Neden karanlık kadınlar bu kadar azaldı?

Eskiden bazı kadınlar kötülüğü severdi, onlara her türlü kirli sırrını açıklar hatta onunla beraber bu suçları işlerdin. Ama ne oldu, ne bitti bilmiyorum, kadınlar korkaklaşmaya başladı. Özellikle şu son 1 sene içinde aynı almanlar gibi maddeci (dünyacı) oldular. Korkak olmaya, tehlikeden uzaklaşmaya başladılar. (1 seneye yakın dağ evinde yaşadım pek sosyalleşemedim) Bu kadınlara son bir senede ne oldu?

Neden karanlık kadınlar bu kadar azaldı?
Cevapla