Alalım cevapları 🙂 belki güncelleme yazarım benim yaptığımı
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı. Sıkıldığımda içime doğan ilk müzikle bulurum kendimi, ritmi yakalayınca sanki içimde bir şeyler kıpırdar. O an bir şarkı başlar ve ben her şeyden uzaklaşıp sadece o anın melodisine bırakırım kendimi. Bazen küçük bir yürüyüş, bazen çocukluğumdan bir tatlıyı yemek, bazen de sevdiğim birinin sesini duymak… Bir şeyin değişmesi gerekmez, sadece içimdeki karanlığa bir pencere açılır. En çok da yazı yazarak rahatlarım; kelimeler kağıda dökülünce sanki içimdeki ağırlık da boşalır. Küçük ama derin şeylerdir insanı hayata bağlayan ve işte tam da böyle anlarda yeniden uyanırım hayata.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
11 ayeminim herkesin sahip olduğu, halâ dostluk bağlarımızın kopmadığı, memleketini her köşesinde pek çok arkadaşlarım var benim sesini duyunca mutlu olduğum, enerji aldım enerji verdiğim.. televizyonda skeç programları öncesinden planlanır insanları güldürmek için biz de öyle bir şey yok doğaçlama daha açar açmaz gülmeye güldürmeye başlıyoruz.. sanırım yeterli:)
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen sıkılmak o anı daha çok hissetmek için bir fırsat olabilir 🙂 Ama seni sıkıldığında hemen enerjik hissettiren şeyler kişisel tercihine bağlı. Bana sorarsan bir kahve demlemek ve pencereyi açıp derin bir nefes almak harika bir başlangıç! 🌿 Ya da belki biraz müzik açıp dans etmek? 🎶 Senin enerjiyi yükselten sırrın ne, merak ettim doğrusu! 🤗
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
38Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
11 ayKitaplarım ve arabam gadası
00 Yorumla
11 ayKahve sonra bizim boş boş konuşan ekip bir b*k bulup mutlaka gülecek biseyler bulurlar 😂
16 Yorumla- 11 ay
Kıymetini bil ya ben kedimle konuşup dizi izliyorum güzelmi sence değişsekmi filan 🥲
Bu deli der gibi bakıyor 🤣 - 11 ay
Hergün bu ekibe katlanabilir misin sanmıyom hele işe hiç sanmıyom 😂
- 11 ay
Kaybetmeden değeri bilinmiyor maalesef 😢
- 11 ay
Sabah sabah şimdi bunu düşündün dur duygusala bağlama 😂
- 11 ay
Ama öyle
- 11 ay
Öyle de yapacak bir şey yok kıymet bil diyosun 😂
11 ayBilemiyorum ot gibi bi hayatim var ne kahve merakim var ne deniz ne araba ne alisveris ne disari vikip gezme gibi eve girdikten sonra yatakta bukuyorum kendimi
123 Yorumla- 11 ay
Sevgilinde yoktur senin simdi
- 11 ay
Ya iyide bende evciyim evden asla çıkmam ama bir şey şart değil mi kafayı yememek için müzik spor dizi izleme duş alıp kendine gelmek evde soğuk kahve sağlıklı beslenme gibi
- 11 ay
O dediklerinde beni motive etmiyor muzik dinlemem zaten meraklisida degilim spordan hic hazetmem dusa da fazla girmem saglikli da beslenmem Yemek yapma kapasitem de sinirli zaten
- 11 ay
Benimde öyle tatlı yiyemem ölürüm şeker kullanaman tuz bile çok az yulaf yumurta yeşillik meyveyle geçiyor ömrüm sağlıklı vucuda sahipsen kıymetini bilmek gerek
Spor başla vücudunu temizle ve duş al bence daha iyi olacaksın 🥺 - 11 ay
Kendime de saygim yok ki benim disim agrir kontrole gitmem kulagim agrir ùstùne yatarim gozlerim miyop kontrolini uzatirim gobegim cikmis hala yagli yiyecek hala ekmek yiyorum ve hala sekerli seyler tuketiyorum galiba yakin bi zamanda buyuk bi patlama olacak bendenimde o zaman ah vah edecem
- 11 ay
Yapma bunu niye yapıyorsun 🥺
- 11 ay
Diyorum ya ot gibi yasiyorum hayati
Bunlari yapmamis olsam niye anlatayim ya da icimden yapmamak istesem. yapmam zaten
