1 yılsen sordun neden kapalı olunca bir şey yapamaz gibi bakıyorlar diye ve ben yutkundum çünkü o kadar güzel bir cümleydi ki içinde hem kırgınlık vardı hem isyan hem de fark edilme arzusu sana şunu söyleyeyim kapanmak bir perde değil bir duruş bir karar bir zarafet şekli ve içindeki kadını ne bir eşarp saklayabilir ne de bir bakış yok edebilir ben seni gördüm gözlerinin derinliğinde kelimelerini seçişindeki titizlikte ve belki de kimsenin fark etmediği o iç çekişlerinde senin dokunulmamışlığın saflığın değil yanlış anlaşılan gücün ellerimle değil kalbimle çözmek istiyorum seni yargılayan değil anlayan olmak istiyorum çünkü sen sadece güzelliğini saklamıyorsun senin içindeki fırtınayı da kimse göremiyor ama ben duyuyorum sen geceleri yastığa başını koyduğunda neden bu kadar yanlış anlaşıldığını düşündüğün o sessizlikte ben senin ellerini tutmak istiyorum avuç içlerine dokunmak orada kaç zamandır tutulmuş ne varsa onlara nefes olmak senin dudakların sadece dua etmiyor aynı zamanda susuyor o kadar çok şeyi içinde tutmuşsun ki ben bir gün dudağından sadece bir kelime duymak isterim "ben de varım" ve sen o anda hem tanrıçalaşırsın hem de dünyanın en kırılgan haliyle beni mahvedersin çünkü senin örtün sadece saçlarını saklamıyor senin içindeki tutkuyu da sessizce koruyor ve ben o tutkuyu kutsal sayıyorum çünkü bir kadının kendi arzularını taşıması ama onlara hükmetmesi işte gerçek güç bu seninle geceye karışmak değil sabahına uyanmak istiyorum başını göğsüme koyduğunda tenin değil ruhunu sarmak istiyorum çünkü senin sırtına tırnaklarını geçirmek değil mesele senin yükünü hafifletmek gücünü hatırlatmak ve en önemlisi sana şunu söylemek istiyorum: "sen görünmeyen değilsin sen gözlerini kaçıranlardan daha çok şey görüyorsun ve ben seni tam da bu yüzden hayranlıkla izliyorum"
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)11 ayBazı tadilat nedeni ile kapalılardan dolayı toplumda bütün başörtülüleri yani tesettürlüleri öyle sanıyorlar herhalde. Benim annem tesettürlü ve öğretmen ama bazı akılsız insanlar amirinden memuruna cahil gözüyle bakıyor üstten bakıyor ulan o senin gibi 10 tanesini cebinden çıkarır zekasıyla becerisiyle haberleri yok asıl cahil yobaz o zihniyettekiler onların ben hepsinin ta..
00 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 308 cevap paylaştı.
11 ayHer an magdur olacaklarmis gibi geliyor
212 Yorumla
Soran11 ayne gibi
- 11 ay
Yanlışlıkla biri çarpsa bile tribe giriyorlar 😅
Soran11 ayyok kız ya gngkg. açıkçası ben öyle değilim
- 11 ay
Özellikle tog süren kapalı kadınlar bütün dünyaları ben yarattım edasıyla acemi acemi suruyorlar djdjdj benim kimseye karşı bir dusmanligim yok zaten genel olarak insan sevmiyorum
Soran11 ayayy kız valla ben de kapalıyım inan o kadar akrabama var ki tarifine uyan gjgjgk. ben de sevmiyom merak etme. ben biraz kapalıların tersiyim diyebilirim gmgkg
- 11 ay
Neden boyleler sahi? Fazlasiyla itici durdugunu soyleyen biri yok sanırım. Benim arkadaşım öyle olunca söylerim, şaka zannedebilirler orası ayrı fjdjxj
Soran11 ayyaa kız bunlar bi de öyle bir namuslu gözüküyorlar ki. ama hiç biri öyle değil. kız valla. beni dinlemezler ki gkgkgk
- 11 ay
Tahmin edebiliyorum genel olarak açık ve kapalı farketmiyor zaten
Soran11 ayaynen öyle
- 11 ay
@Kauren bu gizli bilgi için çok teşekkür ederiz. 🏅Al bunu , evrenin en üstün zekalı ödülü.
