Öyle bir noktadayım ki şu an niye ağlıyorum diye bile ağlıyorum?

Sinirliyim öfkeliyim kendime kızıyorum başkalarına değil kendime öfkem en çok kendime. Sizin de dolup taştığınız ağladığınız ne oldu en son?

Öyle bir noktadayım ki şu an niye ağlıyorum diye bile ağlıyorum?
Cevapla