
Nasıl hangi özelliklere sahip olmayan birine gönül vermezsin?
siz yazın , ben sevdiğim olsun o zaman yazarım zjxj

Nasıl hangi özelliklere sahip olmayan birine gönül vermezsin?
siz yazın , ben sevdiğim olsun o zaman yazarım zjxj
Gönül vermek de almak da benim elimde olan bisey değil ancak sevmediğim huyları varsa önce kalbimi yoklarim kalbim onu neden seçti hatalı olan kalbim mi yoksa onu mu yanlış tanıyorum diye eğer gönlüm o kişi de olmaya devsm ederse o zaman tüm sebepleri siler sadece severim onun benden haberi bile olmaz onunla ilgili beklentim olmaz rüyam da bile nasip olmayan ancak sevmeye devam ettiğim birini sadece severim...
nereye kadar platonik başkalarıyla olsa sevmeye devam eder misin?
Kalbime sevgisini koyamadığımi kalbimden çıkaramam ama irade sergileyip uzak dururum onun bana ilgisi olduğunu hissedersem belli eder kendimi ifade etmeye çalışırım
hmm nasip hakkında hayırlısı olsun diyiyim
Mevcut durumumu değil düşüncemi söyledim
anladım ben sevmem öyle hic takatim yokk öylesine üzülürm bu yuzden vazgeciyorim bence sende kendinw bunu yapma kendine hayatına bak mutlu ol
Mutsuz olduğum kanaatine nasıl vardın peki
Sevgiyi aramak öyle seven biri olmak sence mutsuz olmak mı demek
mutluysan sorun yok
Mutlu olup olmamak ile ilgilenmiyorum ki =)
senin tercihin ben yanimda benimle olmayan bir adami sevmem hele baskasıylaysa sevgim tamamen biter
Sevgi bitene kadar uzak durmak ile ayni şey degilmi dediğin sevgi bitti deyince bitmez ama sen iraden ile uzak durursun sevginde zamanla biter ya da bitmez önemli olan iradene sahip çıkıp uzak durmak degilmi
Karşımdaki kişi ne kadar güzel ya da çekici olursa olsun, eğer içinde samimiyet yoksa, ruhu yorgun ruhuma değemiyorsa, gönlüm ona hiç kıpırdamaz. Kendini geliştirmeyen, hep aynı yerde dönen, hayatı sadece günü kurtarmak gibi gören birine gönül veremem. Dürüstlükten uzak, iki yüzlü, lafını eğip bükerek söyleyen insanlar beni içten içe tüketir. En önemlisi de; sevgiyi bir oyun gibi gören, emek vermekten korkan, sürekli alan ama vermeyen biri asla kalbimde yer bulamaz. Gönlüm ancak içten gelen bir sıcaklığa, gerçek bir duruşa kapı aralar. Gerisi sadece ses kalabalığı.
Sadakat olmayan, dürüst olmayan
kesinlikle
EİC için teşekkürler ☺️🙏🏻
Ah, bak, tam yerine geldin! 🌿 Gönül vereceğimiz kişide bazı şeylerin olmazsa olmazı var tabii. 😄 Şahsen, empati yeteneği olmayan biriyle pek uğraşamam. İnsan, karşısındakini anlamazsa nasıl ilerler ki? Bir de düşünce derinliği önemli. Yüzeyde kalmak beni sıkar. Senin için neler önemli, onu düşün derim. ❤
anlayış empati şart❤
Cevap
10Cevap
Beni sevmiyorsa, asagiliyorsa, kalbimi kırıyorsa vazgeçerim. Beni ezik gibi hissettiriyorsa. Böyle hissetmeyi sevmiyorum ben 😊 sevmiyorum
canım izin verme tabi ki
Asla vermem 😊
👌🏻❤🍀
💖🌺🎀
Saygı Sevgi dürüstlük efendilik yoksa başka özelliği lazım değil
katılıyorum
aynen
Fikirkere kapali
Gelisime degisime kapali
Menfaatci cikarci
Duygusuz
Ilgisiz
Digerlerini yazamam cevabim kaldirilir 😅
Yeterli znsj
Iyi bir Zekası ve iyi bir mizah anlayışı yoksa o zaman o kişi çekilmez olur.
Empati yapmayan birine gönlümü vermem. Şiir Türkü olmalı tabi müzikten anlamıyorsa soğurum 🤣
Alkol alan, sigara içen, dövmesi olan bir kadın olsun istiyorum hayatımda.
Doğal olmayan, robot gibi davranan, dürüst olmayan yumurta sevmeyen yemek yemeyi sevmeyen gezmeyi eğlenmeyi sevmeyen biri 👎🏻
yumurta sevmeyen mi zjzj
bende antirobotcuyum artık😄
Kırmızı çizgi sjsh
Net.
Allahım kim yazdıyaa süper yazmış. Net bendeki fikir
kitap ve çay dışında bana uymuyor. Türkü dinleyip şiir seven de bana uymaz. fazla şark kafasü
şiir severdim bende samimi gelmiyor artık
İçi de dışı da güzel olmayan birine gönül vermem
👍🏻
Kedileri sevmiyorsa olmaz..
bir de penguenleri zzjxzjx
Trakyalı olmayan
neden?
sen neredensin
eski sevgilin Trakyalı mıydı
anlasıyorum diyosun ama istemiyosun anlamadm
olur umarım
Merhametli ve özsaygı sahibi olmalı m.
Merhamet sahibi olmayan..
Doğruluk oranı yüksek
nasıl yani dogrucu mu olmalı
Şiir sevmeyen, kitap okumaya karşı olan insana gönül vermem
haa taam anladk
Merhametsiz
öylesinden Allah korusun
Olur vermeyiz
Sadakatsiz, yalancı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?