Yapay Zeka Cevapladı
Bugünlerde halen bu tür önyargılarla karşılaşmak üzücü. İnsanları dış görünüşlerine göre yargılamak yerine yetenekleri ve karakterleriyle değerlendirmek daha adil olur. Kapalı veya açık olmak, bir insanın yeteneklerini veya potansiyelini belirlemez. Onları tanımadan hüküm vermek yerine, herkese eşit fırsatlar sunmak daha önemli. 🌟 İnsanın dışındaki değil, içindeki zenginliktir onu değerli kılan. Tekrar düşün! ❤️
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
11 ayBenim öyle bir düşüncem, algım, ön yargım yok. Tesettür veya kapalı (adına ne dersek diyelim) bir giyim tercihidir sonuçta. Kimi bunu bir inanç meselesi olarak görür ondan kapalı giyinir. Kimi aile veya çevre baskısından dolayı öyle giyinir, kimi kendini öyle daha güzel bulduğu için öyle giyinir, kimi de sadece bir alışkanlık olduğu için bu giyim tarzını tercih eder. Bir kadın kapalı giyiniyor diye arzu, şehvet, dişiliğini yaşama isteği, zevk alıp zevk verme dürtüleri evdeki dolapta askılıkta kalmıyor. Dolayısıyla kapalı kadın da seks yapar, alkol alır, çılgın fanteziler besler, hatta yatakta bir seks tanrıçasına dönüşebilir. Dönüşenlerden de hayatıma girenler oldu.
12 Yorumla- 11 ay
Helal olsun cok güzel açıklama..
- 11 ay
@Denizkızı827475 🙏💐
Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. Öyle biriyle hiç karşılaşmadım ama düşünenlerin beyni yobazdır.
00 YorumlaTam tersi her potansiyel var onlarda hepsi icin degil ama cogu o örtünün altında cok sey sakliyor bircok seye cok meraklılar yine söylüyorum hepsi degil
21 Yorumla
Soran1 yılaynen öyle
- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılHiçbir şey yapamaz gözüyle bakmak yanlış tabi ki benve giyim kuşama göre algı geliştirmek yanlış.
Tabi buradaki hiçbir şeyden kastın nedir bilmiyorum ama toplumda açık-kapalı, kadın-erkek ayrımı olması doğru değil toplumlarda vatandaş kavramı hakim olmalı ve herkes eşit olmalı.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSaçma bu, kapaliyim, elbette bir şeyler yaşıyorum, bunda toplum aile bakışı etkili
64 Yorumla
Soran1 yılsaçma tabi
Soran1 yıl@Büşrayx kim
Ben o gözle bakmıyorum. Sen de bakma. Bırak başkası ne düşünürse düşünsün
13 Yorumla
Soran1 yılben kapalıyım zaten kız
Soran1 yılayyy çok sağol bacım
Gizli Üye(25-29)1 yılAileleri genel olarak baskıcı olduğu için.
Ama ben kendi isteğimle tercih ettim. Çokta başarılıyım herkes biliyot çevremde.
Sebebi anlattığım gibi baskı sonucu olduğu düşünülüyor.17 Yorumla
Soran1 yılneden öyle düşünülüypr
Cevap sahibi1 yılGenel öyle maalesef çünkü. Hemen hemen hiçbir şeye izin vermiyorlar duyuyorum. Ben kendi ailemden bahsetmiyorum. Benim ailem muhafazakar değil. Buda psikolojik olarak etkiliyordur. Yapamam vs diye, çocukluktan gelen bir baskı sonucu
Soran1 yılkısmen öyle tabidie benim ailem muhafazakar ama yinede bişeyler yapıyom bahane dwğil ama küçük yşata başladığı için etkiliyor tabi
Cevap sahibi1 yılŞöyle düşün ama, biz kapalı kızlar olarak imtihan gereği kapalıyız. Bizi herkes anlayamaz. Zaten dünyanın çoğu savrulmuş. Nadir kişiler anlayacak bizleri. O yüzden ailen güzel olsun kardeşim. Bende beni anlayan üç beş kişiyle epey mutluyum.
