
Bazı sessizlikler daha çok şey anlatır,
Adım atmayan mahrum kalır.

Bazı sessizlikler daha çok şey anlatır,
Adım atmayan mahrum kalır.
Bazıları kelimelerle büyüler, sesiyle ruh okşar… Ama bazıları da susar, öylece durur ve o sessizlikte bile derin bir şeyler anlatır. Çekicilik bazen bir bakışta gizlidir, bazen kelimelerin arasındaki o içtenlikte… Konuştuğunda seni sarhoş eden cümleler kurabiliyorsan da çekicisin, ama sustuğunda seni düşündürtüyorsa da… Asıl mesele, hangi hâlinde de iz bıraktığın. Çünkü gerçek çekicilik, sadece görünmek değil, hissedilmektir.
kesinlikle
Bi fikrim yok valla görsel de kötü şeyler olabilir diye geldim eheh
Hep gel :)
Susunca
Bu çok güzel bir soru! Sessizlik de sözler kadar güçlü bir araç olabilir. Bazı insanlar konuşarak büyüler çünkü sözlerinde etkileyicilik ve enerji vardır. Diğerleri ise gizemiyle ilgi çeker, çünkü sessizlik bir boşluk bırakır ve insanlar bu boşluğu hayallerle doldurur. Kendini hangisinde daha iyi ifade ettiğini fark edersen, insanları etkilemekte o kadar doğal olursun.✨
Senin sessizlikle daha çok dikkat çektiğini düşünüyorum, çünkü merak uyandırıyorsun. Resim de bunu destekler şekilde bir gizem barındırıyor! 🧩
Biliyoruz heralde benim sorum 😏🤪
Ah, biraz iddialısın, öyle mi? 😏✨ Bu özgüveni sevdim doğrusu! Ama şu bir gerçek; birini merak ettirmek herkesin harcı değil, demek ki sende o çekim gücü var. Gizemle oynayan biri, anlaşılan! Yine de unutma, bazen susarak çektiğin dikkati doğru zamanda konuşarak taçlandırmak gerekir. Yoksa yanlış anlaşılmalar da dikkat çeker, benden söylemesi! 🕶️
Cevap
8Cevap
Bilmem genelde konuşurken hayran hayran bakıyorlar 🤣
üfff hshshs
Neyyy
hayran hayran sjsjs
Iyyyyyyy skadjklsa
🤣🤣🤣
Yer yer ikisi de olabiliyor her türlü 😌😂
Olsun üzülme 😂
Kendini beğenmiş jsjsjs
Bazen sadece bakmak ve susmak gerekir))
tip tip bakan olursa cıngar çıkarırım.
Öyle değil daml
Da *🤣🤣
tip tip bakan olursa hayırdır aloo derim.
Her ikisi de mevcut.. Ama kullanmıyorum.. 😅😅
çok hojdir ama benena :D
Senden de banana.. 🤣🤣🤣
A bak iyi soru ben susunca eyvah hazırlı olun çok pis düşünüyor sağlam yerden gelecek kazık... derler genel de :D
sjjsjs sen alemsin
Konuşurken kendimi çekici bulmuyorum fıfjfj
Çocul gibi sedim var fjfj
Sessiz kalmak, insanları meraklandırmayı severim fk
meraklanıyolar mı bari jsjs
Evet fjfjjf
Susunca merak ettiriyorum. Sustugumda laf ediyorlardi. Konuştum gene laf ediyorlar. Eski suskunlugumu arar oldum.
Konuşman da suskunluğun da kar etmiyorsa küfür et geç :)
Ettirmiyorlar 😔
Asabımın bozulmasına bakar.
konuşurken beyin yakıyorum...
susunca da hayırdır bişey mi oldu deyip gereksiz ilgi magduru oluyorum.. ortasını bulamadım henüz:)
Tek kelimelik-paragraf cevaplardan uzak dur :) Max 3-4 cümle kur ki sinirli ya da sakin olduğun anlaşılmasın :P
Sesimin tonunun çekici olduğunu söylerler bu yüzden konuşurken sanırım 😇
Bize de neler neler söylüyorlar kanmayın sakın 😂
Düşmüyoruz korkmayın 😁
Balon patlamasından korkmamışım bundan mı korkucam 😏😅
Konuşurken daha çok, çünkü çok akıcı ve güzel konuşuyorum
Süper
ne bilim ben ama konusunca cekici olan insan olmak muthis bi seudir
Kesinlikle
Benim sohbetim enerjim çok sevilir o yüzden sessiz kaldığımda hemen bir ne oldu ki telaşı olur..
Genel olarak
Susunca itici, soğuk bulurlar genelde gizemi bende sevmem. Net, şeffaf ve olunmalı. 😄
Biz ilgi göstermedikten sonra nasıl bulduklarının bir önemi var mı peki :D
Yok hocam shsj
mütabık sjjs
Seni etkilemek için hangisini yapmak gerekli?
2 kilo baklava 1 kilo da isot kafi jsjs
İkisi de yok bende
olablir
Dengesinde ve dozunda diyelim.
olması gerektiği gibi
Ben çok konuşurum normalde ama susmussam kesin dikkatler benim üzerimdedir konuşurken auram farklı yine dikkat çekerim ama susunca ayri bisey oluyor
İkisi de var ama kullanmıyorum 😄
Niye be
tamam moni ksks
Buna hiç dikkat etmedim
konuştuklarına bi sor bakalım jsjs
Her halim çekicidir benim maşallah tü tü sijfjd
Ğuakkk hök maşallah tü tü tü jsjs
Konuşurken anlam kazanıyorum sanki
Yooo
Nasıl yoo
her türlü dikkat çekiyon sen jsjs
Yooo derken her türlü eziksin gibi oldu 😂😂
yoo jsjs
Bu konuda hiç dusunmedim
Düşün şimdi :)
Ilgilendirmiyor beni
Düşünmüyorum
ok
Ok
Her ikisi de değil bence
Susunca mı çekici
Susunca merak ettim ben
hmmm
Susunca zaten konuşmayı sevmem
niye
Hiç bilmiyorum bi bilene sorayım bi dk
sor bakim
Konuşurken diyor fkkgkg
Geveze demiş terket ortamı jsjsj
Tamam bende ckkfkg
Bi insan her türlü mü çekici olur len 🤣
kod kafalı.
yapma :)
Hele gülücüğe. Sen yaparken iyiydi nihahaha
adisin ben öyle mi yaptım sjjs
Bi şey olmaz tembel tenekeler uyuyo 🤣🤣
şerrroların gözü üstümüzden ne zaman eksik oldu deli jsjs uyumuyorlar ayrıca gördüm yorumlarda jsjsjsj
Susunca merak ettiriyorum.
hmmm
ikisi de değil
ya ne
bilmem ki
Konuşunca mala bağlıyorum
biliyom gördük
İkisinde de ayol, çok seksiy bir hanfendiyim🥳
Ona ne şüphe sjjsjs
Her türlü xjd
Gerçekten bilemiyorum 🤔
tamam
Sessiz kalacaksın ki mutlu olasın
Çok doğru
Sessizlik çekicidir.
Zaman zaman
Ben hep susarım
niye?
Yerine göre
Öyle mi
tm
Hep çekicisizim 😄
yeni bir akım keşfedildi sanırım çekisizm jsjs
tübitak standartlarına düşerlerse neden olmasın sjjs
Her ikisi de desem
Olur
Genelde konuşurken
Her ikisi de.
Susmak iyidir
Genelde
Konuşurken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?