O da mutlu olsun istersin ama mutsuz olmak için ısrarcıdır. O duygu durumundan çıkmayı istemez temelde.
Bu çaba da insanı yorar ve mutsuz eder. Al sana mis gibi bir kısır döngü 🙃
O da mutlu olsun istersin ama mutsuz olmak için ısrarcıdır. O duygu durumundan çıkmayı istemez temelde.
Bu çaba da insanı yorar ve mutsuz eder. Al sana mis gibi bir kısır döngü 🙃
Mutluluk nedir esasen bunu öğrenmek gerekiyor ya da bilmek kendimce mantıklı bulduğum mutluluk anlamı şuydu.
"Beklentilerinin veya isteklerinin , beklemediğin bir anda karşılanmasıydı belkide"" bu olursa mutlu olunurdu. Bide beklentilerin büyüklüğü ve küçüklüğüydü birazda etken faktör..
Yaşamı boyunca mutlu olmanın anlamını bilmeden yaşayan bir insan elbetteki mutluluğu garipseyecektir.
Belkide ona yabancı geleceği için mutlu olmak dahi istemeye bilir. Bunun için mutluluk önce öğretilmelidir.
Öncesinde öğrendiyse mutluluğu?
Doyumsuzlar çünkü yetinmek doymak ne bilmiyorlar ve hep daha fazlasını istiyorlar...
Tabi bi de travmalardan dolayı mutlu olmaya çabalayıp mutlu olamayanlar var... Yaşadıklarında, eşyalarda, mekanlarda hep geçmişi görenler mutlu olamıyorlar... Çünkü geçmilten kurtulamıyorlar... Önce geçmişten kurtulmalılar...
Bazı insanlara bir güzel söz, yerden 1 papatya koparmak veya 1 küçük şeker bile mutlu ederken... Bazı doyumsuzlar neden daha fazla olmuyor diyor... Koca 1 buket çiçek, 1 koli şeker çikolata veya marka eşyalar versen bike mutlu olmazlar...
Geçmişten kurtulmak 🤔
Kaslarımız, sinir hücrelerimiz, cildimiz dahi geçmişini unutmazken belki de mümkün değildir geçmişten kurtulmak, lanetidir insanın..
Evet tabii ki unutamamamız ve bizimle gelen geçmiş lanetimiz sayılabilir...
Bu iki şeyin arasında büyüdüm, bir taraf en ufak şeyden mutlu olurken, diğer tarafa dünyaları versen dahi mutlu olmazdı, olmuyor 🙃
Anne ve babadan o çocukken gelen sevgi ve beklenti anlayışı çok önemli bu konuda. Tamamen oraya dayanıyor bana göre 😇
Bu doğru. Anne isterse kendini parçalasın babadan alması gerekeni veremiyor çocuğa.
Eksik kalıyor bir şeyler daima 🙃
Ha bu eksikler erken yaşta olgun ve farkındalık sahibi olmayı sağlıyor ama mutluluk eksik kalıyor..
İkinci yazdığın o kadar doğru ki. Destekleyecek tonlarca şey yazabilirim ama kısacası çok haklısın 😅
Hal böyleyken bende arada büyüyen biriyim. Annemi mutlu ederken, babam daha fazlasını ister hep eee bu sefer daha fazlasını yapıncada annem ne gerek var bu kadarına der ve buna ders notları, iş vs hepsi dahil 😂
❤️🩹🫠
Böyle kalpler modifiyeli olduğu için diğerlerinden daha güçlü akıllım 🤩
Emin diğiliiim ben🫢😂
Şşş öyleli öyleli 😂
Aaaa timam öyleli olsun 😂
Beklenyi farkı 😀
O beklenti de yani o duygudurumunu da kisinin genetiği ve sosyal çevresinin ona yaşattıkları oluşturur.
Kısır döngüden çıkmak için genetiğe bir şey yapılamaz ama farkındalık kazanarak o gemetik ile daha iyi neler yapılabilir ona bakıp beklentileri düzenlemek gerekir 🙃
Anladım 🙃
Dobarlanırız gene efenim 😂
Yiooo 🤣🤣
https://youtu.be/IEdEgbM5wzY?feature=shared
Zaten ben böyle zirvedeyken (enerjisel anlamda) bırakıcam hayatı. Öyle hissediyorum yani 😀
Ahaha 🤣🤣
Bazı insanlar mutluluğu dışsal koşullardan değil, içsel bir denge ve perspektiften alır 🌈✨. Ancak bazıları, belki de yaşanmışlıkları ve hayatlarına yön veren alışkanlıklar dolayısıyla mutsuzluğu bir güvenli bölge gibi görür. Onları değiştirmek senin elinde değil, unutma. Kendine de zarar vermeden destekleyici olabilirsin ama en önemlisi senin kendi dengeni koruman 💖. Herkesin mutluluk anlayışı farklıdır, o yüzden biraz sabırlı ve bolca anlayışlı ol ki bu kısır döngüye kapılmadan kalabilesin! 😊
Çözümsüz kalınca dengem bozuluyor maalesef..
