• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Sıkıldığınızda sizi hemen enerjik hissettiren şey nedir?

önemsizbiriisteya
önemsizbiriisteya Takip Et
Xper 5 Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
19
Yapay Zekaya Sor
Alalım cevapları 🙂 belki güncelleme yazarım benim yaptığımı
Sıkıldığınızda sizi hemen enerjik hissettiren şey nedir?
Cevapla
Nedir Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Ayhan67
    Ayhan67 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.

    Sıkıldığımda içime doğan ilk müzikle bulurum kendimi, ritmi yakalayınca sanki içimde bir şeyler kıpırdar. O an bir şarkı başlar ve ben her şeyden uzaklaşıp sadece o anın melodisine bırakırım kendimi. Bazen küçük bir yürüyüş, bazen çocukluğumdan bir tatlıyı yemek, bazen de sevdiğim birinin sesini duymak… Bir şeyin değişmesi gerekmez, sadece içimdeki karanlığa bir pencere açılır. En çok da yazı yazarak rahatlarım; kelimeler kağıda dökülünce sanki içimdeki ağırlık da boşalır. Küçük ama derin şeylerdir insanı hayata bağlayan ve işte tam da böyle anlarda yeniden uyanırım hayata.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • NedensizSevgiler
    NedensizSevgiler Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 102%
    11 ay

    eminim herkesin sahip olduğu, halâ dostluk bağlarımızın kopmadığı, memleketini her köşesinde pek çok arkadaşlarım var benim sesini duyunca mutlu olduğum, enerji aldım enerji verdiğim.. televizyonda skeç programları öncesinden planlanır insanları güldürmek için biz de öyle bir şey yok doğaçlama daha açar açmaz gülmeye güldürmeye başlıyoruz.. sanırım yeterli:)

    1
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

İremolog
İremolog Takip Et
Fenomen
11 ay
  • Bazen sıkılmak o anı daha çok hissetmek için bir fırsat olabilir 🙂 Ama seni sıkıldığında hemen enerjik hissettiren şeyler kişisel tercihine bağlı. Bana sorarsan bir kahve demlemek ve pencereyi açıp derin bir nefes almak harika bir başlangıç! 🌿 Ya da belki biraz müzik açıp dans etmek? 🎶 Senin enerjiyi yükselten sırrın ne, merak ettim doğrusu! 🤗

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

12

Cevap

38

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.

    Kitaplarım ve arabam gadası

    0
    0 Yorumla
  • o-neki-la_
    o-neki-la_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 100%
    11 ay

    Kahve sonra bizim boş boş konuşan ekip bir b*k bulup mutlaka gülecek biseyler bulurlar 😂

    1
    6 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Kıymetini bil ya ben kedimle konuşup dizi izliyorum güzelmi sence değişsekmi filan 🥲

      Bu deli der gibi bakıyor 🤣

      Yorumla
    • o-neki-la_
      o-neki-la_
      11 ay

      Hergün bu ekibe katlanabilir misin sanmıyom hele işe hiç sanmıyom 😂

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Kaybetmeden değeri bilinmiyor maalesef 😢

      Yorumla
    • o-neki-la_
      o-neki-la_
      11 ay

      Sabah sabah şimdi bunu düşündün dur duygusala bağlama 😂

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Ama öyle

      Yorumla
    • o-neki-la_
      o-neki-la_
      11 ay

      Öyle de yapacak bir şey yok kıymet bil diyosun 😂

      Yorumla
  • ibrhmkrkmz11
    ibrhmkrkmz11 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    11 ay

    Bilemiyorum ot gibi bi hayatim var ne kahve merakim var ne deniz ne araba ne alisveris ne disari vikip gezme gibi eve girdikten sonra yatakta bukuyorum kendimi

