Niye genç kızlar bu kadar empati yoksunu?

18-25 yaş. Ben 30 yaşındayim ve o yaşta hiçte empati yoksunu değildim. Beni anlayan insanları severdim.

Anlayan biri oldummu ters ters konuşuyolar.

Yoh ben seni anlamam havalarına girdin mi duygularına duyarsız oldun mu kıymetli yapıyolar. Biraz da ürküyolar.

Halbuki beni sevmeleri gerekirdi.

Duyarsız olduğum zaman seviyolar. Onları anladığım zaman sevmiyolar.

Niye genç kızlar bu kadar empati yoksunu?
Cevapla