Bosvermislik sendromu var sanki uzerimde hic umursamiyorum hayati yasami ya da sagligi - 11 ay
Lütfen tedavi ol başvur terapi al böyle olmaz ki ya çocukluktan yaşadığım ağır şeyleri kabullenmeye bile yardımcı oldu yoksa öldürmüştüm kendimi sanırım lütfen git 😢
- 11 ay
Ayıp utanılacak durum değil bu bu arada
- 11 ay
Ben evden mecbur kalmadikca xikmaya üşeniyorum sen destek al therapist al diosun
Zaten bende heves olsa evde Durmam ki eve girmem yapmadiklarimi yaparim o bar bu bar dolasir hayati yasarim tatilleri denize giderek bisiklet filan surerim galiba
Ben yalniz yasamaktan midir aileden uzak gurbetlikten midir nedir bilmiyorum icimde hic biseyin hevesi yok 12 saaT nobet, 1 saat yol yurumekten eve yorgun girip uzanmaaktan baska bi alternaTife mecaLim yok ki - 11 ay
İyide böyle gitmez ki ya
- 11 ay
4duvar icinde bir oda da bir yataktan baska bisey yok ara ara yemek pisirir o da en kolayi makarna patates salata princ tarzi seyler yer icer uyurum
- 11 ay
Ya yulaf yumurta karıştırıp tux pulbiber atıp biraz süt yaşa yoğurt ekleyip bulamacı zeytinyağını tavada ısıtıp karışımı ekleyerek yağ ısınınca pişirsen arkalı önlü filan daha kolay basit ve iyi gelir yiyince
- 11 ay
Yemek yapmakta bana zül gelio
- 11 ay
Hazir yiyecek aliyorum konserve gibi artik
- 11 ay
Bari sağlıklı al protein lif filan olan ve zararsız
- 11 ay
İbrahim?
- 11 ay
@Uğur1903 senin içinde geçerli
- 11 ay
O kadar sacma bi hayatim var ki
Coxuklugumuz yoklukla gecti kòy de yasar ailemizin bi geliri olmadigi icin de Zora sokmak istemezdim arkadas ortaminda ki parasal konular da caresizlik vardi askerlik sonrasinda İstanbul'a geldim abime dugun yapmisti babam borcla o borcu kapatmak icin 5 sene calistim sonra onlar memlekete tasindi Ben de İstanbul da kaldim 2019 senesinden bu yana yalniz yasiyorum aileden uzak seneden seneye gormek tek durumumdu 12 yildir ilk defa bu kurban bayramin da izin alabildim ve ailemin yanina gittim annrm bir kac yil once vefat etti babam bir basina o bile annemin ölümündrn sonra uyku problemi yasamaya basladi ilac almasa uyumuyor 7/24 gozler acik kaliyor
Babam bu bayram da beni gorunce cok sevindi annrm 12 yil boyunca hic gorememisti Nasip iste babam gordu onca yildan sonra bayramda beraberdik
Bayram icin gelen bile olmadi gelipte ne yapsinnlar evde bi kadinn yok hazirlik yok tatli yok yemek koyan yok babam ve ben iki erkegin yapacagi yemek ne olsun ki misafiri olsun
Yalnizlik zaten zordu gurbetlik zaten zordu annesizlik en zoruymus Ana ocagina gittiginde anliyor insan gelen giden olmuyor bile - 11 ay
Kendimden sogumusum yasamktan sogumusum ekonomiden is hayatindan yalnizliktan 4duvar icinde tutunmaya cLismaktan.. ooooooofff oooff darlandim yine bi de isin yok metrobuse bin mecidiyekoye git 12 saat nobetteyim Yorgunum baslayacagim Ìşgüvenliğine simdi yaaa 1.5 saat bu sicakta yol git gel
- 11 ay
Öldürsün beni ya 😒😢
Bundan sonrası için kendine bakman yaşaman daha iyi olmazmı annen böyle isterdi bence çocuğum olacak ve bu hale gelecek yaşarken ölürdüm
Bence beslenme düzeltmek ve belirli şeyleri yapmak zorundasın artık terapi de ayıp bir şey değil hem gerçekten dene çocukken taciz olayına bile çare oldu bende kendini öldürüyorsun böyle 😞
Kişilik & Karakter konusunda 759 cevap paylaştı. Dostum apoyla telefon görüşmesi yapmam yeterli olur 😅
02 Yorumla- 11 ay
Apo?
Kişilik & Karakter konusunda 9,9b cevap paylaştı. Anılarım, iyi kilerim. Spesifik bir şey diyemem. Çünkü sonuçta duyguların hissedilmesidir bunu soyleten durum.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.
