Sence bir insan neden herkesi memnun etmeye çalışır ama yine de sevilmez?

Çünkü çoğu zaman herkesin isteğine göre şekillenen biri, kendisi olmaktan uzaklaşır. İnsanlar da içtenliği değil, yapay bir uyumu hisseder. O yüzden çabaladığı hâlde sevilmez; çünkü özünü kaybetmiştir.

Sence bir insan neden herkesi memnun etmeye çalışır ama yine de sevilmez?
Sence bir insan neden herkesi memnun etmeye çalışır ama yine de sevilmez?
Cevapla