Niye dal teşak gezen erkekler açık kadınlara obje der?

Obje diye linçlediği kadından farksız fotoğrafları var. Bu durumda kendisine de laf atmış oluyor o kadın objeyse sen de objesin demektir. Ayrıca açık giyinmek değil kapalı giyinmek kadını meta haline getirir. Mantıklı düşünecek olursak bunu kapalı kadınlara söylemeniz gerekiyor. Çünkü kendisinin muvaf tutan her zaman daha çok dikkat çeker. Psikolojide bu ters ilerler neyi bastırırsan onun üstünü daha çok kurcalarsın. Neyi normalleştirirsen de onun üzerinde çok fazla durmazsın. Adı üstünde normaldir olağandır dikkat çekmez. Yani illa bir kadına obje diyeceksiniz kendiniz saklayan kadınlara diyin. Kadın bedenini insanlara alıştırmaya çalışan kişilere obje demeyin esas kadınların objelikten çıkmasını sağlayan kişiler yarı çıplak giyinen insanlardır ve siz onlara obje diyorsunuz.
Niye dal teşak gezen erkekler açık kadınlara obje der?
Cevapla