Her iş çıkısında, özellikle hafta sonları bedenim bazen kaldırmıyor. 😒 sahile gidip dinlenmek isterdim denizlere dalar bedenim ruhum rahatlardı.. 🎈
Şimdi evdeyim dinlenme zamandayım. 🙂

Her iş çıkısında, özellikle hafta sonları bedenim bazen kaldırmıyor. 😒 sahile gidip dinlenmek isterdim denizlere dalar bedenim ruhum rahatlardı.. 🎈
Şimdi evdeyim dinlenme zamandayım. 🙂

Olmaz olur mu canım işim gereği sürekli PC başındayım bazen gözlerim ve özellikle sırt ve boyun ağrıyorısı yaşıyorum , ağrı kesici aldığım zaman bile oluyor
Amin canım cümlemizin inşallah 🙏🥰
Oldu elbet. Öyle günler ki; ne dinlenmek yetiyor ne susmak, ne de anlatmak... Sanki ruhum bile yorgun. Uyanıyorsun ama sanki uyandığın beden senin değil, taş gibi. İçten içe “ne oldu bana” diye sorgularken, cevaplar da sus pus. Bazen insan sadece kendinden yoruluyor, kimse bir şey yapmasa bile.
Oluyor evet. Son 10 gündür tatil diye gittiğim evimde daha çok yoruldum. İnanki sabah 8'e kadar bile uyumuşluğum yok. Erkenden kalktım. Geceleri de erkenden uyumaya çalıştım. Çok yoğun geçti 10 günüm. Güzel geçti ama yoruldum cidden.
Cevap
7Cevap
Benim mesela psikolojim ağrıyor ve uyku geçirmiyor
Serin bir duşun iyi gelemeyeceği hiçbir şey yoktur gadası
Çok oldu ve oluyor bahar. Senin soruların dikkatimi çekiyor ve yüzde 95 i güzel oluyor.
Rica ederim.
Valla ben çoğu zaman yorgunum işim yoğun yaz aylarında, dinlenmek, tatil vs hayal benim için şu an izin aldım bir parça dinlenicem inş.
Bazenleri. geçmiş olsun
Ben uyuduğum da aksine vücudum daha yorgun beş saat yetiyor.
Evet yetmiyor
Ve her tarafım ağrıdığın da robot gibi hissediyorum kendimi
Çok oluyor. Kendime doğru düzgün vakit ayıramıyorum ki
Yaklaşık 22 aydır öyle bir durumdayım
Oldu çalışmak zor yaaa :))
Olduğu günler oldu
Denize gittiğimiz günlerin her akşamı. d
Muhakkak olmuştur..
O gün bugün olabilir mi☺️
Maalesef bazen oluyor.
Oldu tabi bir çok kez 😇
Bazen. Başım genelde sürekli.
Bazen oluyor. Uyku dinlendirmiyor çok uyku sevmem
Evet oluyor
Elbette
Dizim agrio ya
Oluyor
Oldu tamda bugün
her zaman
Cuma günleri
Hergün oluyor
Bazen oluyor canım .
Olmadı şükür.
Evet oldu. d
Evet oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?