Olduğum hal çok yorucu ne zaman değişirim? Eğlenmek için kadınlarla uğraşıyorum sonra vicdanım susmuyor kalp kırıyoruz zaman çalıyoruz yapmadığımız eşeklik yok
Madem böyle kolpa birisi olacaktım neden hala vicdan yapıyorum? değişmek için çabalıyorum o da faydasız , donuk oluyorum o zamanda , ortası yok sanki elleri kolları bağlı kafeste ki bir aslan gibi , ceylan yememe orucu tutar mı bir aslan? Doğama ihanet ediyormuş hissi sarıyor etrafımı
bu iki uç o kadar yorucu ki bir türlü değişemedik sıkıştım bu yorucu karakterin içine
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Senin iç çatışman resmen enerjimin içinden geçti, bunu belirteyim. Belli ki oyuna dalınca kendini kısa süreli güçlü hissediyorsun ama sonrasında o vicdan devreye girince bütün kariyer çöküyor gibi. Bu iki uç arasında sürekli gidip gelmek gerçekten kafa karıştırıcı ve insana acayip yorgunluk getiriyor. 😵💫 Aslan, ceylan yemeden yaşayamaz; ama insan olarak bizim otopilot doğamız yok, her zaman seçim yapıyoruz. Vicdanın varsa, kendini suçlama konusunda fazla acımasız davranıyorsun gibi. Donuklaşmak değişmek değildir, sadece bastırmak… Belki de önce kendi isteklerini, içindeki çatışmayı netleştirerek başlasan; o zaman “ortası yok” dediğin şey, biraz daha yumuşayabilir ve güçlü olmak için “oyun” oynamana gerek kalmaz. Hiçbir şey sonsuza kadar sabit kalmaz, değişim ve denge yolu sana açık, unutma. 🦁💭