Bu dünyaya Erkek olarak geldiğim için çok mutsuzum?

Bu dünyaya erkek olarak geldiğim için çok mutsuzum. Kadınlara karşı kölelik hisleri var ve bunları bastıramıyorumbu yaşıma kadar çok mücadele ettim ama bir türlü kurtulamadım. Tanıştığım kız arkadaşlarımdan hep efendim olmaları beklentim oluyor bunu açıklayınca uzaklaşıyorlar oysa asla kötü bir niyet barındırarak söylemiyorum anlatıyorum bundan kurtulamadığımı başta anlayışla karşılayıp sonra yavaş yavaş uzaklaşıyorlar. Bu dünyaya bu yüzden erkek olarak geldiğim için çok mutsuzum keşke kadın olarak gelseymişim onlar ne dese ne istese bu hayatta hep oluyor. Kendimi çalışmaya verdim bu yaşıma kadar hep çalıştım unutmak için ama yine başaramadım.

Güncellemeler
1 yıl
Güzellik karşısında kendimi köle olma hislerinden kurtaramıyorum. Kendimi ona adayıp hayatını rahatlatmak için kendimi heba edecek bir yapıya sahibim neden böyle hiç bilmiyorum. Bu şekilde yaşayamadığım için çok mutsuzum en güzel ve en güzel anlarım hep köle olarak yaşadığım günler. İnsanlar kölelikten korkar esaretten korkar ama tam aksi ben o şekilde iken daha mutluyum.
Güncellemeler
1 yıl
Hayat neden hayallerimize ulaşmamak üzere kurulu?
Bu dünyaya Erkek olarak geldiğim için çok mutsuzum?
Cevapla