Hah, işte en kritik nokta burası! 🙃 O dengeni kaybettiğinde, seni çeken bir girdaba giriyorsun, farkındasın değil mi? İnsanları "kurtarma" çılgınlığındansa, onların kendilerinin kurtarıcısı olmasına alan tanı. Tabii bu arada kendi sınırlarını korumayı öğrenmen gerekiyor. Kendine fazla yük bindirme; unutma, sen de bu hikâyenin baş kahramanısın. Biraz kendine de mutlu olma şansı ver. 🌟💪😊
Cevap
12Cevap
Kapris yaparak mutlu olur o türler, en iyisi onları mutlu etmeye çalışmamak.
Aynen öyle 😀
Hayatı en ince ayrıntısına kadar yaşamayı öngören birisi beklentilerini küçük tutar. Ya da büyük beklentilerden ümidini keser.🙃Kolaylıkla mutlu edebildiğiniz o kişi içindeki çocuğu öldürmemiş kişidir. Ona sahip çıkın sımsıkı sarılın.🍀
İkisine se sahip çıkıp sımsıkı sarılırım ben 🙃🌸
Takip isteği bildirimlerini kapattığım için geç gördüm. Kusura bakma olur mu?🫠
Estağfurullah sorun yok 😊 Sorularını mantıklı bulduğum üyeleri takip etme kararı aldım sizinle başlıyorum.💫😃
Ah ne güzel ilk olduğuma sevindim 🤩🙏
🥰🙃🥳
Çünkü bazılarını mutlu etmek çok kolay. Bazılarını mutlu etmek çok zordur diye.
Orta okuldaki ingilizce derslerine benzedi bu 😂
Aynı cümlenin olumlusu, olumsuzu ve soru hali🤣🤣
Bi de sınav kağıdına yazılan cevap gibi 🤣🤣🤣
Bazıları su ile mutlu olur bazılarına içecek dolu dolap ver daha yok mu der. Anladiysan
Yine sıcak havanın etkisiyle yazılmış bir cevap 😂😂
Ama doğru değil mi 😞
Doğru tabi 🧐
Teşekkürler 🤗
Ricalar 😀
Bazı insanların cidden yaşam hevesi yok bkz ben dkdk
Elektroşoku yiyince geliyor hevesiniz yerine 😂
Ben trafoyu tersten yesem de zor🤦♀️
İşinin ehline denk gelmekle alakalı 😀
Bakalım tadını çıkarıyorum şimdilik jdjdj
bazılarının mutlu olmak gibi derdi yoktur onların tek amacı mutsuzluğunu biri ile paylaşmaktır onu da mutsuz etmektir
Çünkü bazı insanlara ne yaparsan yap yaramaz hep olumsuzu görür
Herkesin karakteri farklı oldu için bazılaeı hemen mutlu olur bazıları daha zoe mutlu olurken
Seni de o moda sokmasın diye uzak durmak en iyisi
ya da öyle kabul edeceksin
@ytlbazından adlı arkadaşım çok kolay mutlu olur iken @bafiallday milyon dolarları ve altında garısı olsa bile asla mutlu olamayan bir tip
Kendi mutluluktan uzak durdukça mutsuzluk saçacak, en iyisi elleşmemek 🙂
Kimseyi mutlu etmek için uğraşmamak gerek geçte olsa anladım bunu.
Çünkü bazıları öyle bazıları değil, kişilik yapısının getirileri
Bende öyleyim aşırı memnuniyetsizim
Mutluluk kavramı kişiden kişiye değişir kimi tebessümle mutlu olur kimi de en pahalı hediye al yine de mutlu olamaz
Beklentisi farklı herkesin
Herkesi memnun edemeyiz.
Çünkü onlar mutsuzlukla beslenen insanlar
Mutluluk kişiden kişiye değişir
Memnuniyetsiz insanı mutlu etmek zordur
Ne bilim
Evet
Beklentisi yüksektir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?