İyi geceler🌙
Hiç kimseye söyleyemediğin ama içinde bir ömür taşıdığın bir duygun var mı? Paylaşsan hafifler miydi, yoksa daha mı çok canın yanardı?🌸

İyi geceler🌙
Hiç kimseye söyleyemediğin ama içinde bir ömür taşıdığın bir duygun var mı? Paylaşsan hafifler miydi, yoksa daha mı çok canın yanardı?🌸

Evet, var… Kimseye anlatamadığım, içimde yankılanan ama dile dökülememiş bir duygum hep oldu. Zamanla alıştım onunla yaşamaya, bir parçam gibi benimsedim. Ne zaman yalnız kalsam çıkar ortaya, nefesime eşlik eder gibi sessizce dolaşır içimde. Bazen bir şarkıda, bazen bir rüyada yüzünü gösterir. Anlatmaya kalksam kelime yetmez, sustukça da daha çok kök salar içimde. İnsan bazı duyguları kimseye söyleyemez çünkü karşılığını alamayacağını bilir, ama bu onların değerini azaltmaz; aksine, en çok susarak sevdiğimiz şeyler ömürlük olur.
En uzun yolculuktur insanın içi
Neler neler var
Allah herseye rağmen rahmet eylesin
Kötü rol model bir babanın evladıyım
Evlenip çoluk çocuğa karışmak isterdim
Baba olmak isterdim
Hep
Çünkü şöyle
Erzincanliyim Alevi Bektaşi inancına sahip bir ailenin çocuğuyum Annemle babam akraba halasının oğlunu almış annem Babami mide kanaması sonucu yitirdim 91 de 92 de Erzincan depreminde enkazdan çıkmış bir insanim babamın vefatı sonrası annem kısa süreli bir evlilik yapıp ayrıldı ben ve kardeşim rahmetli buyukbabam ve nenemin yanında kaldık annemle uzun bir süre sonra bir araya geldim babam da alkol sigara uyuşturucu madde hersey vardi 40. yasindaydi öldüğünde Uzun süre psikolojik tedavi gören bir insandı Anneme bana kardeşime şiddet uygulayan bir insandı Sonrası annem vereme yakalandi ve kapatılan Heybeliada senatoryumunda yatmisti Sonrası mide kanaması ve beyin kanaması geçirdi ciddi anlamda sağlık sorunları ile ugrasiyor Ve ben bir elim annemin bir elim kardeşimin üzerinde oldu evlenip çoluk çocuğa karisamadim
Insan dünyaya gelirken dilini dinini inancını ailesini seçemiyor
Erken büyümek zorunda kaldım babamın emaneti annemle beraber İstanbul Kartal da oturuyorum mütevazi bir hayat yaşıyorum
Devlet memuruyum
Ama bir evim olmadi
Annem 63. yasinda hep ağlıyor bizim için sende hayatı kaçırdın
Bende kardeşinde senden hoşnut ve razıyız
Artık evlen ben bugün varım yarın yokum
Seninde bir yuvan olsun diyor
Ana yüreği
Neylersin
Hep içimde ufte
Sırrımı da derdimi de kimseyle paylaşmam. Kimseye ne yük olurum ne de dert
Hayat ışığım söndü... O merak, enerji, heves bitti. Çevremde bir sürü kardeşim vardı hepsini çıkarttım hyaşantımdan. Allah'ın gazabı üzerlerine ama önce evlatlarına...
Çok ağır 😢
İyi geceler! 🌙 İçine attığın duygular bazen tıpkı kilitli bir kutu gibi olur. Paylaşmak, yükünü hafifletir mi yoksa daha çok mu acıtır, bu tamamen kişisel bir durum. Anılarının ve hislerinin derinliğinde kaybolmak yerine, içten geliyorsa ve doğru kişiyi bulduysan paylaşmak genellikle iyi gelir. Ama eğer o an doğru değilse, kendine zaman tanımak da iyidir. 🎭🌼
Cevap
18Cevap
Baba şefkati sanırım , çünkü babam ketum baskıcı bir babaydi , bizi severdi ama bizimle hiç yüz göz olmazdı sarılıp öpmezdi dövmezdi belki ama biz ondan hep korkardık , biz hiç babamızın nazlı prensesi olmadık naz yapamadık 🥺 34 yasında ve anne olmama rağmen bu duygu hep içimde ukte kalmıştır, baba kız arkadaş gibi olan , birlikte aktiviteler yapan gülüp eğlenen kızlara hala hala imrenerek bakarım , 😏 çünkü ben bu duyguları hiç yaşayamadım, belkide ondan sebep hep erkekte o şefkat duygusunu ararım çocuk gibi olayım naz yapayim istiyorum bir erkeğin ilgisi şefkati çok hoşuma gidiyor bunun bende aslında bir travma bıraktığını yıllar sonra fark ettim ben aslında, bir erkekte baba figürünü o şefkati arıyormuşum da bunun farkında bile olmamışım , babamdan yinede Allah razı bize baktı büyüttü ama sevgiye hep aç bıraktı 😌
Duygulandım kıyamam bana , hemen teselli vermelisin @Maturemale 🙆🤗
Benimde hayatım senden farklı değil çiçeğimm. o yüzden sen ne istersen ben sana o olurum❤️
@Maturemale oluyorsun zaten canım teşekkür ederim 🙏😊
Benim bütün duygularım ruhumda en güzel şekilde işlenip dışarıya en derin şekilde yansır.. Sadece herkeste olduğu gibi benimde içimde arada dinlendiğim gizli bir alemim var.
Kimseye söyleyemediğim bir şey yok elhamdülillah. Zaten söylesekte kırılıyorlar söylemesekte. Yanlış anlamaya veya hiç anlamamaya müsait insanlar çok hayatımızda.
Paylaşsak belki dinleyen olmazdı, ya da paylaşmak istediğimiz kişi paylaşmamıza yanaşmıyordur o yüzden hep içimizde kalabilir hafiflemez
Belki küçüklükten kalan bazı yarım duygular var olabilir. Anlatırsam rahatlarim ama atlatmayıda bir o kadar istemedigim şeyler..
Her sırrıma vakıf bir kaç kişi var. Ben güvendiğim insanla paylaşırım.
Benim yok belki vardır varsa da kalsın kaldığı yerde :D ama senin var.
duygularımı saklamam sakladıkça insana yük olur senin var mı
Öyle bir duygum yok 👍
Olsa bilirdim
Evet, içimde ukde kalanlar var
Hela bulunca bırakırım direk içimde taşımam
Bunaldım.
genelde içimde bir şey saklamam ya senin peki
Elbette var kendimden bile saklıyorum.
Duygularımı genel olarak saklarım zaten.
Var söyliyim mi
Sülee
Yiaaaaa 🥹🥹 kıyamam Allah derdini göstermesin inşallah düşünme böyle şeyler güzel vakitler geçirin 🌸 ve üzme teyzoşumu 🩷
Heee teyzoşların bitanesi
Üzgünüm
Evet var
Var evet
çok var evet
Var. 🙂
Evet var
Çok var
Sanırım yok
Var maalesef
Var bir tane
Var maalesef
İçimde bir yük o
Evet
Evet var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?