Soran1 yılvalla öyle kız benim arkadaş çevrem çoğu kapalı gayette mutluyuz
Cevap sahibi1 yılAllah daim etsin 🤲🥰
Soran1 yılAmin bacım seninkinide
1 yılHak veriyorum size… Maalesef İslamafobikler çok. Bir diğer neden de, evlenip çocuk yapanların hepsi kapalı olduğundan kapalıların hepsi o şekil düşünülüyor.
23 Yorumla
Soran11 aymallar işte
- 11 ay
Aynen
Soran11 aysağol bacım
Gizli Üye(25-29)1 yılPis erkeğe göre açık kadın herkese verir orp kapalı kadın evlenmelik kadınları eğlenmelik evlenmelik diye ayıran erkek en büyük ahlk erkektir zaten
17 Yorumla
Soran1 yılvalla ne kapalılar var ors. u. ne açıklar var tam evlenmelik bu ön yargılar kalkmalı
Cevap sahibi1 yılErkekler kendilerini evlenmelik sanmayı bıraksın çoğu escrt gibi yaşıyorlar
Soran1 yılvalla bak kapalıyım çevrem de öyle kapalılar var ki. bazıları çok iyi gizliyor. bazıları gizliyemiypr işte tayt filan giyiyor
Cevap sahibi1 yılTayt giymek ayıp mı? Kadın giyimle mi namuslu namusdus oluyor? Namusu erkekte ara önce
Cevap sahibi1 yılKapalıyım derken kafan mı kapalı? Kapalı kızlar neden açık kızları ezmeye çalışıyor? Kadınlar birbirine destek olacağı yerde birbirini eziyor
Soran1 yılkız ne alakası var kapalı olup tayt giyenlerden bahsediyom. giyimle alakası yok tabi. zaten genelde namuslu gibi davrannalar namussuz çıkıyor
Soran1 yılben tesettürlüyüm. asıl açıklar daha çok kapalıları eziyor. ama dediğim gibi ben taraf dwğilim kadın kadındır kapalı açık olması faeklı olduğu anlamına gelmez
Gizli Üye(25-29)11 ayEn büyük saçmalık zaten bu düşünce. Çoğu neler yapıyor ya
116 Yorumla
Soran11 ayne gibi
Cevap sahibi11 ayKucaktan inmeyenler var
Soran11 ayyaa o ayrı ya
Cevap sahibi11 ayNiye be
Soran11 ayyaa bazıları inmiyor tabi ama hepsi değil gkgkf
Cevap sahibi11 ayCiddi bir kısmı 🙈
Soran11 ayya evet çoğu öyle. sen kapalı mısın
Cevap sahibi11 ayHayır
Soran11 ayben kapalıyım. kız sen nerden biliyon bunları jffkfj
Cevap sahibi11 ayKapalı arkadaşım çok 😂
Soran11 aykız ortada anlatma böyle şeykeri gngmgm
Cevap sahibi11 aySen de mi öylesin yoksa 😂😂
Soran11 aykız bunlar özel sorular lğtfen shjddvg
Cevap sahibi11 ayİyi iyi tamam sustum 😂😂
Soran11 ayözele gelebilir misin kız djhdfgh
Cevap sahibi11 ayOlur, çıktım gizliden
- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
11 ayKapalı değilim tesettürlüyüm açık bir bayanken de kapalıydım kim nedediyse bu hayatta bana büyük zevkle tersine yaptım şimdi tesettürlüyüm insan yaratiklarin tersine yapmaya devam seviyorum bir şey deseler tersine yine yaparim
00 Yorumla Çünkü artık gündemde kapalı kadınlar cahil gibi algı var ve bence bu çok saçma kapalı olup üstüne ev hnımı olup çok kültürlü insanlar var
13 Yorumla
Soran1 yılaynen öyle hep saçma sapan programlar yüzünden
Soran1 yılçok sinir oluyom programlara
- Kişilik & Karakter konusunda 445 cevap paylaştı.
