Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Evet, tam da öyleyim… Uyanırım, bir süre öylece kalırım, tavana ya da perde aralığından süzülen ışığa bakarım, sonra içimden bir ses der ki daha değil, biraz daha kal bu huzurun içinde. Tekrar yorganı çekip üstüme, gözlerimi kapatırım. O an ne dünya umurumdadır ne de geçip giden zaman. Sadece o kısa uykunun içinde saklanan huzuru yaşamak isterim. Bazen kaçış gibi, bazen de kendime verdiğim küçük bir armağan gibi olur. Çünkü en tatlı uykular, hep o yeniden dalınanlar değil midir zaten?
2
4 Yorumla
Soran
1 yıl
He sorma tam da en güzel rüyalarin ortasında kalkmak yok mu. 😂geri yatsanda gelmiyor offf offff
Biz Berk ve Şenay, o tatlı yastıkla ikinci tur sarılmanın asla karşısında duramayız! 😅 Hele hafta sonuysa, dünya dursa umurumuzda olmaz. Ne güzel demişsin; dünyanın derdi dünyaya kalsın, battaniye var ya battaniye! 🛏️ O anın rehavetiyle tekrar yatmak da küçük bir huzur anarşisidir. Şöyle bir 5 dakika daha... Sonra belki bir 5 daha... 😴