    1
    23 Yorumla
    • Uğurr1903
      Uğurr1903
      11 ay

      Kardeşim yalnız değilsin

      Yorumla
    • ibrhmkrkmz11
      ibrhmkrkmz11
      11 ay

      Sevgilinde yoktur senin simdi

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Ya iyide bende evciyim evden asla çıkmam ama bir şey şart değil mi kafayı yememek için müzik spor dizi izleme duş alıp kendine gelmek evde soğuk kahve sağlıklı beslenme gibi

      Yorumla
    • ibrhmkrkmz11
      ibrhmkrkmz11
      11 ay

      O dediklerinde beni motive etmiyor muzik dinlemem zaten meraklisida degilim spordan hic hazetmem dusa da fazla girmem saglikli da beslenmem Yemek yapma kapasitem de sinirli zaten

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Benimde öyle tatlı yiyemem ölürüm şeker kullanaman tuz bile çok az yulaf yumurta yeşillik meyveyle geçiyor ömrüm sağlıklı vucuda sahipsen kıymetini bilmek gerek

      Spor başla vücudunu temizle ve duş al bence daha iyi olacaksın 🥺

      Yorumla
    • ibrhmkrkmz11
      ibrhmkrkmz11
      11 ay

      Kendime de saygim yok ki benim disim agrir kontrole gitmem kulagim agrir ùstùne yatarim gozlerim miyop kontrolini uzatirim gobegim cikmis hala yagli yiyecek hala ekmek yiyorum ve hala sekerli seyler tuketiyorum galiba yakin bi zamanda buyuk bi patlama olacak bendenimde o zaman ah vah edecem

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Yapma bunu niye yapıyorsun 🥺

      Yorumla
    • ibrhmkrkmz11
      ibrhmkrkmz11
      11 ay

      Diyorum ya ot gibi yasiyorum hayati
      Bunlari yapmamis olsam niye anlatayim ya da icimden yapmamak istesem. yapmam zaten
      Bosvermislik sendromu var sanki uzerimde hic umursamiyorum hayati yasami ya da sagligi

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Lütfen tedavi ol başvur terapi al böyle olmaz ki ya çocukluktan yaşadığım ağır şeyleri kabullenmeye bile yardımcı oldu yoksa öldürmüştüm kendimi sanırım lütfen git 😢

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Ayıp utanılacak durum değil bu bu arada

      Yorumla
    • ibrhmkrkmz11
      ibrhmkrkmz11
      11 ay

      Ben evden mecbur kalmadikca xikmaya üşeniyorum sen destek al therapist al diosun
      Zaten bende heves olsa evde Durmam ki eve girmem yapmadiklarimi yaparim o bar bu bar dolasir hayati yasarim tatilleri denize giderek bisiklet filan surerim galiba
      Ben yalniz yasamaktan midir aileden uzak gurbetlikten midir nedir bilmiyorum icimde hic biseyin hevesi yok 12 saaT nobet, 1 saat yol yurumekten eve yorgun girip uzanmaaktan baska bi alternaTife mecaLim yok ki

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      İyide böyle gitmez ki ya

      Yorumla
    • ibrhmkrkmz11
      ibrhmkrkmz11
      11 ay

      4duvar icinde bir oda da bir yataktan baska bisey yok ara ara yemek pisirir o da en kolayi makarna patates salata princ tarzi seyler yer icer uyurum

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Ya yulaf yumurta karıştırıp tux pulbiber atıp biraz süt yaşa yoğurt ekleyip bulamacı zeytinyağını tavada ısıtıp karışımı ekleyerek yağ ısınınca pişirsen arkalı önlü filan daha kolay basit ve iyi gelir yiyince

      Yorumla
    • ibrhmkrkmz11
      ibrhmkrkmz11
      11 ay

      Yemek yapmakta bana zül gelio

      Yorumla
    • ibrhmkrkmz11
      ibrhmkrkmz11
      11 ay

      Hazir yiyecek aliyorum konserve gibi artik

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Bari sağlıklı al protein lif filan olan ve zararsız

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      İbrahim?

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      @Uğur1903 senin içinde geçerli

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      @Uğurr1903

      Yorumla
    • ibrhmkrkmz11
      ibrhmkrkmz11
      11 ay

      O kadar sacma bi hayatim var ki
      Coxuklugumuz yoklukla gecti kòy de yasar ailemizin bi geliri olmadigi icin de Zora sokmak istemezdim arkadas ortaminda ki parasal konular da caresizlik vardi askerlik sonrasinda İstanbul'a geldim abime dugun yapmisti babam borcla o borcu kapatmak icin 5 sene calistim sonra onlar memlekete tasindi Ben de İstanbul da kaldim 2019 senesinden bu yana yalniz yasiyorum aileden uzak seneden seneye gormek tek durumumdu 12 yildir ilk defa bu kurban bayramin da izin alabildim ve ailemin yanina gittim annrm bir kac yil once vefat etti babam bir basina o bile annemin ölümündrn sonra uyku problemi yasamaya basladi ilac almasa uyumuyor 7/24 gozler acik kaliyor
      Babam bu bayram da beni gorunce cok sevindi annrm 12 yil boyunca hic gorememisti Nasip iste babam gordu onca yildan sonra bayramda beraberdik
      Bayram icin gelen bile olmadi gelipte ne yapsinnlar evde bi kadinn yok hazirlik yok tatli yok yemek koyan yok babam ve ben iki erkegin yapacagi yemek ne olsun ki misafiri olsun
      Yalnizlik zaten zordu gurbetlik zaten zordu annesizlik en zoruymus Ana ocagina gittiginde anliyor insan gelen giden olmuyor bile

      Yorumla
    • ibrhmkrkmz11
      ibrhmkrkmz11
      11 ay

      Kendimden sogumusum yasamktan sogumusum ekonomiden is hayatindan yalnizliktan 4duvar icinde tutunmaya cLismaktan.. ooooooofff oooff darlandim yine bi de isin yok metrobuse bin mecidiyekoye git 12 saat nobetteyim Yorgunum baslayacagim Ìşgüvenliğine simdi yaaa 1.5 saat bu sicakta yol git gel

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Öldürsün beni ya 😒😢

      Bundan sonrası için kendine bakman yaşaman daha iyi olmazmı annen böyle isterdi bence çocuğum olacak ve bu hale gelecek yaşarken ölürdüm

      Bence beslenme düzeltmek ve belirli şeyleri yapmak zorundasın artık terapi de ayıp bir şey değil hem gerçekten dene çocukken taciz olayına bile çare oldu bende kendini öldürüyorsun böyle 😞

      Yorumla
  • ertekinst
    ertekinst Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 87%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 759 cevap paylaştı.

    Dostum apoyla telefon görüşmesi yapmam yeterli olur 😅

    0
    2 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Apo?

      Yorumla
    • ertekinst
      ertekinst
      11 ay

      Dostum kankam

      Yorumla
  • fairtail
    fairtail Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 58%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 9,9b cevap paylaştı.

    Anılarım, iyi kilerim. Spesifik bir şey diyemem. Çünkü sonuçta duyguların hissedilmesidir bunu soyleten durum.

    0
    0 Yorumla
  • frankejstan013
    frankejstan013 Takip Et
    Master Yaş: 104 , eic 45%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Ya tatlı yerim ya da arabamı yıkarım 🤷‍♂️

    0
    30 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Beni yorar onlar ya yağlı şekerli tatlı öldürüyor beni araba yıkama 🙄 saygı duydum 🤭

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      11 ay

      Aaaa deme öyle sütlaç kadayıf magnolya falan bunlar sabah sabah çok güzel olur sinir olunca yavaş yavaş karıştıra karıştıra yemek ufkunu açar sevmezsin bisey diyemem ama bence kesin dene

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Öldürür ya 😂 hassas vücut 🥲

      Sütlaç 🥺😢 anca meyveden filan su çıkartarak az yapıp yiyebilirim elmayla yapıcam

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      11 ay

      Nasil yani Elmalı sütlaç falan mı yapıyorsun nasıl yani anlamadım beynim yandı 🤯🤯🤯🤯