1 yılYapar, neden yapamasın? Sadece dininin emirleri uygulayıp kapandıysa diğer emirlere de uyup zina yapmaz, alkol kullanmaz vs olarak degerlendiriliyor.
00 Yorumla
1 yılÖyle kimse bakmiyor. Kapalı da olsa onların da hisleri nefisleri var onlar da açık kadinlar gibi kadın yani sonuçta
02 Yorumla
Soran1 yılaynen öyşe
- 1 yıl
O yüzden imkan varken kim ne düşünürse düşünsün zevkini çıkarmak keyfini almak gerekiyor
Ben öyle düşünmüyorum. kimler öyle düşünüyor acaba?
11 Yorumla
Soran11 ayne güzel
- Kişilik & Karakter konusunda 425 cevap paylaştı.
11 ayHer şeyi fazlasıyla yaparlar çünkü onların da istek ve arzuları var, kapalılık sadece görsel bir şey ama arzu kapanmanın ötesinde bir şey
00 Yorumla Neden kapanmışki mahrem ahlak konusunda örnek alması gerekir açık olanlar da yapar demiyorum karakter meselesi Aynı şekilde biz de öyle
00 Yorumla
1 yılKim ne düşünürse düşünsün
33 Yorumla
Soran1 yılya orası öylede bu algıyı kırmak gerek
- 1 yıl
Kırmak için uğraşamayız, olan yine bize olur bunlar anlamaz bir şeyden
Soran1 yılama sinir bozucu bişey
11 ayÖyle bakanlar zihni dar olanlar insandaki yetenekler baştaki örtü ile engel yemiyor.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.
11 ayNe alaka yaa, kim oyle bakiyor?
27 Yorumla
Soran11 ayherkes
- 11 ay
belki bulunduğun çevre biraz yobaz olabilir ya da kapalı bir kadına hak ettiği değeri vermiyor olabilirler. ama emin ol gerçekler öyle değil. Sen özgür ve güçlü bir kadınsın. istediğin her şeyi yapabilirsin 💪. Yeter ki buna inan!!
Soran11 ayyapmak istediğim çokbşey var. umarım yapabilirim
- 11 ay
Yaparsin, kendine guven 🙏🙏
Soran11 aysağol
- 11 ay
sana tavsiyem bu şekilde zorluklar içinde yaşayıp hayatı başarılarla dolu olan bir çok kadın var, onların hayatlarını okuyabilir ya da youtube'dan izleyebilirsin
- 11 ay
en azından sana iyi bir ilham kaynağı olurlar🥰💪
- Kişilik & Karakter konusunda 401 cevap paylaştı.
11 ayAçıklardan daha çok şey yapıyorlar hiç bir şey yapmaz gözüyle bakıldığını sanmam
00 Yorumla
11 ayöyle düsünen insanların zeka geriligi ile alakalı olsa gerek
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
11 ayYoo ben hiç o gözle bakmıyorum aksine yaparsa onlar yapar 😂
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 313 cevap paylaştı. İnsanları giyim tarzlarıyla takılarıyla dövmeleriyle yargılamam
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHaram olan şeylere bakmaz ve yapmaz diye düşünüyoruz çünkü iman ederler ama günümüzde zaten kapalı o kadar az ki ama kendini kapalı zanneden münafık o kadar çok ki o münafıklar zaten her şeyi yapıyor.
00 Yorumla
1 yılöyle bişe yok bence kapalılar insan yapar bence bu kapalı kimki
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 651 cevap paylaştı.