11 ayYa tatlı yerim ya da arabamı yıkarım 🤷♂️
030 Yorumla- 11 ay
Beni yorar onlar ya yağlı şekerli tatlı öldürüyor beni araba yıkama 🙄 saygı duydum 🤭
- 11 ay
Aaaa deme öyle sütlaç kadayıf magnolya falan bunlar sabah sabah çok güzel olur sinir olunca yavaş yavaş karıştıra karıştıra yemek ufkunu açar sevmezsin bisey diyemem ama bence kesin dene
- 11 ay
Öldürür ya 😂 hassas vücut 🥲
Sütlaç 🥺😢 anca meyveden filan su çıkartarak az yapıp yiyebilirim elmayla yapıcam - 11 ay
Nasil yani Elmalı sütlaç falan mı yapıyorsun nasıl yani anlamadım beynim yandı 🤯🤯🤯🤯
- 11 ay
Ya kabuğunu soyup suyunu çıkartıyorsun şeker yerine onu kullanıyorsun mecbursun
- 11 ay
İlk defa duydum desem inanır mısın 🙉
O xaman sana baklava arasi dondurma kaymak veya elma yapalim ister misin 🤭 - 11 ay
Kötüsün ya 😂 içim gitti ayıp cidden
- 11 ay
Ask olsun ya hiç olur mu öyle şeyler şekeri sevmezsin ya şekeri hafifletmek için bunları ikram etmek istedim sana yani sana özel bu tatlılar ama en güzelini sona sakladım 😂🤣😂
- 11 ay
Ya yok onları yersem ölürüm ölür
- 11 ay
Madem öyle o zaman son kozumu oynuyorum hazır mısın bunq asla hayır diyemezsin eminim 😊😊😊
- 11 ay
Nedir
- 11 ay
Bu sıcak havalarda tatli yemek madem sana yakışmıyor seni rahatsız ediyor o zaman sana çıplak erik karpuz kavun yeni dünya kiraz ve ananas tabağı verelim lakin söyle bir durum var yaninda yalnız yanında bitter çikolata şelalesi beyaz çikolata şelalesi ve sütlü çikolata şelalesi de olacak artık nasıl yersen 🤭🤭🤭🤭🤗
- 11 ay
Çoğunu yiyemem biraz karpuz anca bitter bir ısırık sadece kavun pek sevmem kaliteli olunca az yerim yine
- 11 ay
Himm o zaman bu demek oluyor ki senin miden de Bi sorun var ya yediklerin dokunuyor ya da miden küçük hemen etki ediyor
- 11 ay
Ne diyorum ben ya öldürür öldürür yasak 😄
- 11 ay
O xaman soyle yapalim mi sen ql ama yeme bana ver 😂🤣😂 benimde çay a alerjim var içemiyorum ama sen yine de tadına bakıyorsun en azından dimi
- 11 ay
Ne gelmesi evden adım atmıyorum 😂 bakamam da tadına ayağa kalksam başım döner kafa üstü filan giderim
- 11 ay
Geçmiş olsun sende evde kalanlar kulübüne gos geldin 😀😀
- 11 ay
Ayıp ya 😂 tercihim dışarı güvenli sanki 🤭
- 11 ay
Tam güvenli değil ama bu şekilde de hayat gitmez ki piknik yapmak gezmez dolaşmak bunlar güzel şeyler 😁😁😁😊
- 11 ay
Kahve spor duş kedim dizim yetiyor genelde 🥰
- 11 ay
Spor dışında hepsi bende de var ama bende köpek var ismi barut 🥰😇😊
- 11 ay
Bayılırım ama koku ve temizlik sorun ya ev için kedi daha şey oluyor 🙄
- 11 ay
Emin ol sen benim evdeki köpeğimi görsen sen de kedi misin be deyip kediyi evden kovarsın😊😊😇
- 11 ay
Siyam kedisiiiiii
- 11 ay
Benimkisi Sibirya kurdu Bir gözü mavi bir gözü yeşil Üstelik gelişim önleyici vermişler sürekli boyutu küçük ve gözleri çok belirgin bir tane de kedim vardı Bir gözüm mavi bir gözü sarı onu da çaldılar
- 11 ay
Yazık ama ya 🥺 büyümesi gerek
- 11 ay
Tabii ki de sonuna kadar haklısın ama arkadaşım bunu yaptı o yüzden tedavisi falan yok Sırf gözlerinin rengi bozulmasın diye yaptırmış bunu
- 11 ay
Ya zaten Sibirya kurdu iki gözü farklı renkse öyle kalmıyor mu büyük gördüm baya gözleri renkli güzel
- 11 ay
Yok işte Sibirya kurtlarında büyüdükçe göz renkleri açılıyor bunun göz rengi o kadar mavi ki laciverte bile yakın duruyor büyüdükçe bu buz mavisine dönüşüyor dönüşmesin yeşili de açılmasın diye bu şekilde yapmışlar zaten Eğer kedimi çalmasalardı Bu köpek benim olamazdı Kedimi çaldılar götürdüler arkadaşım da hediye olarak bana verdi Sibirya kurdu doğum yapmıştı daha iç gözlere açılmamıştı iki tanesini bana verdi Bir tanesi şansa böyle çıktı bir tanesi de normaldi Sonra ikisini benden geri aldı buna gelişim önleyici verdi yurt dışına gitmek zorunda kaldı sonra köpeği Temelli bana verdi
Kişilik & Karakter konusunda 398 cevap paylaştı. Saçma sapan şarkılar
11 Yorumla- 11 ay
Bende yaparım 🤭
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
11 ayŞu an hiç gibi hissediyorum
11 Yorumla- 11 ay
Neden ya
- Kişilik & Karakter konusunda 13b cevap paylaştı.
m 11 ayMüzik olumlu dusunceler
14 Yorumla- 11 ay
Bu benim 🤣
- 11 ay
Hayır ben
- 11 ay
İkimiz de öyle tamam ya 😂
- 11 ay
Olur🤣
- Kişilik & Karakter konusunda 329 cevap paylaştı.
11 ayDuş alırım çok iyi gelir bana 😅
15 Yorumla- 11 ay
Harika 🙂
- 11 ay
Sen de dene bence
- 11 ay
Yapıyorum ki günlük düzen abimlerdeyiz şu an ablamla yine lavabo spor duş kahvaltı devam uyuyor hala onlar ben müzikle debeleniyorum 😂
- 11 ay
Masallh erkencisin sen ozamn onlar uyurken spronu falan halediyosun
- 11 ay
Hayır teşekkür ederim
- Kişilik & Karakter konusunda 340 cevap paylaştı.
11 ayşarkı ya da güzel havada dışarıda olmak
11 Yorumla- 11 ay
Güzel hava kötü hava bilmiyorum ben evciyim bisiklet koşu bandı devam 🥲
Kişilik & Karakter konusunda 437 cevap paylaştı. Sevdiğim hareketli şarkıları dinlemek
11 Yorumla- 11 ay
Dinlerken hareket spor duş 🥰
u 11 ayKahve 🫰
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.
11 ayDans diye sallayayım geldi bana
10 Yorumla
11 ayŞarkılar, çocuk sesleri ve kedilerim..
10 Yorumla
11 ayMüzik dinlemek
26 Yorumla- 11 ay
Sen KS çıkmıyormusun ya 😂 saçlarını çalmam lazım 🤭
Müzik gerçekten motivasyon da veriyor daha çok çalışıyorum - 11 ay
Hahaha yok valla Bi evim de burası sanırım djjdjs
Kesinlikle müziksiz olmaz her an yanımdadır - 11 ay
Saçlarına cidden hastayımmmm doğal mi ya iyi bak ve sinir yapma dökülüyor ya prp filan çok can yaktı düzeldi ama canımdan can aldı
Kulaklık 😘😘 - 11 ay
Evet kuzuö doğal saçlarııımm:) zaten krmdimde sevdiğim hemen hemen tek şeylerden biri de saçlarım djdjd
Kulaklık ve brn en iyi ikiliyizzz - 11 ay
Kulak üstü kulak içi hangisi şarj olarak müsaitse takıp başlıyorum valla debelenmeye 🤭
Çalışırken de günlük hayat içinde harikaaa - 11 ay
Gerçekten öyle yaaa müziksiz hayat mı geçerrr
Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Alışveriişşş🎁
13 Yorumla- 11 ay
Gezip alışveriş yapmak bunlar sıkıyor beni ama başarabilecek olanı görmek güzel 🥺⚪😂
- 11 ay
Telefon çok kötü kırıldı bisiklet çalışmak için koydum sandım tamamen gitti cihaz düşüp dizi izlerken gitmesine mi yanım telefonamı içinde olanlara mı 😂
Honor 400 alınca bitti işim rahat 4-5 ay yapmam alışveriş 😂 AVM mağaza vs işim yok güvensiz geliyor 🙄
yok öyle 1 şey
12 Yorumla- 11 ay
Neden
11 ayTürkü söylemek.
