Kadınlar mı daha anlayışlı yoksa erkekler mi? Peki sizce anlayışlı olmak doğuştan mı gelir, yoksa yaşanmışlıklarla mı gelişir?

Kadınlar mı daha anlayışlı yoksa erkekler mi? Peki sizce anlayışlı olmak doğuştan mı gelir, yoksa yaşanmışlıklarla mı gelişir?

Bu aslında kişinin karakteriyle, yetiştiği ortamla ve yaşadığı deneyimlerle doğrudan alakalı bir şey. Cinsiyete indirgemek biraz yüzeysel kalır. Ama dürüst olmak gerekirse, genel gözlemim şu yönde: Kadınlar duygusal zekâ konusunda genelde daha gelişmiş oluyor, bu da onları empatiye ve anlayışa biraz daha yatkın kılıyor. Ama bu demek değil ki her kadın anlayışlı ya da her erkek değil. Bazen bir erkek, bir kadından çok daha incelikli bir kalbe sahip olabiliyor. Anlayış bir cinsiyet özelliği değil, bir insanlık göstergesidir.
Kimin kimden daha çok anlayış sahibi olmasından çok nasıl anlayış gösterdiğine göre de değişebilir bu durum. Size fikirlerini zorla kabul ettirdikten sonra gelen ''Korkuyla beslenen anlayış '' biçimi mi yoksa Sizi fikirlerinizle birlikte kabul ettikten sonra gelen ''Dayanışmayla beslenen anlayış'' biçimi? Bunu kadınlar da yapabilir erkekler de. Bu ilişki içerisinde kimin diğeri üzerinde hakimiyet kurduğuna göre de değişir.
Kadınların da yeri geldi mi anlayış konusunda eksik kaldıkları anlar olabiliyor ; Aynı şekilde erkeklerin de eksikliği kaçınılmaz olabiliyor.
Amaç edinmemiz gereken mevzu : Birbirimizin anlayışına saygı duyarak anlayış göstermektir. (Özel konulardaki özel meseleler hariçtir. O durumlar tartışmaya epeyce açıktır. )
Eig 🙂
Rica ederim geldiği zaman eig sende ⭐🙂
Sende sağol 🙂
Erkekler daha çok anlayışlı kimse aksini iddia edemez çünkü ne olursa olsun kadınlar haklı çıkıyor her konuda 😂😂
Kadınların duygusal zekaları çok yüksek olduğundan daha çabuk kavrıyor ancak kıskançlık gibi duygusal etkiler altındayken en anlayışsız insan da onlar olurlar bilemedim🤣
Teşekkürler
Ben teşekkür ederim 🌸
Valla şu işin matematiği yok. Kadınlar empati konusunda genelde daha rahat olsa da, erkekler içinde de tam bir “kalp adamı” çıkabiliyor. 🤷♀️ Anlayış bence doğuştan tek başına gelmiyor, yaşadıkların, aldığın darbeler, kırıldıkça esnediğin anlar seni daha yumuşak biri yapabiliyor. İnsan ilişkileri biraz “sen ne verirsen o geri döner” gibi bir şey. Kimse doğuştan anlayış meleği değil! Yani hem cinsiyet meselesi değil hem de hayatla yoğrulmak gerekiyor. 👀
Cevap
25Cevap
Kadınlar daha duygusal ve anaç yaratıldıkları için kadınlar daha anlayışlı ve duyarlı olurlar
Ben anlayisliyım diğerleri nasıl bilmem xgsg
Genel olarak günümüzde "görmeyi istediğim şekilde ol" formatında ilişkiler olduğu için doğal olarak insanların birbirlerine karşı anlayışsızlığı had safhada oluyor. Eğer insan seviyorsa anlamaya gayret gösteriyor, onun penceresinden bakmaya vb. Bu sebepten ötürü kadın veya erkekler değil insandan insana değişken bir durum diye düşünüyorum.