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Ya kabuğunu soyup suyunu çıkartıyorsun şeker yerine onu kullanıyorsun mecbursun

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      11 ay

      İlk defa duydum desem inanır mısın 🙉
      O xaman sana baklava arasi dondurma kaymak veya elma yapalim ister misin 🤭

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Kötüsün ya 😂 içim gitti ayıp cidden

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      11 ay

      Ask olsun ya hiç olur mu öyle şeyler şekeri sevmezsin ya şekeri hafifletmek için bunları ikram etmek istedim sana yani sana özel bu tatlılar ama en güzelini sona sakladım 😂🤣😂

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Ya yok onları yersem ölürüm ölür

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      11 ay

      Madem öyle o zaman son kozumu oynuyorum hazır mısın bunq asla hayır diyemezsin eminim 😊😊😊

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Nedir

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      11 ay

      Bu sıcak havalarda tatli yemek madem sana yakışmıyor seni rahatsız ediyor o zaman sana çıplak erik karpuz kavun yeni dünya kiraz ve ananas tabağı verelim lakin söyle bir durum var yaninda yalnız yanında bitter çikolata şelalesi beyaz çikolata şelalesi ve sütlü çikolata şelalesi de olacak artık nasıl yersen 🤭🤭🤭🤭🤗

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Çoğunu yiyemem biraz karpuz anca bitter bir ısırık sadece kavun pek sevmem kaliteli olunca az yerim yine

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      11 ay

      Himm o zaman bu demek oluyor ki senin miden de Bi sorun var ya yediklerin dokunuyor ya da miden küçük hemen etki ediyor

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Ne diyorum ben ya öldürür öldürür yasak 😄

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      11 ay

      O xaman soyle yapalim mi sen ql ama yeme bana ver 😂🤣😂 benimde çay a alerjim var içemiyorum ama sen yine de tadına bakıyorsun en azından dimi

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Ne gelmesi evden adım atmıyorum 😂 bakamam da tadına ayağa kalksam başım döner kafa üstü filan giderim

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      11 ay

      Geçmiş olsun sende evde kalanlar kulübüne gos geldin 😀😀

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Ayıp ya 😂 tercihim dışarı güvenli sanki 🤭

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      11 ay

      Tam güvenli değil ama bu şekilde de hayat gitmez ki piknik yapmak gezmez dolaşmak bunlar güzel şeyler 😁😁😁😊

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Kahve spor duş kedim dizim yetiyor genelde 🥰

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      11 ay

      Spor dışında hepsi bende de var ama bende köpek var ismi barut 🥰😇😊

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Bayılırım ama koku ve temizlik sorun ya ev için kedi daha şey oluyor 🙄

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      11 ay

      Emin ol sen benim evdeki köpeğimi görsen sen de kedi misin be deyip kediyi evden kovarsın😊😊😇

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Siyam kedisiiiiii

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      11 ay

      Benimkisi Sibirya kurdu Bir gözü mavi bir gözü yeşil Üstelik gelişim önleyici vermişler sürekli boyutu küçük ve gözleri çok belirgin bir tane de kedim vardı Bir gözüm mavi bir gözü sarı onu da çaldılar

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Yazık ama ya 🥺 büyümesi gerek

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      11 ay

      Tabii ki de sonuna kadar haklısın ama arkadaşım bunu yaptı o yüzden tedavisi falan yok Sırf gözlerinin rengi bozulmasın diye yaptırmış bunu

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Ya zaten Sibirya kurdu iki gözü farklı renkse öyle kalmıyor mu büyük gördüm baya gözleri renkli güzel

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      11 ay

      Yok işte Sibirya kurtlarında büyüdükçe göz renkleri açılıyor bunun göz rengi o kadar mavi ki laciverte bile yakın duruyor büyüdükçe bu buz mavisine dönüşüyor dönüşmesin yeşili de açılmasın diye bu şekilde yapmışlar zaten Eğer kedimi çalmasalardı Bu köpek benim olamazdı Kedimi çaldılar götürdüler arkadaşım da hediye olarak bana verdi Sibirya kurdu doğum yapmıştı daha iç gözlere açılmamıştı iki tanesini bana verdi Bir tanesi şansa böyle çıktı bir tanesi de normaldi Sonra ikisini benden geri aldı buna gelişim önleyici verdi yurt dışına gitmek zorunda kaldı sonra köpeği Temelli bana verdi

      Yorumla
  • wiemiu
    wiemiu Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 100%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 398 cevap paylaştı.

    Saçma sapan şarkılar

    1
    1 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Bende yaparım 🤭

      Yorumla
  • BirGaripGörünmezAdam
    BirGaripGörünmezAdam Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Şu an hiç gibi hissediyorum

    1
    1 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Neden ya

      Yorumla
  • MarllboroRed m
    MarllboroRed Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 13b cevap paylaştı.

    Müzik olumlu dusunceler

    1
    4 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Bu benim 🤣

      Yorumla
    • MarllboroRed m
      MarllboroRed
      11 ay

      Hayır ben

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      İkimiz de öyle tamam ya 😂

      Yorumla
    • MarllboroRed m
      MarllboroRed
      11 ay

      Olur🤣

      Yorumla
  • 55Muatafaa55
    55Muatafaa55 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 329 cevap paylaştı.

    Duş alırım çok iyi gelir bana 😅

    1
    5 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Harika 🙂

      Yorumla
    • 55Muatafaa55
      55Muatafaa55
      11 ay

      Sen de dene bence

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Yapıyorum ki günlük düzen abimlerdeyiz şu an ablamla yine lavabo spor duş kahvaltı devam uyuyor hala onlar ben müzikle debeleniyorum 😂

      Yorumla
    • 55Muatafaa55
      55Muatafaa55
      11 ay

      Masallh erkencisin sen ozamn onlar uyurken spronu falan halediyosun

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Hayır teşekkür ederim

      Yorumla
  • testosteronnn
    testosteronnn Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 101%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 340 cevap paylaştı.

    şarkı ya da güzel havada dışarıda olmak

    1
    1 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Güzel hava kötü hava bilmiyorum ben evciyim bisiklet koşu bandı devam 🥲

      Yorumla
  • GzmliGzm
    GzmliGzm Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 101%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 437 cevap paylaştı.

    Sevdiğim hareketli şarkıları dinlemek

    1
    1 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Dinlerken hareket spor duş 🥰

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    11 ay

    Kahve 🫰

    1
    0 Yorumla
  • Magic190530
    Magic190530 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    Dans diye sallayayım geldi bana

    1
    0 Yorumla
  • Papatyamm_kırgınn
    Papatyamm_kırgınn Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    11 ay

    Şarkılar, çocuk sesleri ve kedilerim..

    1
    0 Yorumla
  • Merveonair
    Merveonair Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 98%
    11 ay

    Müzik dinlemek

    2
    6 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Sen KS çıkmıyormusun ya 😂 saçlarını çalmam lazım 🤭

      Müzik gerçekten motivasyon da veriyor daha çok çalışıyorum

      Yorumla
    • Merveonair
      Merveonair
      11 ay

      Hahaha yok valla Bi evim de burası sanırım djjdjs
      Kesinlikle müziksiz olmaz her an yanımdadır

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Saçlarına cidden hastayımmmm doğal mi ya iyi bak ve sinir yapma dökülüyor ya prp filan çok can yaktı düzeldi ama canımdan can aldı

      Kulaklık 😘😘

      Yorumla
    • Merveonair
      Merveonair
      11 ay

      Evet kuzuö doğal saçlarııımm:) zaten krmdimde sevdiğim hemen hemen tek şeylerden biri de saçlarım djdjd
      Kulaklık ve brn en iyi ikiliyizzz

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Kulak üstü kulak içi hangisi şarj olarak müsaitse takıp başlıyorum valla debelenmeye 🤭

      Çalışırken de günlük hayat içinde harikaaa

      Yorumla
    • Merveonair
      Merveonair
      11 ay

      Gerçekten öyle yaaa müziksiz hayat mı geçerrr

      Yorumla
  • Laita123
    Laita123 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 72%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Alışveriişşş🎁

    1
    3 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Gezip alışveriş yapmak bunlar sıkıyor beni ama başarabilecek olanı görmek güzel 🥺⚪😂

      Yorumla
    • Laita123
      Laita123
      11 ay

      Bana terapi gibi geliyor yeni şeyler görmek almak bakmak 🥲

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Telefon çok kötü kırıldı bisiklet çalışmak için koydum sandım tamamen gitti cihaz düşüp dizi izlerken gitmesine mi yanım telefonamı içinde olanlara mı 😂

      Honor 400 alınca bitti işim rahat 4-5 ay yapmam alışveriş 😂 AVM mağaza vs işim yok güvensiz geliyor 🙄

      Yorumla
  • EdaGörür
    EdaGörür Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    11 ay

    yok öyle 1 şey

    1
    2 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Neden

      Yorumla
    • EdaGörür
      EdaGörür
      11 ay

      Ne bilim. sıkıntının geçmesi zaman alır işte.. Hem can sıkıntısı hem iç sıkıntısı.. canım sıkılınca ne yapsam sıkar

      Yorumla
  • disenchantment168931
    disenchantment168931 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 101%
    11 ay

    Türkü söylemek.

    1
    2 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Profil de etiket a55 diyor onunla honor 400 arası kaldım Samsung tasarımı ama honorun minik hali 🤭

      400 aldım ama içimde kalan cihaz oldu eminim harikadır boyu büyük olması sıkıntı biraz

      Yorumla
    • disenchantment168931
      disenchantment168931
      11 ay

      Bence A55 bir çok açıdan harika telefon özellikle fotoğraf konusunda çok iyi.

      Yorumla
  • nickbulamadımsorry
    nickbulamadımsorry Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    11 ay

    Müzik dinlemek

    1
    3 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Müzik spor duş 🥰

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Profil çok şirin gülüş mükemmel emoji gibi bir şey 😍

      Yorumla
    • nickbulamadımsorry
      nickbulamadımsorry
      11 ay

      Kesinlikle 🙂 teşekkürler ☺️

      Yorumla
  • planZ
    planZ Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 92%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Öyle bir şey var evet. 🍚🗞️👃

    0
    13 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Anlamadım emojiden 🙄

      Yorumla
    • planZ
      planZ
      11 ay

      Evet çok uydurma oldu. Doğrudan anlatanını bulmak imkansızdı çünkü. Ama şöyle güzel bir şey var ki senin hiç bulaşmamış olduğunu anladım zira kullanmış olsaydın anlardın diye düşünüyorum. Kısacası boş ver yaa😁

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Naial yani

      Yorumla
    • planZ
      planZ
      11 ay

      Ben karıştırdım kafanı iyice pardon.

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      ⚪💉💪

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Bunumu diyorsun acaba oysa eğer hani kullandım kendini öldürmeye çalıştım baya şey oldu çocukken hadi ordan hayatımı ama terapi seanslar filan bir şey oldum işte iyi kötü

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Sansür atmış KS

      Yorumla
    • planZ
      planZ
      11 ay

      Öldürmeye çalışmak falan, çocukken falan yok. Anlatamadım yahu boş ver

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      U. ş... cu iğne farklı şeyler vs diyorum ya 🙄 çocukken yaşlı bir ito yüzünden çocukluk gençlik çöp oldu son 10 yıldır filan terapi süreci sayarsak yani iyiyim

      Yorumla
    • planZ
      planZ
      11 ay

      Ben pablo escobar ın favorisinden bahsediyorum. Diğerleri çok başka şeyler ve soruna cevap olacak nitelikten uzaklar

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Hiç bilmiyorum ama kullanmak vücudu kandırmak filan sıkıntı yani mesela ölsem yeğenimi sevemezdim mutluyum

      Yorumla
    • planZ
      planZ
      11 ay

      Neyse hiç konuşmayalım. Hiç bildiğin gibi değil ama doğrusunu bilmene de lüzum yok zaten.

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Baksana bir dm

      Yorumla
  • recep48
    recep48 Takip Et
    Master Yaş: 38
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Sıkılmaya izin vermem her zaman enerjik

    1
    0 Yorumla
  • benimbuderdiiim
    benimbuderdiiim Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 100%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 359 cevap paylaştı.

    Enerjik şarkı açıp söylemek

    0
    0 Yorumla
  • proboyman
    proboyman Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 100%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Yürüyüş & Duş almak

    0
    0 Yorumla
  • vexilion
    vexilion Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 330 cevap paylaştı.

    5 dakika da olsa uyursam toparlıyorum

    0
    0 Yorumla
  • benfavor
    benfavor Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 94%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Bence iyi hissettirecek bir insanın varlığı

    0
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.

    Yürüyüş

    0
    0 Yorumla
  • oo7oo
    oo7oo Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    11 ay

    Sıkılınca aklım genellikle cinselliğe kayar

    0
    0 Yorumla
  • YorgunBirCicek
    YorgunBirCicek Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 98%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Müzik dinlemek

    1
    0 Yorumla
  • mühürsüzkahraman
    mühürsüzkahraman Takip Et
    Guru Yaş: 50 , eic 100%
    11 ay

    Manevi duygularım

    1
    1 Yorumla
    • mühürsüzkahraman
      mühürsüzkahraman
      11 ay

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • Eftgy
    Eftgy Takip Et
    Guru Yaş: 19 , eic 100%
    11 ay

    Müzik

    1
    0 Yorumla
  • aklımdadelısorular12
    aklımdadelısorular12 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Güler yüzlü biri

    1
    0 Yorumla
  • Gök-mavi
    Gök-mavi Takip Et
    Master Yaş: 37
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Burdaki kızlar ile dalga geçiyorum

    0
    0 Yorumla
  • meinschicksal
    meinschicksal Takip Et
    Master Yaş: 39
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    öyle bisey yok

    0
    0 Yorumla
  • Ksproff
    Ksproff Takip Et
    Master Yaş: 35
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Onun sesi

    1
    0 Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 8b cevap paylaştı.

    Enerjiğim

    0
    5 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      O nasıl yazmak 🤣

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      11 ay

      Türkçen yok herhalde

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Yabancımısın

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      11 ay

      Olum bi git yav ruh hastası hayatında ilk defa enerjiğim duymuş

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Sinirlendi birde ya 😂 🤣

      Yorumla
  • QwMariner
    QwMariner Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    11 ay

    Metal müzik

    0
    4 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Eski türk metal grupları ve rock grupları 🥲 kalbim

      Yorumla
    • QwMariner
      QwMariner
      11 ay

      Ağzının tadını bilen saygıdeğer bir ablam. Eskiden güzeldi işte 🥹

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Ha güzel 🤭

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Hala güzel

      Yorumla
  • Serkan_87
    Serkan_87 Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 72%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Pompa

    0
    27 Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      ?

      Yorumla
    • Serkan_87
      Serkan_87
      11 ay

      Vurkaç bam bam bam

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Biraz beynini geliştir oku gez kuma filan bas ya

      Yorumla
    • Serkan_87
      Serkan_87
      11 ay

      Çok iyi basıyorum merak etme

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Sertifikalı AP. tal 😂

      Yorumla
    • Serkan_87
      Serkan_87
      11 ay

      Babandır

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Adam tek başına dünyaları kazandı yatırım yaptı evler aldı şehir şehir istediğimiz yerde rahatlık sağladı öyle aptalın kulu kölesi olim ben 😘

      Yorumla
    • Serkan_87
      Serkan_87
      11 ay

      Bana ne mk belki çaldı hırsız baban

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Ya he evet kafa basmıyor yatırım coin arsa al kirala vs çaldı dersiniz anca

      Yorumla
    • Serkan_87
      Serkan_87
      11 ay

      Bırak la bu işleri git baban sana masal anlatsın

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Hay sabır ya akıl dağıtılırken neredeydi bunlar

      Yorumla
    • Serkan_87
      Serkan_87
      11 ay

      Ne oldu zorunamı gitti

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      şu an sadece yatırım aracımı göstersem şok olursun pek takmıyorum seni kafa basmıyor konuşuyor 🙄

      Yorumla
    • Serkan_87
      Serkan_87
      11 ay

      Bana ne lan senin parandan pulundan görgüsüz ayıı

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Çalıntı diyen sensin öküz ya

      Yorumla
    • Serkan_87
      Serkan_87
      11 ay

      İnek sin

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Yoo

      Yorumla
    • Serkan_87
      Serkan_87
      11 ay

      Ne yooo

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Öküzsün ki

      Yorumla
    • Serkan_87
      Serkan_87
      11 ay

      İneksin kii

      Yorumla
    • Serkan_87
      Serkan_87
      11 ay

      Ne oldu pes ettin

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Ne

      Yorumla
    • Serkan_87
      Serkan_87
      11 ay

      Uğraşma benim gibi aksi ile 😀

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Bursa'ya gitmiştim evde olsam hayattan soğuturdum seni

      Yorumla
    • Serkan_87
      Serkan_87
      11 ay

      Şeftali yemeyemi

      Yorumla
    • Serkan_87
      Serkan_87
      11 ay

      Cvp versene uyuşuk

      Yorumla
    • önemsizbiriisteya
      önemsizbiriisteya
      11 ay

      Aynen oldu burayı beklim

      Yorumla
  • Aurora343534
    Aurora343534 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 101%
    11 ay

    Kahve

    0
    0 Yorumla
  • firatfirat1
    firatfirat1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 40%
    11 ay

    Annem ☺️

    0
    0 Yorumla
  • ahhbukizlar
    ahhbukizlar Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 31%
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 14,1b cevap paylaştı.

    Ölüm

    0
    0 Yorumla
  • нєʀвσкσʟσɢ
    нєʀвσкσʟσɢ Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    11 ay

    Bazı kişiler

    0
    0 Yorumla
  • kafkass31
    kafkass31 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    11 ay

    Tuvalete gitmek

    0
    0 Yorumla
  • DougHeart
    DougHeart Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    11 ay

    Hiçbir şey mutlu etmiyor beni

    0
    0 Yorumla
  • sabunfirmasi
    sabunfirmasi Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 100%
    11 ay

    Seks

    0
    0 Yorumla
  • myd1oez
    myd1oez Takip Et
    Master Yaş: 34
    11 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 17,4b cevap paylaştı.

    Bisiklet ve koşu knk

    0
    0 Yorumla
  • Bay_Gentleman
    Bay_Gentleman Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    11 ay

    Müzik

    0
    0 Yorumla
  • kanka35
    kanka35 Takip Et
    Master Yaş: 38
    11 ay

    çok şey

    0
    0 Yorumla
  • Ediz_karan
    Ediz_karan Takip Et
    Xper 1 Yaş: 38
    11 ay

    Mastürbasyon

    0
    0 Yorumla
  • ___HardweLL
    ___HardweLL Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    11 ay

    KS ye girmek 😅

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(35)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Sıkıldığınızda sizi hemen enerjik hissettiren şey nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sıkıldığınızda hemen keyfinizi yerine getiren şeyler neler? ? 17 cevap verildi
Kendinizi enerjik hissetmek için neler yaparsınız ? 9 cevap verildi
Sizi enerjik yapan şey ne? 19 cevap verildi
Sıkıldığınız zaman ne yapmak size kendinizi iyi hissettirir? 6 cevap verildi
Kendinizi enerjik hissediyor musunuz? 38 cevap verildi
Kendinizi enerjik hissediyor musunuz? 30 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