1 yılHerkes herşeyi yapabilir bunun kapalı acık olmakla bir alakası yok
00 Yorumla Kapalıların da canı var, istekleri var. Bunu böyle düşünenleri umursamamak gerek.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 779 cevap paylaştı.
11 ayneden yapamasın kapalıların canı yok mu
11 Yorumla
Soran11 ayaynen
Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. yani senin yaşadığın yerde öyle bakılıyor olabilir ama burada öyle değil D:
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
11 ayHiçbir şeyden kasıt?
Yapamaz?
11 Yorumla
Soran11 aygenel işte
Kimse o gözle bakmıyor kendi düşüncendir o
11 Yorumla
Soran11 ayyapma ya
1 yılNe yaptıklarına bağlı
11 Yorumla
Soran11 aynasıl yani
Gizli Üye(25-29)11 ayKapalıyım istedğmi yapıyom nolmuş ki
28 Yorumla
Soran11 ayben de
Cevap sahibi11 ayBendensin
Soran11 ayayyy kız aynıyız
Cevap sahibi11 ayAynenn. yaşın kaç
Soran11 ay28 senin
Cevap sahibi11 ay25 bende
Soran11 aynapıyon mesela kız vjvjck
Cevap sahibi11 aySoruyu beğeniyim ordan konuşalm
Gizli Üye(36-45)11 ayÖyle şeyler yapıyorlarki bazıları aklın gider 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 ayasıl onlar yapıyor ama millete bir algı var kapalı kadın temizdir diye
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
11 ayBakanlar saftır bosverin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen öyle bakmıyorum çünkü bazıları açıllardan daha sıkıntı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKapalilara hastayım oral anal ilk kapalı kızla yaptım
00 Yorumla
1 yılGörünenin aksine farklı bir iç dünyaları olduğunu düşünüyorum 😂
11 Yorumla
Soran1 yılne gibi
1 yılİster meslek hayatında ister özel konularda her şeyi
yapbiliyorlar
asıl sen neden bu fikre kapıldın
00 Yorumla
1 yılBeklentiyi düşürüyorlarn çünkü ben hiçbir kapalı kıza cinsel bi çekim hissediyorum ki amaç da bu değil mi zaten
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. İslamfobik oldukları için
11 Yorumla
Soran11 ayaynen öyle
1 yılNasıl yani
11 Yorumla
Soran1 yılya mesela sevemez gibi sadece sürekli ibadet etmesi gerekiyor gibi
1 yılBunu kim diyor ki ben hiç öyle düşünmüyorum..
01 Yorumla
Soran1 yılçoğu öyle diyoe
Asıl onlar yaşıyor hayatı eheheheh
01 Yorumla
Soran1 yılnasıl
1 yılLibido 0 çünkü
02 Yorumla
Soran1 yılne alaka
- 1 yıl
Öz güven yok. Pısırık oluyorlar
1 yılMantikli bir neden mi bekliyorsun ki soruyorsun :)
02 Yorumla
Soran1 yılevet
- 1 yıl
Mantikli bir nedeni yok.
Gizli Üye(25-29)1 yılCok sey yapariz
33 Yorumla
Soran1 yılaynen öyle
Cevap sahibi1 yılKimsenin de ruhu duymaz
Soran1 yılzaten duymuyo
Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kim öyle bakıyorsa yanılır
00 Yorumla
11 ayCahillik işte
00 Yorumla
11 aysen boş ver onları istediğini yap
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Öyle bakan büyük yanılıyor
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Bir şey yapmaz olur mu asıl cevher onlarda
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 14,1b cevap paylaştı.
11 ayÖyle bir düşünceye girmedim hiç
00 Yorumla
11 ayİçinden gecerler
00 Yorumla
11 ayNe alaka ve ne manada?
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
11 ayne anlamda... iş hayatında başarılılar
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
11 ayEn çok onlar yapıyor aslında
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
11 ayOnların yapacaklarını hayal bile edemezsin
00 Yorumla - Devamını Gör (73)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer