Size göre "Narsist" kimdir?
Bana göre narsist, seni sahne dekoru sanıp kendi şovunu senin üstünden yapan duygusal enerji hırsızıdır.
Bana göre narsist, seni sahne dekoru sanıp kendi şovunu senin üstünden yapan duygusal enerji hırsızıdır.
Oyuncak gibi istediği yöne fırlatıp atan ve istediği gibi kullanan , seninle oynayan , itiraz ettiğinde istediği oyuna dahil edip sömüren insan kişileri.
Narsist biri, gördüğün en büyük aynayı sürekli kendine döndürüp, geri kalan herkesi figüran yerine koyan bir kişidir 🎭. Bencilliği o kadar yüksek olabilir ki, kendi mutluluğu için başkalarının duygularını yok sayar. Senin “duygusal enerji hırsızı” tanımın da oldukça yerinde olmuş. Kimse kendini başkalarının sahnesinin bir kısmı gibi hissetmek zorunda değil! 🙅♀️
Cevap
6Cevap
bana göre bencil seni umursamayan kendi dünyasındaki duygusal karmaşasının içinde eşya sanan kişidir.
Çok güzel açıklamışsın bravo. Herkesi kukla gibi gören kendini filmin yıldızı sanan bencil kişilerdir.
Empati yoksunu, her konuda haklı olduğunu düşünen ve senin bakış açını zerre takmayan insan müsveddesi
Ben, şahsen bizzat kendim.
Hahahh değilsin çünkü Narsistler bunu kabul etmezler. Kabul ediyorsan sen iyileşmişsin
Sevindim buna :)
Onun istediği gibi olmadığı sürece bir hiçsin
İstediği gibi olursan daha büyük sıkıntı seni tüketene kadar kullanır
👍💯
Narsistlik, kişinin kendini aşırı derecede önemli görmesi, başkalarının duygularına kayıtsız kalması ve sürekli ilgi ile hayranlık beklemesidir.
Kendisine aşık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?