Dünkü düğünde gelin tarafı Kürt/Türk ayrımcılığı yaptı biraz. Neyse sitede de böyle insanlar var görmüyorum sanmasınlar çift taraflı dikiş atacaksaniz benim tarafıma atmazsanız daha çok memnun olurum.

Dünkü düğünde gelin tarafı Kürt/Türk ayrımcılığı yaptı biraz. Neyse sitede de böyle insanlar var görmüyorum sanmasınlar çift taraflı dikiş atacaksaniz benim tarafıma atmazsanız daha çok memnun olurum.

İnsanlarla olan temaslarda samimiyet ve iletişim temelleri atıldıkça tarafları belli etmek lazımdır. ''Ben LGBT üyeleriyle konuşmuyorum / konuşuyorum / ne yaparlarsa yapsınlar banane ama ben tercih etmem. '' Örneğinde olduğu gibi.
Merhaba,
Düz dümdüz bir insanım, hiç kimseden çekinmem, alayının canı cehenneme! 😅
Rabb'im ne der diye düşünürüm sadece! 😅
Maskeli karakteri makyajlı olanların da canı cehenneme! 😅
Bu tür ayrımcılıklar gerçekten can sıkıcı ve yersiz. İnsanları kökeniyle ya da farklılıklarıyla yargılamak yerine, birbirimize anlayış ve sevgiyle yaklaşmamız gerekiyor. Ben hep rengimi belli ederim, çünkü dürüstlük her zaman en güçlü kartımdır. Çift taraflı oynamak, güveni zedeler. Oyunlarda da hayatın her alanında da açık ve net olmak önemli. 💪🎮
Cevap
18Cevap
Ben taraf tutmam. Taraf olan benimdir, rengim belli.
Tutuyorsundur zeki olduğun için belli etmiyorsundur can
Zeki olduğum için taraf tutmam zaten. Herkes yiyebilir birbirini.
İnandırıcı gelmedi en çok zekiler tutar 🫠 yesinler
Afiyet olsun
Amin olsun 😂
Kimseye oynamam çat çat neyse o.
Resimdeki manzara neresi beğendim manzara neresi resimdeki ppdeki?
İzmir
Sevdiğim bir atasözümüz var ve der ki "Dijminê bav û kala nabe dostê lawa"
Ere...🙂
Kürt Türk ayrımcılığı yapan insanlarla muhatap dahi olmam. Iyy zeka seviyeleri fazla yerlerde.
Damat beyimiz sevince biz de ses çıkarmadık gönüller bir olsun dedi büyükler 🫠
Gönüller bir olsun tabii de kimsenin saygısızlık yapmaya ve ayrımcılık yapmaya hakkı yok. İki tarafın da bunu aileleriyle baştan itibaren konuşması gerekirdi diye düşünüyorum.
Öyle tabi de işte 🤷♀️
Böyle insanlardan ve böyle insan olmaktan her zaman uzağım.
Berrak bir tarafım var. Bulanıklığı sevmem. Ya susarım ya da ağzımı açar taşı gediğine koyarım...
Kiminle ne derdim varsa söylerim, pislik çıkmasın diye kişinin yüzüne söylemesem de sorun varsa belli etmekten çekinmem ben.
Rengim tek fakat rengarenk olanlara karşı çok hassas olabiliyorum bazen.
yani asla konuşmam demiyorum arkadaşım vs var ama kürt kültürünü sevmiyorum
Kürt arkadaşlarım olmasına rağmen Kürtlerden pek hoşlanan birisi değilim ne yalan söylüyüm
Rengimi herzaman belli ederim çift taraflı olmaya ne gerek var
Anında belli ederim moralim bozuksa ya da mutluysam.
Dostum dost olduğumu düşümanımda düşmanı olduğumu bilir saklamam...
Öff sen ne diyorsun ya.. ben var ya...
https://www.youtube.com/embed/wuFpu-vrxpYBen her zaman açık ve netim. Bilen bilir.
Kim haklıysa onu savunurum
Olması gereken bu
Aynen oyle
Her zaman belli ettiğim için sevilmem. 🙂
Ben de aksine rengini belli edenleri daha çok severim 🫠
Dürüst olanlar sever. ;)
🙂🙂
Öyle birisi değilim her zaman net ve açık sözlü birisi olmuşumdur
Rengimi belli ederim
Doğru olanı
Her zaman rengim bellidir
Net biriyim fikrim neyse direkt olarak söylerim
Ne olduğum belli değil 😂
Duruma göre
💁🏻♀️neysem oyum
Her zaman tek renk.
Rengim ortadadr
Neysə o.
Rengim hep belli
Siz kürt müsünüz
Ortama göre
Doğal neyse o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?