12 Yorumla- 11 ay
Profil de etiket a55 diyor onunla honor 400 arası kaldım Samsung tasarımı ama honorun minik hali 🤭
400 aldım ama içimde kalan cihaz oldu eminim harikadır boyu büyük olması sıkıntı biraz - 11 ay
Bence A55 bir çok açıdan harika telefon özellikle fotoğraf konusunda çok iyi.
11 ayMüzik dinlemek
13 Yorumla- 11 ay
Müzik spor duş 🥰
- 11 ay
Profil çok şirin gülüş mükemmel emoji gibi bir şey 😍
- 11 ay
Kesinlikle 🙂 teşekkürler ☺️
Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Öyle bir şey var evet. 🍚🗞️👃
013 Yorumla- 11 ay
Anlamadım emojiden 🙄
- 11 ay
Naial yani
- 11 ay
⚪💉💪
- 11 ay
Bunumu diyorsun acaba oysa eğer hani kullandım kendini öldürmeye çalıştım baya şey oldu çocukken hadi ordan hayatımı ama terapi seanslar filan bir şey oldum işte iyi kötü
- 11 ay
Sansür atmış KS
- 11 ay
U. ş... cu iğne farklı şeyler vs diyorum ya 🙄 çocukken yaşlı bir ito yüzünden çocukluk gençlik çöp oldu son 10 yıldır filan terapi süreci sayarsak yani iyiyim
- 11 ay
Hiç bilmiyorum ama kullanmak vücudu kandırmak filan sıkıntı yani mesela ölsem yeğenimi sevemezdim mutluyum
- 11 ay
Baksana bir dm
Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sıkılmaya izin vermem her zaman enerjik
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 359 cevap paylaştı.
11 ayEnerjik şarkı açıp söylemek
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Yürüyüş & Duş almak
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 330 cevap paylaştı. 5 dakika da olsa uyursam toparlıyorum
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bence iyi hissettirecek bir insanın varlığı
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
11 ayYürüyüş
00 Yorumla Sıkılınca aklım genellikle cinselliğe kayar
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
11 ayMüzik dinlemek
10 Yorumla
11 ayManevi duygularım
11 Yorumla- 11 ay
Teşekkür ederim
Müzik
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
11 ayGüler yüzlü biri
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı. Burdaki kızlar ile dalga geçiyorum
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
11 ayöyle bisey yok
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı. Onun sesi
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 8b cevap paylaştı.
11 ayEnerjiğim
05 Yorumla- 11 ay
O nasıl yazmak 🤣
- 11 ay
Türkçen yok herhalde
- 11 ay
Yabancımısın
- 11 ay
Olum bi git yav ruh hastası hayatında ilk defa enerjiğim duymuş
- 11 ay
Sinirlendi birde ya 😂 🤣
Metal müzik
04 Yorumla- 11 ay
Eski türk metal grupları ve rock grupları 🥲 kalbim
- 11 ay
Ha güzel 🤭
- 11 ay
Hala güzel
Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Pompa
027 Yorumla- 11 ay
?
- 11 ay
Biraz beynini geliştir oku gez kuma filan bas ya
- 11 ay
Sertifikalı AP. tal 😂
- 11 ay
Adam tek başına dünyaları kazandı yatırım yaptı evler aldı şehir şehir istediğimiz yerde rahatlık sağladı öyle aptalın kulu kölesi olim ben 😘
- 11 ay
Ya he evet kafa basmıyor yatırım coin arsa al kirala vs çaldı dersiniz anca
- 11 ay
Hay sabır ya akıl dağıtılırken neredeydi bunlar
- 11 ay
şu an sadece yatırım aracımı göstersem şok olursun pek takmıyorum seni kafa basmıyor konuşuyor 🙄
- 11 ay
Çalıntı diyen sensin öküz ya
- 11 ay
Yoo
- 11 ay
Öküzsün ki
- 11 ay
Ne
- 11 ay
Bursa'ya gitmiştim evde olsam hayattan soğuturdum seni
- 11 ay
Aynen oldu burayı beklim
11 ayKahve
00 Yorumla
11 ayAnnem ☺️
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 14,1b cevap paylaştı.
11 ayÖlüm
00 Yorumla
11 ayBazı kişiler
00 YorumlaTuvalete gitmek
00 YorumlaHiçbir şey mutlu etmiyor beni
00 Yorumla
11 aySeks
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 17,4b cevap paylaştı. Bisiklet ve koşu knk
00 Yorumla
11 ayMüzik
00 Yorumlaçok şey
00 Yorumla
11 ayMastürbasyon
00 Yorumla
11 ayKS ye girmek 😅
00 Yorumla
Devamını Gör(35)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer