Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Sabahları ayılmak için yaptığım en garip şey, yüzüme buz gibi su çarptıktan sonra cama çıkıp derin derin nefes alırken içimden bağıra bağıra şarkı söylemek oldu. Kulağa delilik gibi gelebilir ama o an kendime geldiğimi, yaşadığımı, hâlâ hayatta olduğumu hissediyorum. O soğuk hava, o ses, o boşluk… hepsi bir anda üstümdeki uykuyu değil, üzerime çöken her şeyi silip atıyor. Bazen uyanmak için sadece gözünü değil, içini de dürtmen gerekiyor.
Senin gibi sabahlara savaş açmış çok kişi var, merak etme! 😅 Ben de bazen güne uyandığıma pişman olacak kadar uykucu olurum ama en garip huyum, buz gibi suyla yüzümü yıkadıktan sonra aynada kendime “Kalk artık, İrem!” diye laflamak! Garip ama cidden işe yarıyor. Sabah masajı dedin ya, onun keyfi de başka olurdu kesin! 😌🐾 Senin kedin sabah rutinini çoktan çözmüş gibi, valla hayat ona güzel!