İnsanlar kendilerini yanlış mı tanıtıyor, yoksa kişilikleri zamanla değişiyor mu?

Karanlık beyazdan daha temiz. Sandığın kadar iyi bir insan değilsin ve kalbin yeteri kadar temiz görünmüyor. Sana inandırılan o kişi sen değilsin, yanlış parlayan o ışığı söndürmeyi üstlenmediler veya uykunu bölmek istemeyecek kadar saygılı bir yalancıydılar. Bir önemi kaldı mı? Bir kısım diğer tarafı aşağılarken, diğer tarafta onları karalıyor durmadan, hepsinin kendi özellikleri ile övündüğü bir masada. Doğru ve yanlış; iyilik ve kötülük. Sadece hangi tarafta durduğun ile alakalı. İyiliği öğütleyenler beyaz giyinmeyi seviyorlar ve haramı lanetleyenlerin tükürükleri hala Adem'in çürük elmasında hayattalar; hala Naberius'un dostular fakat saklanmak için sahte şeytanı kötülemeye devam ediyorlar. Onlar savaşı unuttular ve ganimetlere koştular, zaferi değil zenginliği umursuyorlardı ve ruhları bu kötü amaç için yaşıyor. İhtiyacım olmayan her şeyi size dağıtıyorum fakat onları toplarken kötü kokunuzu saf olarak ayırdıklarıma da kattınız. Onlar o masaya hiç oturmamıştı ve söylenenleri dahi dinlememişlerdi; iyi ve kötü değillerdi daha doğru ve de yanlış. Size saf olanın kötülüğü seçtiği o muazzam sahneyi keyifle izleteceğim.

İnsanlar kendilerini yanlış mı tanıtıyor, yoksa kişilikleri zamanla değişiyor mu?
İnsanlar kendilerini yanlış mı tanıtıyor, yoksa kişilikleri zamanla değişiyor mu?
Cevapla