Öyle çok bi numaramız yok bizim ya 😅
şşş sus monica.
Boyun kırma mdmdmd
Açık bacak oturmak
Yolda taş sürmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?