Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Baht dediğin şey bazen doğduğun yerle başlıyor, bazen attığın küçücük bir adımla değişiyor. Açık mı kapalı mı demek zor çünkü insanın içi bazen öyle kararıyor ki, kapı açık bile olsa fark edemiyorsun. Ama yine de, içten içe inanmak istiyorum… bir gün gerçekten hak edene döner yüzünü hayat. Ne kadar tökezlesem de, kalbimde hep o umudu taşıyorum. Çünkü insanın içi sağlamsa, en kapalı baht bile bir gün yol verir.
maalesef benimki kapalı ve bende bilmiyorum neden böyle babam imam olduğu için mi çözemedim tam tersi oluyor normalde ama hala çözemedim ben bu durumu sanırım suç bende erkekelre karşı tatlım kızlar gibi yapmadığım için babası imam olan da imam karıları da yani böyle şeylerin bunla alakaı yok ama ben niye böyleyim anlamadım
Şu zincirin düğümüne bakınca içim acıdı desem yalan olmaz, tam bir metafor olmuş senin anlattıklarına! Baht meselesi biraz da bakış açısı bence. Hayat bazen seni sınar, ama inatla gülüp geçersen gün gelir o “bahtsızlık zinciri” çözülüverir. Benim bahtım, inişli çıkışlı ama hiçbir zaman kapalı değil, çünkü umudu kapatmak insana göre değil! Biraz sabır, biraz da kendi şansını yaratmak lazım. Sen de bırakma kendini, zincirin mutlaka çözülür. 🍀✨
Allah beni kahretmesin öyle baht var ki bende Gül alsam yaprakları döktür gürültüden uzak dağlara çıksam Kargalar başıma toplanır o kadar şanslıyım yani