Selaaaam 🌸
Çabaladılar ama başaramadılar efennim... Kaybetmek gibi bir niyetim de hiç mi hiç yok 😌
Siz de izin vermiyorsunuz değil mi?

Selaaaam 🌸
Çabaladılar ama başaramadılar efennim... Kaybetmek gibi bir niyetim de hiç mi hiç yok 😌
Siz de izin vermiyorsunuz değil mi?

Hayır tabi ki 😀
Ha hiç etkilenmiyorum veya dalgalanmıyorum diyemem, insanız mutlaka etkileniyorum pek çok şeyden fakat temeldeki enerji değişmiyor 🥳
Hatta enerji lazım olduğunda, gerektiğinde takviye kuvvet olarak burada olduğumu da biliyorsun 😎
Hemmen yolluyorum 😂
Zaten sen iyi ki varsın benim canım arkadaşım 💖
Kendimi bulmama etkin o kadar büyük kiiiiii 🥳
Eheheh sen izin vermezsin zaten kaybolmama günah çıkarırken kafama kepçe yerim gibi yoksa 😂
Genç yaşımda bir çok şey yaşadım. Enerjimi yok etmelerine izin vermedim bunun için çok mücadele ettim kendimle. Yinede kimse göründüğü gibi değildir, ben izin vermiyorum desem bile aslında gecenin karanlığında boğulduğumu ve sadece ay ışığında huzuru bulduğumu sadece ben biliyorum…
Hayır hayır asla dönemsel olarak yıkılır gibi olup hacıyatmaz gibi kalktığım bir yaşantım var 🤣 harika hissediyorum ve her geçen gün daha da güzel olacağından eminim
Yok vermedim. Vermiş olsaydım şu an burada olmazdım. Ne kadar üzerime gelenler olsa da dimdik ayaktayım. Daha çok güçlendim :D
Yanımdakiler benimle olanlar yeterli.
Cevap
17Cevap
Yok olmasın ve olmayayım diye savaşıyorum uzun zamandır, birazını aldılar ama hala içimde umut ışığı var, o ışığı sende kaybetme lulusu :9
Kaybetmicez Carvelsuuuu 🌸
Enerjimi yok edemezler xd
Evet çook defa oldu öyle. Şu sıralar kendimi biraz yorgun hissediyorum. Hepsi geçecek biliyorum.
Ara sıra yorulmak, kabuğuna çekilmek çok normal ama her seferinde daha enerjik sahalara dönmek zorundayız Nepsigareşh 🙃
Seni bir silkip kendine getirmek gerek hahahahah 😂😂
Hahahshshshdhsg onu ben yapamıyorum zaten mlsf 😂
Ahahahshsh sen beni banlattırmak istiyorsun diye yorumladım Nepsigareşh hahahahah 😂
Yapamadığım şeyi söylersem yorumumu silerler Nepsigareşh ajsjdjfk
Bak her türlü benzer kelimeye çıkıyor hahahahah
Ahahshshshhs anladıysan önemi yok 🤪😂
Bazen kendimi şu küçük hacı yatmazlar gibi hissediyorum. Nerden darbe gelirse gelsin hep dik durmak zorundayım. Çünkü düşme ihtimalim yok 😅
Herşeye her zorluğa karşı ayakta durmak zorundayım ve bunu başarmamada kimse engel olamaz illa bir yolunu bulur çıkarım herşeyin içinden zamanda allsa. Çünkü mecburiyetler var..
izin vermiyorummm, acikcasi enerjim tükense bile tukenmemis gibi davranirdim
Bir süre sonra tekrar toparlanmaya fayda sağlıyor salmamak zaten 😂
"Herkes benden istediğini isteye bildiği kadar ister. Ama kimse benden istemediğimi alamaz"
https://www.youtube.com/embed/vt6iCWQSk1sBana ait olan hiçbir şeyi yok etmelerine izin vermem.
En doğrusu da bu zaten 🙃
Vermedik ama onların yanında istemsiz düşüyor. Onlar yokken yüksek ama😄
Onların varlığını görmezden gel 🥳
Kimse bana bir şey yapamadı zaten. Hep ben onlara yol verdim.
Zaten en büyük sıkıntı kendini salmak, onlara izin vermek değil mi?
Yani nisbeten öyle fakat mücadele etmekten de imtina ediyor bazen insan.
Bazenleri olur ama sürekli kaçınmak doğru değil gibi
Hayatında seni anlayan insanlar varsa sıkıntı yok
Hayır, hiiç vermedim ve vermemm.
Veriyormuş gibi olduğum zamanlar vardı ama sonradan kendime geldim.
Hayır izin vermedim toksik insanları kendimden her zaman uzak tutuyorum.
Kendim için yaşıyorum. digerleri umrumda değil.
Fark edene kadar tüm enerjim sömürüldü 🥲 Anlasaydım izin vermezdim
Etmedim desem yalan söylemiş olurum😂Ediyorlar ama toparlanıp daha güçlü dönüyorum bence her seferinde 😌
@Fqesto tamam sen enerjisi olmayan kadın al😂
Arada hepimiz etkileniyoruz güzelim ama önemli olan bu kaybın süreklilik arz etmemesi 😂
Yokk yok süreklilik yok kısa kısa diyelim😂
Gitse de geliyor geri
Zaman zaman verdim maalesef
Zaman zaman normal olan zaten 🙃
Ben vermiyorum. Sende izin verme lulu. Gitti galiba hesap
Boşadin mı artık
Yok hala o adıma gelemedik 😂
Kaç adım kaldı 😂😂
Ne fark eder? 😂😂
Gideceğin yol için önemli 😂😂
Gideceğim yola hangi kavşaktan döneceğim bilinmez 😂
Tekmele gitsin yol yakındır 😂
Hayırlısı be
Hayat kısa önce kendin biliyorsunuz değil mi 😂
Haklısın gizli mavili 😂
Teşekkür ederim pembeli oy pembeli 😂😂
Neyse çok goy goy yaptık yeter 😌
Sıkıcı değildi ama 😂
İşte sıkıcı olmadan bitirelim o yüzden 😂
Tamam öyle olsun 😂
İyi akşamlar kendine güvenmeyen gizli adam 😂
Ansızın geleceğim 😂😂
Bekliyorum 😂
Görüşürüz 😂
Ciao canısı 😂
Her zman modu düşüren biri vardır
Enerci sinerci her şey mevcut alamazlar benden
Enerjik ya da mutlu olmak istemiyorum
Asla izin vermedim, vermem de.
Ben kendi kendime yeterim 🤣
Zamanında verdim ama artık hayır..
Öyle kolay değil bu
vermem anca yol veririm
Kalmadı
Aslaa
Ister istemez yok ediyolar yok olasicalar jsjd
Hayır 🙂
İzin vermem
Hayır vermem
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?