"Amaçsız" kaldığınızda (veya, ulaşsanız da anlam ifade etmeyeceğinde), kaos ve anarşiye oynamanız doğal DEĞİL mi?

"Amaçsız" kaldığınızda (veya, ulaşsanız da anlam ifade etmeyeceğinde), kaos ve anarşiye oynamanız doğal DEĞİL mi?
Cevapla