Duygularını ağlayarak ifade eden en ufak şeylerde ağlayan insanlara sinir olur musunuz?

Ben sinir oluyorum. Yapısı hassas olabilir anlarım empati duygusundan yoksun değilim ama tahammül edemiyorum, etrafımdada barındırmam çünkü tahammül seviyem çok düşük.

Duygularını ağlayarak ifade eden en ufak şeylerde ağlayan insanlara sinir olur musunuz?
Cevapla