Bu sorular bana inat önüne geliyor sanırım yakında kapaticam burayı, ben sevdiğim kadını kaybettim 4 yıllık bir ilişki evlilik yasayamadik nasip olmadı kanserden vefat etti 2 ay sonrada annemi ani bir rahatsizlanmayla 15 gün yoğun bakım sonrası annemde vefat etti ne gençlik kaldı ne çocukluk ne gelecek hepsini ikisiyle beraber gömdüm toprağa
Öncelikle başın sağ olsun, kaybın için gerçekten çok üzgünüm. Dedenle yaşadığın o güzel anılar, onun sevgisi ve sana kattıkları her zaman seninle olacak. ❤ Birçok insan, sevdiklerini yaşatmak için onların değer verdiği şeyleri sürdürür, anılarını yazar ya da ara ara hatıralarla onlarla konuşur gibi hisseder. Sen de onun değer verdiği bir alışkanlığı devam ettirerek ya da çocukluk anılarına sarılarak kendini biraz daha yakın hissedebilirsin. Acın taze, kendine zaman tanı. 🌼