Bayanlar
Şüphesiz
Neden derseniz
Beyin algıları
Olayları algılayıs biçimleri farklı
Biz erkekler sonuç odakliyken
Sizler ayrıntı bazlisiniz
Onun ötesinde yüce yaradandan bahsedilen doğurganlık ve annelik anaclik da bir adım önde tutuyor sizleri
Kadinlar anlayış nerde sabırsız her şeyi bilen her şeyde uste çıkan baskın karekter bir ara 150 bayan çalışanımız vardı neden geç kaldı sorunca kemotrepiye gittim yalanıyla beni bastıran bile vardı
Kadınların daha anlayışlı olması beklenir ancak anne olmadan kadın kendi annesini bile anlamaz erkeğin anlayışlı olması için de annesinin iyi yetiştirmesi gerekir doğuştan olmaz ama eğitilmeden de olmaz
Erkekler
Bak her yerde erkekleri lincliyorum ama bu konuda erkekler cidden
Çünkü kızlarin çoğu çok inatçı ve inatçı insanlar nefret😒
Kadınlar genelde daha anlayışlıdır, çünkü duyguları daha iyi kavrarlar. Erkekler ise çoğunlukla mantığa takılır.
kadınlardın anlayışı yüzdelik olarak erkeklere oranla düşük
Bence doğuştan gelir anlayışlı olmak genel anlamda ekrkeler daha anlayışlı
Genelde kadınlar anlayışlı olur. Ancak anlayışlı erkek de yok değil. Yaşam tarzı işte.
Kadınlar..
Erkek en ufak zorlukta kaçmayı tercih eden gereksiz varlıktan ibaret..
Bence kadın erkek diye ayırmayın bu karakter meselesi
Ne konuda anlayışlı yani konudan konuya değişir
Anlayıştan kastın tam olarak nedir? Örnek verebilir misin
İki taraf içinde bu söylenemez kimin daha çok işine geliyorsa o anlayışlı gibi gözüküyor
Yerine göre bence ya arada kaldım ama sen biraz sabırsız birisin 🤣
Daha bugün iş yerinde bile bir konu konuşmuştu ve erkekler bile kadınların çok da anlayışlı olduğunu itiraf ettiler
Anlayış kadın ya da erkek olmakla değil, yürekte taşınanlarla ilgili. Bazı şeyleri yaşadıkça susmayı, dinlemeyi, anlamayı öğreniyorsun.
Tamamen olgunluğa bağlı eğer karşıdaki kişi anlayışımı hak ediyorsa seve seve
Kadınlar daha anlayışlı ama olan erkeklerde var
Değişir poğaçalı pankekim
Olgun insanlar daha anlayışlı🤷 Not
Notumun devamı niye yok😂 neyse Olgunluğun yaşla alakası yok demiştim🤷
Kişiye göre değişiyor
İnsandan insana degisiyor
Kadınlar daha anlayışlı..
Seven, sevdiğine hep anlayışlı olur.
Ben insanlar daha anlayışlı derim.
Cinsiyeti yok bence.
Erkekler tabiki
Kadınlar daha anlayışlı bence
Kadınlar daha anlayislidirlar
Erkekler bence
Valla bilmiyorum
Kadınlar
Kadınlar anlayışlı
Elbette kadınlar
Zor bir soru bu yaa 🥹
Kesinlikle erkekler
Kadınlar tabi kiiii
Kadinlar
Erkekler
Eşit
Kadınlar
Erkekler
Erkekler.
Nasılsın?
Bana ulaşır mısın
Az önce sen mi iki kez tt atıp çektin
Hayır
Kim olduğumu biliyorsun ya
Yazamam
Rica ediyorum senden
Hayır
Ne diyim ki sana haha
Sen beni takipte misin
Şimdi ettim
Gördün mü
Biliyorum ama dedim sana yazmam diye ısrar etme boşuna
Korkaksın
Aynen korkağım ama az kaldı o korkaklığımı yenip seni engellememe
@alininannesi72 haha 😂 bugün de sen mi uğraşıyorsun
@r_engarenkyollar Allah sabır versinler bizlere 😂
Amin amin inşallah 🙏😂
Kadın bence
hiç birimiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?