18 yaşındayım üzüntüden soldum hicbirsey yapmıyorum tek şey yaptığım ağlamak herkesin hayatı neden eşit değil?

18 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevilmedim sevgisiz büyüdüm çocukluğumu yaşayamadım hayatımda her şey kötüye gidiyor ve ben yapayalnızım 😔😭😭

18 yaşındayım üzüntüden soldum hicbirsey yapmıyorum tek şey yaptığım ağlamak herkesin hayatı neden eşit değil?
Cevapla