Erkekler neden sizce bana kaba kötü ve soğuk davranıyor?

Hanı o kadar çirkin de değilim güzel buluyorum kendimi ve çevrem de bunu diyor hatta tanımadığım kişiler bile yanıma gelip sohbet ettikten sonra güzel olduğumu söylüyorlar fiziğim de iyi kötü karakterli biri de değilim nazik samimi büyüklere saygılı merhametli biriyim ama nedense tanıdık olsun ya da tanımadığım olsun erkeklerle konuşurken ya dalga geçer gibi konuşuyor ya kötü muamele ediyor ya da soğuk davranıyor artık kendimi bi tuhaf hissetmeye başladım babam beni sevmiyordu acaba ondan olabilir mi

Erkekler neden sizce bana kaba kötü ve soğuk davranıyor?
Cevapla