Kendinizi benden daha kötüsü de var diyerek avutabiliyor musunuz?

Yapamıyorum çünkü yeterince kötü olsu her şey daha kötüsünü yaşayan insanlara üzülsem de bu kendime üzülmeme engel olmuyor. Kendimi hep kötü hissediyorum. Yaşadığım en ufak şey beni en başa götürüyor. Bir insana normal davranmak ne kadar ağır gelirse o kadar ağır her şey

Güncellemeler
11 ay
Dertleşmek istiyorum bir kız ile
Güncellemeler
11 ay
Guncel
Kendinizi benden daha kötüsü de var diyerek avutabiliyor musunuz?
Cevapla